AD

انتشار بازی نییر اتوماتا برای کنسول ها و کامپیوتر شخصی

0 308

بازی نییر اتوماتا با موفقیت شخصیت اصلی داستان توانست بر خلاف نسخه های قبلی بازی نییر موفقیت بزرگی را برای سازنده این سری بازی ها رقم بزند. سازنده این سری بازی با دوگانگی نسبی که بین نسخه جهانی و نسخه دیگر وجود داشت بر صدد ساخت یک ترکیب جدید بر آمده است. برای آشنایی بیشتر با ایموجو در ادامه همراه باشید.

معرفی بازی نییر اتوماتا

NieR: Replicant Remastered که قبل از این در کنسول های پی اس 5، ایکس باکس وان قابل بازی کردن بود، اکنون قرار است به روی رایانه های شخصی بیاید.

در پست های قبلی به معرفی و انتشار درایور جدید شرکت انویدیا جی فورس پرداختیم و اکنون نوبت بازی نییر اتوماتا می باشد، این بازی ساخته شرکت Squar Enix می باشد و بیشتر JPRG های انحصاری خود در کنسول های دیگر را به کامپیوتر منتقل خواهد کرد.

به نظر می رسد در بازی نیر اتوماتا موفقیت شخصیت Automata توانسته است کمپانی تولید کننده ی بازی نیر را تشویق به استفاده مجدد از این شخصیت بکند. این کمپانی همانند نسخه های گذشته در این نسخه از بازی یعنی بازی نییر اوتوماتا همان طور که از اسم نسخه کنسول های دیگر استفاده کرده است، معلوم است که از کارکتر های آن ها نیز استفاده خواهد کرد. در جریان اجرای مراسم دهمین سالگرد بازی NieR، آن‌ها یک نسخه ریمستر را برای بازی نییر اتوماتا رپلیکانت معرفی کردند.

آن ها همچنین پیش درآمدی از  نییر اتوماتا را هم برای مشتاقان این سری بازی ها معرفی کردند. این نسخه قرار است برای تمامی کنسول های مطرح و پر طرفدار بازی و حتی رایانه شخصی منتشر شود که به عنوان نسخه رسمی نییر رپلیکانت نسخه ver.1.22474487139 معرفی شده است.  این درحالی است که هنوز تأیید رسمی شرکت غربی آن منتشر نشده است. که این مسئله در گذر زمان قابل حل است. در ادامه با سایت رسانه بازی موبایل ایموجو همراه باشید تا اطلاعات لازم را در خصوص این بازی دریافت کنید.

تغییرات کنسولی بازی نییر اتوماتا

پیش درآمدی که از بازی نییر اتوماتا گفته شده است، بسیار عجیب می باشد. این بازی در ژاپن در سال 2010 به دو نسخه تقسیم شد. بازی نییر رپلیکانت برای پی اس 3 و نییر گلستالت برای ایکس باکس 360 منتشر شد. نسخه گلستالت نسخه جهانی بود. این نسخه همیشه با یک قهرمان قدیمی یا کلاسیک ژاپنی شناخته می شده است. این در  حالی است که سازنده برای نسخه رپلیکانت یک قهرمان جوان ژاپنی را در نظر گرفته است. این نسخه بازسازی شده  باعث شده که بازیکنان جدید هیچ تجربه ای درمورد آن نداشته باشند. گرچه گیم پلی اصلی هردو عنوان یکسان است با این حال شاید تغییر قهرمان بازی کمی باعث سردرگمی گیمر ها شده است.

تغییرات کنسولی بازی نییر اتوماتا
تغییرات کنسولی بازی نییر اتوماتا

ترکیب دو نسخه بازی نییر اتوماتا

چیزی که برای تمام گیمر ها سوال است این است که آیا این بازی یک ترکیب از دو نسخه است یا یک بازی جدید به شمار می رود. سازندگان این بازی تا کنون چیزی را برای این موضوع مطرح نکرده اند و تنها یک پیش نمایش را در اختیار گیمر ها قرار داده اند. البته چیزی که همه از آن اطلاع داریم این است که قبلاً نسخه قطعی ترکیبی برای PS Vita در دست ساخت بود.

بازی نییر از زمان انتشار جزو بازی های موفق به شمار نمی رفت. با این حال، موفقیت  قسمت  نییر اتوماتا احتمالاً این سری از بازی ها را نجات داد. همه موسیقی متن نسخه رپلیکانت به همراه آهنگ های اضافی دوباره ضبط شده است. بنابراین احتمالا کیفیت خوبی را برای صدای بازی شاهد خواهیم بود.

موضوع بازی NieR

در بازی نییر اتوماتا، بازیکن ها نقش نییر را بازی می کنند، در طرف دیگر داستان مرد جوانی که با خواهرش که بیماری سختی دارد، به اسم یونا، در یک شهر متروکه پس از آخرالزمان زندگی می کند. در طول داستان شاهد هستیم که هر روز بیماری خواهر قهرمان داستان بدتر می‌شود. قهرمان داستان باید قبل از اینکه خیلی دیر شود برای یافتن درمانی به دنیا باز گردد. او در طول مسیر با شخصیت های مختلف دیگر روبرو می‌شود.

به طور مثال می توان به شخصیت هایی مثل  ویس، کتابی که برای  آموزش صحبت کردن در اختیار قهرمان قرار می گیرد، زنی شمشیر به دست به نام کاین، و سرانجام پسری به نام امیل با چشمانی که می تواند هرآن چه را که نگاه می ‌کند تبدیل به سنگ کند، اشاره کرد. قهرمان در طول داستان و طی روند بازی با این شخصیت ها برخورد می کند. سپس دهکده توسط یک سایه غول پیکر به نام Shadowlord مورد حمله قرار می گیرد و یونا را می رباید. نییر او را در سراسر جهان دنبال می کند تا بتواند یونا را بازگرداند.

تاریخ انتشار نییر رپلیکانت ریمستر هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

شما برای ما از بازی نییر اتوماتا بنویسید

بازی نییر اتوماتا را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. از شما ممنونیم که پست بازی نییر اتوماتا را مطالعه کردید و اگر دوست داشتید می توانید نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید.  اگر در مورد اطلاعات و اخبار بیشتر بازی های علاقه مند هستید می توانید بخش اخبار بازی سایت ما را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.