AD

بهترین ترفند های بازی Among Us برای ایمپاستر و کرومیت

Among US
0 372

بازی های موبایلی و ویدیویی متعددی در دنیای گیم وجود دارند که علی رغم اینکه از نظر گرافیک، جلوه های ویژه، موسیقی و … کیفیت بسیار بالایی ندارند، توانسته اند موفقیت های متعددی کسب کنند. سازندگان چنین بازی هایی توانسته اند از خلاقیت بالای خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. بازی Among Us یکی از بازی هایی است که در عین سادگی توانسته است میلیون ها گیمر از سراسر جهان را به خود جذب کند و به یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی در سبک خودش تبدیل شود. اگرچه انجام بازی کار ساده و راحتی است و فقط از چند قانون ساده پیروی می کند اما آشنایی با ترفندهای بازی Among Us می تواند کمک زیادی به بازیکنان برای رشد و پیشرفت آنها بکند.

اگرچه بازی اِمانگ آس در ابتدا نتوانست موفقیت چشمگیری به دست بیاورد اما از سال 2020 روند رشد و موفقیت آن به بهترین شکل ممکن آغاز شد. این بازی در میان عاشقان بازی مافیا به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. Among Us مانند سایر بازی های موبایلی و ویدیویی می تواند ترفندهای خاص و منحصر به فردی داشته باشد که به بازیکنان کمک زیادی می کند. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی و بررسی ترفندهای مهم آن پرداخته خواهد شد. در این مطلب از سری مقالات آموزش بازی وبسایت ایموجو با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بازی Among Us

بازی اِمانگ آس از جمله بازی های موبایلی است که دارای سبک خاص و منحصر به فرد کسر اجتماعی است. این بازی اولین بار در سال 2018 به وسیله یک کمپانی و استودیوی بازی سازی ناشناخته به نام Innersloth  و با الهام گرفت از بازی محبوب و مشهور مافیا طراحی، تولید و عرضه شد. در این بازی 4 تا 10 بازیکن می توانند در نقشه های مختلف در نقش Impostor (قاتل) یا Crewmate (خدمه) ظاهر شوند و به رقابت باهم بپردازند.

از آنجایی که این بازی سبک خاصی داشت و توسط یک شرکت ناشناخته طراحی شده بود در سال های ابتدایی موفقیتی کسب نکرد اما زمانی که نسخه دوم آن منتشر شد بسیاری از استریمرهای دنیا و چهره های شناخته شده به آن جذب شده و از آن استقبال کردند و همین باعث شد که ده ها میلیون گیمر از سراسر جهان آن را دانلود و نصب کنند. همانطور که گفته شد بازی دارای کی قانون ساده است و شیاد و خدمه باید تلاش کنند تیم حریف را محکوم به خرابکاری کرده و از بازی خارج کنند و در نهایت به پیروزی برسند.

Among US game
Among US game

آموزش ترفندهای بازی Among Us برای حرفه ای تر شدن گیمر

برای آنکه بازیکنان بتوانند در هر کدام از بازی های ویدیویی و موبایلی به موفقیت برسند و نتیجه بازی را مطابق میل خودشان تغییر دهند لازم است که با نکات، فاکتورها و همچنین ترفندهای مختلف بازی به خوبی آشنایی داشته باشند. هر کدام از بازی ها دارای ترفندها و میانبرهای خاص خود می باشند که می توانند جذابیت و هیجان بازی را برای بازیکنان دوچندان کنند. از جمله مهم ترین ترفندهای بازی Among Us می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم ترین ترفندهای بازی Among Us برای Impostor ها

هر چند که در این بازی دو دسته بازیکن تحت عنوان شیاد و خدمه وجود دارند اما می توان گفت نقش اصلی و تعیین کننده داستان بازی Impostor ها هستند. گیمری که در نقش Impostor ظاهر می شود باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد که شناخته نشود و برای این کار باید نکات مهمی را رعایت کند که شامل موارد زیر هستند:

