AD

مشکل کندی بازی The Finals و راهکارهای پیشنهادی

مشکل کندی بازی The Finals و راهکارهای پیشنهادی
0 738

بازی The Finals یک FPS بسیار تخریب‌پذیر توسط توسعه‌دهندگان سابق Battlefield در مراسم The Game Awards عرضه شد. این بازی شوتر اخیراً یک بتای باز بسیار موفق را به پایان رسانده که صدها هزار بازیکن را به خود جذب کرده است. The Finals یکی از پربازیکن ترین بازیSteam  در حال حاضر است که تنها در Pc این آمار به بیش از 200000 بازیکن همزمان می‌رسد. همچنین شاید علاقه مند به بررسی بازی battlefield 2042 باشید.

با این همه یک مشکل وجود دارد؛ Embark حرکت بازیکن را بین نسخه بتا باز و نسخه راه اندازی شده کند کرده است. The Finalsدر حال حاضر با بیش از 3000 نقد منفی در Mixed در Steam قرار دارد و بسیاری از آنها در مورد مشکل حرکت هستند.

یک بررسی برتر توسط کاربر Steam یعنی ThatTimberWolf صورت گرفته است؛ این کاربر می‌گوید: همه به یاد دارید که حرکت در نسخه بتا چقدر نرم بود؟ آنها سرعت حرکت را برای همه کلاس‌ها به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند و تاخیرهایی را در برخی از انیمیشن‌ها ایجاد کرده‌اند. همه چیز در حال حاضر بسیار کند به نظر می‌رسد حتی در هنگام بازی در کلاس Light.

نظر منفی دیگری توسط کاربر دیگری ثبت شده که می‌گوید: لطفاً لطفاً حرکت را اصلاح کنید و به حالت اول برگردانید.

Embark می‌گوید که از زمان بتا باز اصلاً سرعت بازیکن را تغییر نداده است و نمی‌داند که چرا بازیکنان فکر می‌کنند این تغییر کرده است.

داستی گوستافسون، سرپرست انجمن Embark در مقاله‌ای نوشت: ما در حال بررسی بازخورد شما در مورد حرکت از Open Beta  تاکنون بوده‌ایم. تعیین دقیق آن دشوار است زیرا هیچ تغییری در سیستم حرکت یا سرعت حرکت بین دو آزمایش وجود ندارد.

ما چند مورد را شناسایی کرده‌ایم که ممکن است باعث شود همه افراد، گیم‌پلی را متفاوت تجربه کنند. در ماه گذشته، تنظیمات کوچکی را در انیمیشن‌ها، صداها و تنظیمات انجام داده‌ایم که در کنار هم، ممکن است احساس کندی حرکت را به همراه داشته باشد به خصوص در کهن الگوهای light و medium.

گوستافسون همچنین تنظیم خاصی را شناسایی کرد که ممکن است باعث ایجاد توهم حرکت کندتر شود. تنظیمات نیز بازنشانی شدند، بنابراین FOV روی 71 پیش‌فرض است. Embark در حال کار بر روی متعادل کردن مجدد برخی از تغییرات انیمیشن ذکر شده است، اما گوستافسون پیشنهاد می‌کند به سهم خود، تغییر FOV شما می‌تواند واقعا مفید باشد.

FOV می‌تواند تاثیر زیادی بر سرعت درک شده یک بازی اول شخص داشته باشد. تغییر FOV تا مقدار حداکثری در یک FPS دید محیطی شما را وسعت می‌بخشد و افکت چشم ماهی (fish-eye) ایجاد می‌کند که باعث می‌شود اشیاء در کناره‌های صفحه نمایش سریعتر حرکت کنند. عکس این موضوع در مورد FOV‌های پایین تر هم صادق است هر چه مقدار FOV کمتر انتخاب شود تغییر جهان را در اطراف خود مشاهده کنیم، آهسته تر آن را درک می‌کنیم.

پس بیایید کار Embark را بررسی کنیم. در اینجا دو کلیپ آورده شده است و سرعت حرکت کلاس Light از نسخه بتای باز در مقابل نسخه نهایی با FOV روی 71 پیش فرض مقایسه می‌شود.

play-sharp-fill
در اینجا بین 71 FOV و 100 FOV در نسخه فعلی The Finals تفاوت وجود دارد.

play-sharp-fill
بازیکنان FPS تمایل دارند FOV پیش‌فرض خود را به دلیل تقویت دید محیطی افزایش دهند.

درFOV  بالاتر شما می‌توانید موارد بیشتری را در طرفین خود مشاهده کنید، اما هر چیزی که مستقیماً در مقابل شما قرار دارد کمی کوچک می‌شود که می‌تواند ردیابی اهداف دور را در یک تیراندازی دشوارتر کند. به همین دلیل است که اغلب می‌شنوید که متخصصان ورزش‌های الکترونیکی پیشنهاد می‌کنند FOV خود را تا حد ممکن کاهش دهید تا دقت خود را افزایش دهید یا حتی با نسبت ابعاد کوچکتر بازی کنید. برای بازی‌ای مانند The Finals با تیراندازی‌های دوربرد زیاد، احتمالاً با FOV  حدود 85-90 دقیقاً در جای مناسبی قرار خواهید گرفت.

برخی از بازیکنان Steam در تلاش هستند تا با بررسی‌های مثبتی آسیب وارد شده به میانگین نقدهای The Finals را جبران کنند.

یکی از کاربران می‌گوید: بازی علیرغم نقدهای mixed عالی است. بیشتر نظرات منفی از جانب افرادی است که نمی‌دانند چگونه تنظیمات درون بازی خود را تغییر دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.