اندازه سیارات در بازی Star Wars Outlaws به اندازه 2-3 برابر منطقه در Assassin’s Creed Odyssey
مدیر نوآوری بازی Star Wars Outlaws گفته است که هر سیاره در بازی تقریباً به اندازه دو تا سه منطقه (zone) در Assassin’s Creed Odyssey خواهد بود.
فراتر از بازی جنگ ستارگان (Star Wars) از یوبی سافت (چیزی که از زمان جنگ ستارگان: اتحاد مرگبار اتفاق (Star Wars: Lethal Alliance) نیفتاده است)، بازی Outlaws به لطف اولین بازی جهان باز جنگ ستارگان، در موقعیتی کاملا منحصر به فرد قرار دارد. با توجه به اینکه در اکثر بازیهای فضایی مانند Starfield و No Man’s Sky تاکید زیادی بر جهانهای عظیم تقریباً بیحد و مرز برای کاوش وجود دارد، سؤالات زیادی در مورد نحوه عملکرد دنیای باز Outlaws وجود دارد.
جولیان گریتی (Julian Gerighty)، مدیر نوآوری Star Wars Outlaws، اخیراً پس از معرفی بازی در نمایشگاه تابستانی Xbox با مجله Edge گفتگو کرد. Gerighty جزئیات جالبی را در مورد بازی بیان کرد، اما نکته قابل توجه بحث در مورد اندازه سیارات بازی بود.
به گفته Gerighty، اندازه یک سیاره در بازی تقریباً میتواند معادل اندازه دو یا سه منطقه (zone) در Assassin’s Creed Odyssey باشد. اگرچه مشخص نشده است که ” zone” چیست، به نظر میرسد که منظور مناطقی مانند آتیکا (Attika) و مگاریس (Megaris) است که به خودی خود مناطقی با اندازه مناسب هستند، چه رسد به اینکه آنها را دو یا سه برابر کنید.
در مورد سیارات، Gerighty همچنین تأیید کرد تا کنون، ما حدود پنج سیاره در بازی از جمله Tatooine، Toshara، Akiva، Kojimi و Canto Bight را میشناسیم که اگر هر یک از این سیارهها معادل دو تا سه برابر مناطق در بازی است و مطمئناً کافی به نظر میرسد. اینها فقط سیاراتی هستند که تایید شدهاند در بازی وجود دارند و احتمالاً سیارات بیشتری علاوه بر اینها در بازی وجود دارد.
خارج از بحث اندازه سیارات، Gerighty همچنین تأیید کرد که بازیکنان در سفرهای فضایی total free rein نخواهند داشت، به این معنی که نمیتوانند آزادانه در بالای سیاره پرواز کنند یا فرود بیایند و هر کجا که میخواهند بروند. reputation system نیز با جزئیات بیان شده است و تأیید میکند که برخی از کوئستها، vendor price و مناطق قفلشده بسته به نوع reputation بازیکن قابل کاوش و دسترسی هستند.