انجام فعالیت ‌های جعلی

اولین قانون بازی Among Us تظاهر است و قاتل باید به گونه ای رفتار کند که سایرین فکر کنند که یکی از اعضای خدمه است. بازیکن باید خودش را مشغول فعالیت های جعلی بکند و در همان ابتدای بازی قصد کشتن کسی را نداشته باشد. شیاد باید ابتدا نقش تعمیرکار را ایفا کند و اعتماد سایر بازیکنان را به خود جلب کند. بازیکن نباید سریع وانمود کند که مشکلی را رفع کرده است چرا که زمانبر هستند و چنانچه بازیکن زود محل را ترک کند بازیکنان دیگر مشکوک خواهند شد. همچنین Impostor باید از وسایلی استفاده کند که در مقابل چشم بازیکنان و دوربین های نظارتی هستند و دقت بالایی در استفاده از آنها داشته باشند.

در صورت لزوم قاتل باید یکی از هم تیمی های خود را بکشد

در این بازی قاتلین نیز می توانند هم تیمی های متعددی داشته باشند. تصمیم گیری صحیح، دقیق و سریع از مهم ترین فاکتورهای Imposter ها است. زمانی که بازیکنان به بازیکن و هم تیمی او مشکوک می شوند یکی از بهترین ترفندهای بازی امونگ اس کشتن هم تیمی است. با این کار بازیکن می تواند همه تقصیرها را به گردن یار خود انداخته و خودش را تبرئه کند. این کار اگرچه جالب نیست اما می تواند یکی از بهترین روش ها برای جلب اعتماد بازیکنان و تبرئه شدن است.

ترفندهای بازی Among Us: تظاهر به عضو خدمه بودن

از دیگر ترفندهای بازی Among Us برای یک بازیکن Imposter  حرفه ای تظاهر به Crewmate بودن است. بازیکن باید رفتارهایی مشابه به اعضای خدمه داشته باشد، رای بدهد، بحث کند و مانند آنها برای تعمیر آیتم ها زحمت بکشد. تا زمانی که بازیکن بتواند به خوبی به خدمه بودن تظاهر کند می تواند موفقیت زیادی در این بازی کسب کند. داد و فریاد می تواند نتیجه عکس داشته باشد و حتی به ضرر خود بازیکن تمام شود. حتی زمانی که بازیکن مطمئن است که شیاد نیست ممکن است رفتارهای اشتباهش بازیکنان را مجاب کند که او را محکوم کنند.

ترفندهای بازی Among Us
ترفندهای بازی Among Us

نابود کردن بازیکنان با تجربه

قطعا در گروه Crewmate بازیکنان با تجربه ای وجود دارند که می توانند به راحتی قاتلین را شناسایی کنند. بازیکن باید تلاش کند ابتدا بازیکنان با تجربه را مورد هدف قرار بدهد تا قادر نباشند و در مناظره ها و بحث ها شرکت کنند. به این شکل قاتل به راحتی می تواند بازی را دنبال کند. شیاد باید بتواند در مناسب ترین زمان ممکن خدمه باتجربه را بکشد. کشتن بازیکنانی که می توانند به راحتی برای رای دادن به بازیکن دیگری مجاب شوند کار منطقی و عاقلانه ای نیست و ابتدا باید بازیکنان سرسخت از بین بروند.

داشتن ابتکار عمل

استفاده از بخش گفتگو برای جلب اعتماد بازیکنان دیگر از مهم ترین بخش های این بازی است. اگر بازیکن بتواند در هنگام بحث به شکلی حرفه ای تفرقه اندازی کند به گونه ای که باعث شود دیگر بازیکنان متهم و محکوم شوند می تواند به موفقیت خود امیدوار باشد. قاتل باید کامل باهوش باشد و از تمامی امکانات و آیتم ها و فرصت های موجود در بازی برای نابود کردن سایر بازیکنان، جلب اعتماد بازیکنان باقی مانده و تبرئه کردن خودش استفاده کند.

