AD

معرفی مکان های مخفی در مپ Purgatory فری فایر

0 548

بازی فری فایر به عنوان یک بازی مهیج در سبک بتل رویال است که به دلیل داشتن تنوع زیاد در نقشه‌های بازی، توانسته است تا بازیکنان زیادی را در مدت زمان محدود به خود جذب کند. یکی از نقشه‌های این بازی پرطرفدار و محبوب نقشه Puragatory است که مکان‌های مخفی مختلفی در آن دیده می‌شود. ما در این مقاله از سایت رسانه بازی موبایل ایموجو قصد داریم تا در مورد مکان‌های مخفی مپ  Purgatory فری فایر مطالب جالب توجهی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

اگر از بازیکنان این بازی محبوب و پرطرفدار هستید و می‌خواهید شانس موفقیت خود را در بازی افزایش دهید بهتر است شناخت خود را نسبت به نقشه‌های بازی بالا ببرید. شناخت مکان‌های مخفی مپ  Purgatory فری فایر به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بتوانند به پیروزی‌های درخشان دست پیدا کنند. بازیکنان حرفه‌ای همواره سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را نسبت به محیط‌های بازی افزایش دهند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین مکان های لوت در مپ برمودا فری فایر

آشنایی با مکان‌های مخفی مپ  Purgatory فری فایر

هر نقشه دارای نقاط مختلف و کلیدی برای پیروزی است که بازیکنان بازی فری فایر اگر بتوانند شناخت خود را نسبت به محیط بازی افزایش دهند، قطعاً شانس پیروزی بیشتری نسبت به رقبا خواهند داشت. نقشه Purgatory دارای مکان‌های مخفی زیادی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت:

مکان‌های مخفی نقشه  Purgatory فری فایر: بخش بالایی trailer در نزدیکی  Brasilia

ترفندهای هر بخش از نقشه به گونه‌ای است که بازیکنان حرفه‌ای سعی می‌کنند تا در طول بازی از آن استفاده کنند. یکی از مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر بخش بالایی Trailer در نزدیکی Brasilia است که در مرحله نخست بازیکنان نیاز به ایجاد یک دیوار Gloo دارند تا با اتصال تریلر به دیوار بتوانند به بخش بالایی بروند. قرارگیری بازیکنان در بخش بالایی trailer باعث می‌شود تا تسلط کافی بر محیط بازی پیدا کنند.

مکان‌های مخفی نقشه  Purgatoryفری فایر: بخش بالایی trailer در نزدیکی  Brasilia

مکان‌های مخفی مپ  Purgatory فری فایر:  قرارگیری در پشت بام ساختمان‌های بخش جنوبی نقشه

آیتم‌های بسیار زیادی در پشت بام ساختمان‌های بخش جنوبی نقشه وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با مراجعه به این بخش از آیتم‌های زیادی استفاده کنند. زمانی که شما در این بخش از نقشه قرار می‌گیرید دشمنان نمی‌توانند به سهولت به سمت شما شلیک کنند و شما به راحتی می‌توانید غنایم مورد نظر خود را غارت کنید. بهتر است در این بخش از یک نارنجک استفاده کنید تا بتوانید ضمن حفظ سلامت خود، به غارت منابع بپردازید.

مکان‌های مخفی نقشه  Purgatory فری فایر: قرارگیری در ساختمان‌های قسمت شمالی زمین گلف

مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر متنوع بوده که این امر می‌تواند شانس بازیکنان این بازی محبوب را برای رسیدن به پیروزی افزایش دهد. زمین گلف یکی از بخش‌های نقشه Purgatory است که بازیکنان در آن به رقابت می‌پردازند. برای ورود به این بخش بهتر است ابتدا یک اتومبیل اسپرت به دست بیاورید و آن را در بخش انتهایی یکی از ساختمان‌ها قرار دهید، سپس وارد ماشین شده و همه چیز را تحت کنترل بگیرید چرا که با این کار دشمنان متوجه حضور شما در ماشین نخواهند شد.

مکان‌های مخفی مپ  Purgatory فری فایر: قرارگیری در کنار جرثقیل

یکی از مکان های مخفی در نقشه Purgatory قرارگیری در محل جرثقیل است که بازیکنان این بازی محبوب می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های خاص شانس پیروزی خود را در این منطقه افزایش دهند. بازیکنان برای موفقیت در این نقطه از نقشه باید بتوانند از نارنجک‌های فراوان استفاده کنند. بازیکنان بازی فری فایر باید در این بخش از نقشه یک دیوار Gloo ایجاد کنند و به بخش بالایی جرثقیل بروند سپس با استفاده از ارتفاع ایجاد شده می‌توانند محیط را به خوبی زیر نظر بگیرند.

اگر بتوانید در این بخش دراز بکشید، از دید دشمنان در امان خواهید بود که این امر می‌تواند شانس موفقیت شما را برای پیروزی افزایش دهد.

مکان‌های مخفی مپ  Purgatory فری فایر: قرارگیری در کنار جرثقیل

سخن پایانی

بازی فری فایر دارای نقشه‌های متنوع است که هر نقشه دارای قلق‌های مخصوص به خود است. نقشه بازی Purgatory دارای مکان‌های مخفی زیادی است که در بالا به آن اشاره شده است. شناخت مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بتوانند شانس پیروزی خود را در بازی افزایش دهند. اگر بخواهید در این نقشه به موفقیت برسید بهتر است نقاط مختلف مپ را به خوبی بشناسید.

بازی فری فایر به عنوان یک بازی هیجان انگیز در سبک بتل رویال است که طرفداران زیادی دارد. اگر بخواهید در این بازی به پیروزی‌های درخشان برسید بهتر است به مطالب آموزشی گفته شده در بخش آموزش بازی سایت ایموجو توجه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.