AD

آموزش ترفند در بازی پابجی به بازیکنان

2 381

آموزش ترفندها در بازی پابجی به بازیکنان که در زنده ماندن و پیروزی کمک زیادی می کند. البته، در به روزرسانی ها، ترفندهای PUBG MOBILE اغلب از بین می روند. بنابراین، در اینجا نکات حرفه ای پابجی و چند ترفند وجود دارد که بدون در نظر گرفتن تعداد به روزرسانی های بازی، کار خواهند کرد. در این مقاله از آموزش بازی ایموجو شما را با ترفندهایی حرفه ای بازی PUBG Mobile آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

آموزش ترفندها در بازی پابجی

بازی PUBG از بازی های آنلاین چند نفره است که در آن 100 بازیکن در یک جزیره با یکدیگر مبارزه می کنند. در طول نبرد، بازیکنان با جمع آوری وسایل ضروری مانند زره، اسلحه و کیت دارویی، اقدام به کشتن سایر بازیکنان کرده تا زنده بمانند. تلاش برای زنده ماندن اهمیت بیشتری از کشتن سایر بازیکنان دارد و برنده کسی است که تا پایان بازی زنده بماند. PUBG Mobile رقبای زیادی دارد اما هنوز هم توانسته است در لیست بازی های موبایل اکشن موجود، رتبه اول را حفظ کند. پابجی موبایل در هر دو سیستم عامل Android و iOS اجرا می شود و حتی نسخه Lite آن نیز، می‏تواند در گوشی های هوشمند با حافظه رم کمتر، عملکرد خوبی داشته باشد.

لازم به ذکر است که هر چه بیشتر بازی کنید، رتبه شما بهتر و بازی سخت تر می شود. بازیکنان پابجی، غالباً به دنبال برخی نکات حرفه ای و ترفندهایی هستند که می تواند در پیروزی به آن ها کمک کند. بنابراین، بدون تلف کردن وقت، به سراغ نکات و ترفندها در بازی پابجی برویم که به شما در زنده ماندن و پیروزی کمک زیادی می کند.

نکات و ترفندها در بازی پابجی

در به روزرسانی ها، ترفندهای پابجی موبایل، اغلب از بین می روند. بنابراین، در اینجا نکات حرفه ای پابجی و چند ترفند وجود دارد که بدون در نظر گرفتن تعداد به روزرسانی های بازی، کار خواهند کرد.

ترفندها در بازی پابجی
ترفندها در بازی پابجی

لحظه مناسبی را برای پرش انتخاب کنید.

یکی از مهمترین ترفندها در بازی پابجی نحوه شروع مسابقه می باشد که نقش مهمی در سرنوشت پایان بازی دارد. PUBG Mobile به بازیکنانی نیاز دارد تا در زمان مناسب پرش کنند تا از فرود کامل در محلی که بازیکن می خواهد در آن جا باشد، اطمینان حاصل شود. بازیکنان نیز باید به دنبال مکانی باشند که بدون نیاز به درگیری، به محض رسیدن به زمین، تجهیزات زیادی را غارت کنند. این بدان معنی است که شما باید از مکان هایی مانند Pochinki (جایی که احتمال غارت شدن زیاد است)، دوری کنید، همچنین احتمال زیادی وجود دارد که به محض فرود آمدن در این مکان، بمیرید.

با سرعت زیاد سقوط کنید

در PUBG Mobile، هنگامی که یک بازیکن از هواپیما پرش می کند، سرعت سقوط او اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با فشار دادن کنترلر به جلو و در حالی که آن را به سمت چپ یا راست تکیه می دهید، سرعت سقوط آزاد خود را بهبود بخشید. همیشه باید به بالاترین سرعت سقوط آزاد، که سرعت 220 کیلومتر در ساعت است، برسید. البته در حالی که با بیشترین سرعت حرکت می کنید، باید نگران مسیری باشید که به سمت آن سوق داده می شوید.