ترفندهای بازی Among Us: پنهان شدن در دریچه‌ ها

در بازی اِمانگ آس دریچه هایی وجود دارد که برای Imposter ها طراحی شده اند. قاتل باید از این دریچه ها برای پنهان شدن استفاده کند. شیاد در این دریچه ها می تواند رفتار سایر بازیکنان را زیر نظر داشته باشد هرچند که عملکرد خود او نیز از اتاق نظارت کنترل می شود. زمان ورود و خروج به دریچه ها بسیار مهم است و باید به دور از چشم دیگر بازیکنان این عمل انجام شود.

توجه به دوربین‌ های نظارتی

اتاق های زیادی در سفینه بازی وجود دارند که یکی از مهم ترین آنها اتاق دوربین های نظارتی است و اگر بازیکنی در اتاق باشد می تواند عملکرد سایر بازیکنان را مشاهده کند. Imposter باید دقت بالایی به این دوربین ها داشته باشد و در مقابل دوربین ها کار اشتباهی انجام ندهد. بازیکن می تواند با بررسی های درست بازیکنی که در حال مشاهده دوربین ها است را قربانی کند و خودش را به عنوان یکی از اعضای خدمه معرفی کند.

پرهیز از اتهام صد در صدی به بازیکنان

یکی از دیگر از ترفندهای بازی Among Us این است که یک Imposter حرفه ای هیچوقت به صورت قطعی و صد در صدی بازیکن دیگری را به خرابکاری محکم نکند. تاکید بسیار زیادی در هنگام بحث می تواند نتیجه عکس داشته باشد خصوصا در جلسات اول بازی. بازیکن باید به گونه ای رفتار کند که سایر اعضای بازی خود به خود به بازیکن مورد نظر مشکوک شوند و در نهایت به اخراج او منتهی شوند.

ایجاد خرابکاری در داخل کابین

اگر بازیکن یک Imposter است باید بتواند رفتارها و کارهای شیادانه انجام دهد. بازیکن می تواند علاوه بر کشتن خدمه از گزینه Sabotage برای دسترسی به نقشه کامل سفینه استفاده کند و اقدام به خرابکاری در قسمت های مختلف سفینه بکند. به عنوان مثال بازیکن می توانند با خراب کردن بخش تهویه هوا زمان مناسبی برای خود فراهم کند تا بتواند اعضای خدمه را نابود کند و دیگر بازی به گفتگو نخواهد کشید. البته بازیکن باید توجه داشته باشد که خرابکاری ها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد و از خراب کردن چندین بخش به صورت همزمان خودداری کند.

Imposter باید خود را به‌ عنوان بازیکن غیرفعال معرفی کند

یکی از بهترین ترفندهای بازی Among Us این است که بازیکن خودش را به عنوان یک بازیکن غیر فعال معرفی کند. در بسیاری از مواقع قطعی اینترنت در بازی های آنلاین باعث می شود که کاراکتر بازی حرکت نکند و غیر فعال به نظر برسد و بازیکن می تواند از این ترفند استفاده کند. اگر بازیکن بتواند تا آخر دست اول بی حرکت باشد و در مناسب ترین زمان هدف خود را به قتل برساند می تواند موفقیت زیادی کسب کند هرچند که این کار ریسک بالایی دارد. اگر این موضوع تکرار شود بازیکنان با تجربه به خوبی متوجه خواهند شد و قاتل را شناسایی خواهند کرد.

