AD

عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta

عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta
0 5,488

اگر می‌خواهید دوربینی روی صورتتان باشد، عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta بسیار جذاب به نظر می‌رسد. متا نسل دوم عینک Ray-Ban خود را در ماه اکتبر عرضه کرد.

مدل 299 دلاری Headliner شبیه ری‌بن‌های سنتی است اما هوشمندی بیشتری دارد. مشابه مدل اول، آنها به شما امکان می‌دهند فیلم بگیرید، عکس بگیرید، از طریق تلفن خود تماس برقرار کنید و به موسیقی گوش دهید. به گفته متا، بلندگوها نیز 50 درصد بلندتر هستند. همچنین دوربین بهتری دارد که به جای افقی، در حالت عمودی عکس می‌گیرد، که آنها را برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی مناسب تر می‌کند.

بخش Meta’s Reality Labs که شامل محصولات پوشیدنی مانند عینک هوشمند و Meta Quest است، کمتر از 1٪ به درآمد این شرکت کمک می‌کند. با این حال، پوشیدنی‌های آن نشان‌دهنده تلاش متا برای پیشرفت در زمینه این دستگاه‌ها است.

در این مقاله به مواردی اشاره شده است که باید در مورد عینک هوشمند Ray-Ban Meta بدانید.

عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta خوب است؟

عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta خوب است؟

عینک Ray-Ban Meta به این منظور به بازار عرضه شده است که نشان دهد می‌توان آن را هر روز مانند یک عینک آفتابی معمولی استفاده کرد. برای انجام این کار، آنها باید به اندازه جفت معمولی شما راحت، شیک و مفید باشند.

استفاده از این عینک‌ها راحت است. وزن آنها فقط چند گرم بیشتر از عینک‌های ری بن معمولی هستند و ظاهر آنها عجیب به نظر نمی‌رسد.

اگر عینک آفتابی هوشمند خود را بدون استفاده از هیچ‌یک از ویژگی‌های فنی آن استفاده کنید، متوجه می‌شوید که آنها به خوبی یک عینک آفتابی پلاریزه Ray-Ban عمل می‌کنند. برای افرادی که می‌خواهند لنزهای اصلاحی خود را جایگزین کنند، می‌توانید لنزهای طبی تهیه کنند و در این عینک استفاده کنند.

عینک هوشمند ریبن متا

عکاسی با عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta

اگر بخواهید در لحظه بدون نیاز به گوشی خود عکس بگیرید، به این نوع عینک‌ها این کار امکان پذیر است. شما فقط یک دکمه در سمت راست عینک خود را فشار دهید یا بگویید: Hey Meta, take a photo (هی متا، عکس بگیر).

عکاسی با عینک هوشمند ریبن

عکس سمت چپ با آیفون 14 گرفته شده است. عکس سمت راست با عینک هوشمند Ray-Ban Meta گرفته شده است.

وارد کردن تصاویر یا ویدیوها به برنامه Meta View در تلفن آسان است و سپس می‌توانید آنها را در camera roll خود ذخیره کنید.

وقتی عکس یا فیلم می‌گیرید دیگران می‌فهمند. وقتی عکس می‌گیرید دایره سمت راست عینک فلاش می‌زند و هنگام فیلمبرداری به صورت پالسی روشن و خاموش می‌شود، بنابراین گرفتن عکس یا فیلم بدون اینکه کسی متوجه شود با این عینک سخت است.

عکاسی با عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta

قابلیت‌های صدا و تماس عینک هوشمند ریبن متا

قابلیت‌های صدا و تماس بخش مورد استفاده کنندگان از این عینک است. می‌توانید از این عینک به جای هدفون استفاده کنید. می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی با عینک در پارک قدم بزنید بدون اینکه با مشکلات محتمل در هنگام استفاده از هدفون (صدای وسایل نقلیه عبوری، صدای افراد و … ) مواجه شوید.

پخش صدا با این عینک‌ها بیشتر از ایرپادهای نسل سوم است، بنابراین اگر نمی‌خواهید همسفرانتان را آزار دهید، در محیط‌های شلوغ مانند مترو یا خوابگاه همچنان از هدفون استفاده کنید.

یک بار روی سمت راست عینک ضربه بزنید تا موسیقی را متوقف کنید یا از سر بگیرید و انگشت را برای تنظیم صدا روی شیشه عینک بکشید.

قابلیت‌های صدا و تماس عینک هوشمند ریبن متا

این عینک برای تماس‌های تلفنی نیز به خوبی کار می‌کند.تماس تلفنی هم در فضای بسته و هم در مناطق پر سر و صدا خوب بود و تماس گیرندگان هیچ شکایتی از کیفیت صدا نداشتند. می‌توانید تماس‌های دریافتی را با دو بار ضربه زدن روی سمت راست بپذیرید.

این عینک‌ها به راحتی شارژ می‌شوند. این عینک در یک جعبه پوسته سخت عرضه می‌شود که هنگام قرار دادن عینک داخل آن، عینک را شارژ می‌کند. شما از یک USB-C برای شارژ مجدد جعبه استفاده می‌کنید.

ویژگی‌های بد عینک ریبن متا چیست؟

ویژگی‌های بد عینک ریبن متا چیست؟

بزرگترین مساله با این عینک این است که اگر کلاه دارید، گرفتن عکس دشوار است. این موضوع برای کسی که کلاه نمی‌گذارد مشکلی نیست.

هنگام تلاش برای عکس گرفتن با عینک هوشمند Ray-Ban Meta، لبه‌های کلاه مانع از این کار می‌شود.

مشکل عکس گرفتن با عینک هوشمند Ray-Ban Meta

این عینک هوشمند به شما امکان می‌دهد از دستورات صوتی برای ارسال پیام یا پرسیدن سوالاتی مانند آب و هوا چطور است؟ استفاده کنید.

 

اگر بخواهید از این عینک‌ها به عنوان عینک تمام روز و روزانه استفاده کنید، عمر باتری عالی نیست. آنها تقریباً چهار ساعت عمر باتری را برای استفاده مختلط دریافت می‌کنند، که ترکیبی از تمام ویژگی‌هایی است که عینک ارائه می‌دهد، اما بسته به میزان کم یا عدم استفاده شما از آنها می‌تواند متفاوت باشد.

اما اگر نیاز به استفاده از آن‌ها در تمام طول روز با لنزهای طبی دارید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید و گزینه دیگری ندارید جز اینکه آنها را بردارید و بگذارید عینک شارژ شود.

در نهایت، این عینک‌ها water resistant هستند یعنی تا حدودی در برابر آب مقاوم هستند اما waterproof یعنی ضد آب نیستند؛ بنابراین در هوای بارانی باید محتاط باشید.

آیا عینک هوشمند ریبن Ray-Ban Meta را بخریم؟

عینک آفتابی مشکی معمولی Ray-Ban Wayfarer  حدود 171 دلار قیمت دارد. نسخه متای آن‌ها ۲۹۹ دلار قیمت دارد. آیا توانایی گرفتن عکس و فیلم از محیط اطراف بجای گوشی و استفاده از آنها به جای هدفون و هدست ارزش پرداخت پول اضافی را برای شما دارد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.