AD

به‌روزرسانی‌ Halo Infinite با حجم های کمتر دریافت می‌شود.

به‌روزرسانی‌ Halo Infinite با حجم های کمتر دریافت می‌شود.
0 319

آپدیت بزرگ بعدی Halo Infinite در 30 ژانویه با نقشه arena جدید، عملیات جدید، هسته رایگان Mark IV Spartan و توانایی مورد انتظار برای تجهیز قطعات شانه عرضه می‌شود. استودیو 343 این به‌روزرسانی را که شامل آیتم‌های جدید Covenant در Forge نیز می‌شود، در یک لایو استریم امروز به نمایش گذاشت. همچنین شاید تمایل به آشنایی با بازی Halo Infinite + [ داستان، ویژگی، گرافیک و طراحی ] داشته باشید.

در پایان این استریم، استودیو 343 این خبر را منتشر کرد: فصل 6 وجود نخواهد داشت. Halo Infinite از فصل‌ها دور می‌شود.

در عوض، استودیو 343 به ایجاد رویدادهای Operation با بتل پس‌های 20tier کوتاه‌تر که برای دوره‌های 4 تا 6 هفته‌ای اجرا می‌شود، ادامه می‌دهد. در حالی که استودیو 343 در طول سال 2024 به Infinite اضافه می‌کند. سخت است که این را به عنوان آغاز پایانی برای پشتیبانی Infinite نخوانیم، به خصوص با توجه به اینکه برایان جرارد، مدیر این انجمن، از فرصت استفاده کرد و به پروژه های آینده 343 اشاره کرد.

جرارد گفت: ما یک تیم اختصاصی داریم که روی پشتیبانی از Halo Infinite کار می‌کند و به ارائه پشتیبانی ادامه می‌دهد، اما اکنون تیم‌های دیگری نیز داریم که روی پروژه‌های کاملاً جدید کار می‌کنند.

دور شدن Halo Infinite از مدل فصلی می‌تواند شروعی برای از بین رفتن طبیعی این مدل لایو سرویس باشد که در نهایت به بازی‌های بیشتری کشیده خواهد شد. برای یک بازی با بودجه کلان جذب مخاطبان زیادی که بتواند سال‌ها به آن اضافه شود، سخت است، و حتی موفق ترین نمونه‌ها مانند Destiny 2 برای حفظ آن برای همیشه تلاش کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.