قاتل باید به دروغ به تیم Crewmate کمک کند

همانطور که گفت شده قانون اصلی این بازی دروغ و تظاهر است. Imposter باید علاوه بر کشتن خدمه باید بتواند با رفتار و عملکرد خود اعتماد سایرین را جلب کند. به عنوان مثال بازیکن می تواند در بخش گفتگو ادعا کند که خدمه را در حال فعالیت مشاهده کرده است و اعتماد آنها را به دست بیاورد. بازیکنی که قاتل نجات داده است می تواند هدف بسیار خوبی برای کشته شدن باشد چرا که اعتماد سایر بازیکنان به راحتی جلب خواهد شد. در حقیقت باید قاتل به خوبی بتواند در بین بازیکنان تفرقه انداخته و در فرصت مناسب آنها را نابود کند.

اگر بازیکن بیش از یک Imposter است باید در بحث ها به یکدیگر سیگنال بدهد

همانطور که گفته شد در Among us باید حداقل 4 نفر حضور داشته باشند که فقط یکی از آنان قاتل است اما اگر تعداد بیشتر شود ممکن است تعداد قاتلین نیز افزایش پیدا کند. یکی از ترفندهای بازی Among Us در هنگام 10 نفره بودن بازی (تیم 3 نفره Imposter) شناسایی هم تیمی ها و دادن اطلاعات قتل به آنها است. به عنوان مثال در بحث بازیکن باید به هم تیمی خود بگوید که (فلان بازیکن را دیدم که بیشتر اوقات تنهایی جابه‌جا می‌شود) و هم تیمی بازیکن نیز حرف های او را تایید کند. همچنین بازیکنان باید در کنار هم حرکت کنند و از هم پشتیبانی کنند.

در اواخر بازی بازیکن باید در نزدیکی زنگ جلسه‌ اضطراری باشد

زنگ جلسه اضطراری مهم ترین آیتم برای خدمه است و در دست های آخر بازی قاتل باید حتما نزدیک زنگ جلسه باشد چرا که در دست آخر فقط 3 نفر باقی مانده اند و بازیکن می تواند با کشتن یک بازیکن دیگر بازی را به اتمام برساند. البته در این مورد نیز بازیکن باید رفتار سایر بازیکنان را به دقت زیر نظر داشته باشد. همچنین غیرفعال سازی زنگ جلسه ای می تواند یکی دیگر از ترفندهای بازی اشد.

قاتل باید در جمع شلوغ هدف خود را بکشد

اگرچه کشتن بازیکن در جمع در نگاه اول عجیب و تابلو است اما این کار یکی از بهترین ترفندهای بازی Among Us برای قاتلین است. زمانی که بازیکن در یک جمع شلوغ یکی از خدمه را به قتل برساند کمتر مورد شک سایر بازیکنان قرار خواهد گرفت چرا که همگی آنجا حضور داشته اند و به بی گناهی شیاد رای خواهند داد. البته بازیکنان برای انجام این کار باید بسیار ریسک پذیر و زرنگ باشند شناسایی نشوند. برای اینکه بازیکن بتواند خدمه را در یک مکان شلوغ جمع کند باید خرابکاری کند تا آنها برای تعمیر به محل مورد نظر بروند. زمانی که خدمه مشغول تعمیر باشند بازیکن می تواند در فرصت مناسب یکی از آنها را به قتل برساند. البته این روش نیز نباید بیش از حد تکرار شود چون ممکن است بازیکنان مشکوک شوند.

مهم ترین ترفندهای بازی Among Us برای Crewmate ها

همانگونه که بازیکنان Impostor می توانند از ترفندها و راهکارهای مختلفی برای برنده شدن استفاده کنند، اعضای خدمه نیز می توانند ترفندهای مختلفی را در جریان بازی به کار بگیرند. از جمله مهم ترین ترفندهای Crewmate می توان موارد زیر را عنوان نمود:

استفاده از دوربین ‌های نظارتی برای شناسایی Imposter

اتاق دوربین‌های نظارتی یکی از بهترین مکان ها برای شناسایی قاتلان است. این اتاق می تواند کمک زیادی به Crewmate ها بکند. یک نفر از خدمه باید حتما در این اتاق قرار بگیرد که رفتار سایر بازیکنان را زیر نظر بگیرد. بازیکن می تواند به کمک این دوربین ها مشاهده کند که قاتل یکی از اعضای خدمه را به قتل رسانده و می تواند سریعا آن را گزارش کند. البته بازیکن باید توجه داشته باشد که ممکن است در اتاق دوربین ها مورد حمله بازیکنان شیاد قرار بگیرد و کشته شود.