تجهیزات مناسب را انتخاب کنید

از دیگر نکات مهم در بازی PUBG Mobile انتخاب تجهیزات مناسب است، به این معنی که شما طیف گسترده ای از سلاح ها و انواع تجهیزات را برای انتخاب، در اختیار دارید. نوع سلاحی که انتخاب می کنید بستگی به نوع نبردی دارد که شما منتظر آن هستید. اگر قصد مبارزه از راه دور را دارید، با یک SMG یا یک شاتگان باید این کار را انجام دهید. اگر قصد دارید دشمنانی را از فاصله دور شلیک کنید، پس باید اسلحه تهاجمی (rifle) را انتخاب کنید؛ اما اگر قصد دارید در یک مکان بنشینید و همه جا را جستجو کنید، باید چیزی مانند Kar-98 را با دامنه بزرگنمایی 8 برابر انتخاب کنید.

همچنین، از آنجا که بازی به شما امکان حمل دو اسلحه اصلی و یک تپانچه را می دهد، باید این ترکیب را عاقلانه انتخاب کنید. برداشتن دو اسلحه ی Kar-98s مطمئناً شما را با یک ضرب و شتم، خواهد کشت. همچنین در انتخاب rifle یا شاتگان، همیشه باید SMG را ترجیح دهید.

غارت جعبه های PUBG Mobil

یکی دیگر از ترفندها در بازی پابجی غارت جعبه ها می باشد. به محض اینکه جعبه ای را در PUBG Mobile پیدا کردید، ترجیح می دهید که به سمت آن حرکت کنید و این ممکن است باعث کشته شدنتان شود. ابتدا باید به دور جعبه نگاه کنید تا ببینید آیا شخص دیگری برای غارت آمده است یا نه. همچنین، ساختمان های مجاور را بررسی کنید تا ببینید که شخصی را می بینید یا نه و پس از اتمام این کار، به سمت جعبه بروید و هنگام غارت آن، دراز بکشید.

از نارنجک ها استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندها در بازی پابجی مهارت زیاد بکارگیری اسلحه ها می تواند کمک زیادی به شما بکند، اما تا زمانی که شروع به استفاده از نارنجک نکنید، نمی توانید مثل یک حرفه ای بازی کنید. نارنجک ها در بازی های اکشن مانند PUBG Mobile نقش اساسی دارند. اگر دشمن، در نزدیکی یک پنجره ایستاده و نمی توانید به او شلیک کنید، فقط یک nade یا Molotov پرتاب کنید تا مکان وی را تغییر دهید. حتی اگر نتوانید به او شلیک کنید، ممکن است او را با استفاده از نارنجک زخمی کرده یا بکشید.

نقطه قوت خود را پیدا کنید

هنگام بازی با تیم، باید نقطه قوت خود را پیدا و به آن تکیه کنید. اگر در snipers خوب هستید، از تیم خود بخواهید که به شما اجازه دهد، تیراندازی را انجام دهید.

به دنبال منور باشید

PUBG Mobile، یک منور در سال 2018 به بازی اضافه کرد. با این اسلحه می توانید جعبه ایردراپ ویژه با سه چتر نجات را از هواپیما بخواهید تا در منطقه ی ویژه ای بیاندازد. این جعبه شامل جلیقه یا کلاه سطح سه و غیره است. در هنگام کار با این اسلحه، علامت منور در آسمان ظاهر می شود و دشمنان می توانند از مکان ایردراپ باخبر شوند و آن را غارت کنند.

شما برای ما از ترفندها در بازی پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایموجو شما را با ترفندها در بازی پابجی آشنا کردیم. با استفاده از این ترفندها به سراغ دشمنان خود بروید. اگر از طرفداران بازی های موبایلی هستید، برای دریافت جدیدترین اخبار بازی می توانید به  مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. حیدری می گوید

    سلام چطور از اتحاد خارج بشیم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر وقتی وارد اتحاد میشید قسمت ممبر ها از اون قسمت میتونید از اتحاد خارج بشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.