قابلیت player-to-player trading در بازی Rocket League در ماه دسامبر متوقف می شود
توسعه دهنده بازی Rocket League یعنی سایانیکس (Psyonix) اعلام کرده است که این بازی از 5 دسامبر سال جاری دیگر از قابلیت معامله بازیکن با بازیکن (player-to-player trading) پشتیبانی نمی کند، زیرا استودیو در حال حرکت به سمت همسویی با رویکرد کلی Epic در مورد خط مشی های فروشگاه آیتم ها و لوازم آرایشی بازی است.
قابلیت Trading در سال 2016 به Rocket League معرفی شد و به بازیکنان این فرصت را داد تا برخی از اقلام به دست آمده، از جمله لوازم آرایشی رها شده در پایان مسابقات و نقشه های ساخت یا بلوپرینت ها (اما نه DLC پریمیوم) را با بازیکنان دیگر و سایت های تریدینگ شخص ثالث معامله کنند.
با این حال، از ساعت 4 pm PST در 5 دسامبر سال جاری، معامله بازیکن به بازیکن از بازی حذف خواهد شد. Psyonix در توضیح این تغییر در یک پست در وبسایت خود اصرار داشت که این موضوع Rocket League را با رویکرد کلی Epic در مورد خطمشیهای فروشگاه لوازم آرایشی بازی و فروشگاه آیتمها، جایی که اقلام قابل مبادله، قابل انتقال یا قابل فروش نیستند، هماهنگ میکند.
و به طور غیرقابل قبولی اضافه کرد: این کار، برنامههای آینده را برای برخی از وسایل نقلیه Rocket League برای آمدن به سایر بازیهای Epic در طول زمان باز میکند و از مالکیت بازیها پشتیبانی میکند.
Psyonix متذکر می شود که آیتم های تورنمنت، و بلوپرینتهای ناخواسته یا تکراری را میتوان از طریق سیستم درونبازی Rocket League برای دریافت یک آیتم جدید معامله کرد، حتی اگر معامله بازیکن با بازیکن دیگر امکانپذیر نباشد. علاوه بر این، اقلامی که از طریق معاملات بازیکن با بازیکن به دست میآیند، زمانی که قوانین جدید در دسامبر به اجرا در میآیند، از بین نخواهند رفت.