ترفندهای بازی Among Us: توجه به خرابی‌ وسایل

از دیگر ترفندهای بازی Among Us می توان به توجه داشتن به خرابکاری Imposter ها اشاره کرد. اعضای Crewmate باید هوشیار باشند و در صورت خرابکاری شیادان در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف و حل کنند. بازیکن باید به افراد خرابکار توجه داشته باشند چرا که با این کار می تواند به راحتی Imposter را شناسایی کند. اگر در هنگام حل مشکلات هر کدام از بازیکنان کم کاری کردن به احتمال زیاد Imposter می باشد چرا که Crewmate برای حل مشکل تمام تلاش خود را خواهد کرد.

عدم استفاده بیهوده از زنگ‌ جلسه‌ اضطراری

استفاده درست و دقیق از زنگ جلسه اضطراری می تواند یکی از بهترین ترفندهای بازی Among Us برای بازیکنان خدمه باشد. هر بازیکن می تواند در جریان بازی یک بار از زنگ جلسه اضطراری استفاده کند بنابراین لازم است که بازیکن در بهترین زمان ممکن از سهمیه زنگ خودش استفاده کند. استفاده بی مورد از زنگ می تواند منجر به نابودی بازیکن شود. شناسایی Imposter در مانیتورهای دوربین‌های نظارتی می تواند یکی از بهترین مواقع برای استفاده خدمه از زنگ جلسه اضطراری باشد.

هشیاری بالای بازیکن در بخش گفتگو

بخش گفتگوی بازی اصلی ترین و سرنوشت سازترین بخش بازی است و تمام بازیکنان در این بخش به بحث و اتهام به هم می پردازند بنابراین اهمیت بالایی دارد که بازیکن از تمام هوش خود استفاده کند. بازیکن باید تلاش کند همگام به نظر جمع صحبت کند تا مورد شک و تهمت قرار نگیرد. اگر بازیکن به کسی مشکوک نبود می تواند از گزینه بدون رای (Skip Vote) استفاده کند. همچنین باید توجه داشته باشد که ممکن است Imposter ها نظرات و اتهامات او را تایید کنند بنابراین بازیکن باید کاملا آگاهانه هوشیارانه در جمع صحبت کند و به حرف سایر بازیکنان به دقت توجه کند.

Crewmate باید در حالت روح بازی دیگران را مشاهده کند

از دیگر ترفندهای بازی Among Us که Crewmate ها باید رعایت کنند این است که به هیچ عنوان به بازیکنی اعتماد قطعی نداشته باشند چرا که ممکن است یک قاتل به خوبی بتواند اعتماد او را جلب کند. اگر بازیکن خدمه در جریان بازی کشته شود می تواند در قالب روح در بخش های مختلف بازی حضور داشته باشد و رفتار سایر بازیکنان را مشاهده کند. البته بازیکن در حالت روح نمی تواند در بحث ها شرکت کند اما می تواند سایر روح ها را مشاهده کرده و با آنها گفتگو کند. هرچند که بازیکن می تواند بعد از کشته شدن بازی را ترک کند اما بهتر است در قالب روح بازی را ادامه دهد.

ترفندهای بازی Among Us: رفت و آمد در مناطق امن و هوشیاری بالا

از دیگر ترفندهای بازی Among Us برای اعضای خدمه پرسه زدن و رفت و آمد در مناطق امن نقشه ها می باشد. همانطور که گفته شد قاتلین ممکن است در دریچه ها پنهان شوند بنابراین بازیکن باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد که در نزدیکی قاتل نباشد. همچنین بازیکن باید در مکان های پرسه بزند که توسط دوربین ها پوشش داده می شود. بازیکنان خدمه در مقایسه با قاتلین محدودیت های زیادی دارند بنابراین باید با هوش بسیار زیادی بازی کنند به دقت به حرف و رفتار سایر بازیکنان توجه کنند و سایر خدمه و قاتلین را شناسایی کنند.

ترفندهای بازی Among Us
ترفندهای بازی Among Us

بیشتر بخوانید: چگونه در بازی among us آنلاین بازی کنیم؟ + [ کابردی و آسان ]

تلاش برای تشکیل تیم Crewmate

جذابیت بازی های آنلاین در گروهی بازی کردن آن است و این قاعده برای بازی Among us نیز صدق می کند. بازیکنان Imposter از ابتدای بازی همدیگر را می شناسند و یکی از ترفندهای بازی Among Us برای خدمه آن است که تیم خود را تشکیل دهند. بازیکن خدمه باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد که بتواند سایر اعضای خدمه را در کنار هم جمع آوری کند که بتوانند به خوبی با قاتلین مقابله کنند. البته تشکلی تیم خدمه به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و بازیکن باید تلاش زیادی انجام دهد و از طریق سوالات و دوربین ها این کار را انجام دهد.

Crewmate باید وظایف خود را تکمیل کند

اعضای تیم Crewmate اگرچه باید مراقب قاتلان باشند اما باید وظیفه اصلی خود را نیز فراموش نکنند و به خوبی آن را انجام دهند. از آنجایی که تعدادی از اعضای Imposter ممکن است خود را به عنوان خدمه معرفی کنند بازیکنان باید بسیار هوشیار باشند و به خوبی با وظایف خود آشنایی داشته باشند. بعضی از وظایف جعلی هستند و ممکن است که وقت بازیکنان را با هدر بدهند.

حرکت دسته جمعی بازیکن

بازیکنی که در نقش خدمه بازی می کند باید بتواند به اعضای تیم خود اعتماد کند. از ترفندهای بازی Among Us برای خدمه حرکت با سایر بازیکنان است و هیچوقت به تنهایی حرکت نکند. از آنجایی که در ابتدای بازی ممکن است بازیکن مورد اتهام قرار بگیرد اگر با سایر بازیکنان باشد به راحتی می تواند از خودش محافظت دفاع کند چرا که بقیه بازیکنان به بی گناهی او رای می دهند. همچنین اگر بازیکن در جمع باشد کمتر می تواند مورد هجوم دشمنان و قاتلین قرار بگیرد چرا که اطرافیان سریعا می توانند Imposter را شناسایی کنند. البته بازیکن باید در جمع های نیز به خوبی به اطراف توجه داشته باشد تا مورد حمله قرار نگیرد.

سخن پایانی

بازی اِمانگ آس در دو سال گذشته به یکی از محبوب ترین و پردانلودترین بازی های سبک کسر اجتماعی در دنیای گیم تبدیل شده است و ده ها میلیون گیمر از سراسر جهان از این بازی جذاب برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می کنند. این بازی در عین سادگی جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها دارد. این بازی گرافیک خوبی دارد و گیم پلی آن بسیار اعتیادآور است. در این بازی دو دسته بازیکن به عنوان Imposter و Crewmate حضور دارند و همانند بازی محبوب مافیا بازیکنان باید تلاش کنند که سایر بازیکنان را از جریان بازی خارج کنند. همانند تمام بازی های موبایلی بازیکنان می توانند از ترفندهای بازی Among Us برای موفقیت بیشتر استفاده کنند. هر کدام از بازیکنان قاتل و خدمه می توانند از ترفندهای مختلفی بهره مند شوند. بازیکنانی که قصد دانلود و تهیه بازی Among Us و سایر بازی های موبایلی و همچنین استفاده از خدماتی مانند آموزش بازی ها را دارند می توانند به سایت ایموجو (emojo.ir) مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.