AD

معرفی و بررسی رنک های سیستم در بازی فری فایر

0 1,081

اگر از طرفداران بازی فری فایر باشید می‌دانید که این بازی یک بازی اکشن و آنلاین در سبک بتل رویال است که تا به امروز حدود 500 میلیون کاربر فعال دارد. با توجه به وجود به‌روزرسانی‌های ارائه شده، روزانه به کاربران این بازی محبوب افزوده می‌شود. بازی‌های سبک بتل رویال به گونه‌ای است که در سراسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد رنک های سیستم در بازی فری فایر مطالب جالب توجهی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

بازی فری فایر به عنوان یک بازی محبوب در سبک بتل رویال است که از سیستم رتبه بندی استفاده می‌کند. با استفاده از این سیستم که در بازی فری فایر گنجانده شده است بازیکنان می‌توانند از رتبه‌ی خود در بین سایر بازیکنان باخبر شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا همه چیز درباره Rank System رنک سیستم در بازی فری فایر را بیان کنیم. اگر می‌خواهید در این مورد اطلاعات خود را افزایش دهید بهتر است تا پایان همراه سایت رسانه بازی موبایل ایموجو باشید.

آشنایی با رنک های سیستم در بازی فری فایر

اگر از کاربران قدیمی بازی فری فایر باشید می‌دانید که در نسخه‌های قبلی این بازی بازیکنانی که دارای بیشترین امتیاز بودند در رتبه Heroic قرار می‌گرفتند اما پس از گذشت مدت زمانی، توسعه دهندگان بازی تغییرات زیادی در زمینه رنک سیستم در بازی فری فایر ایجاد کرده‌اند. پس از ارائه به‌روزرسانی‌های اخیر، رتبه بندی تازه‌ای به نام Grand Master در این بازی محبوب گنجانده شده است که به صورت روزانه 300 بازیکن برتر را نمایش می‌دهد.

در سیستم جدید اضافه شده برای رتبه بندی بازیکنان این بازی محبوب نحوه قرارگیری بازیکنان و امتیازات کسب شده به شکل جالبی تعیین شده است که شامل موارد زیر است:

لیست رنک های سیستم در بازی فری فایر

  • بخش برنز: Bronze I – Bronze II – Bronze III
  • بخش نقره: Silver I – Silver II – Silver III
  • بخش طلا: Gold I – Gold II – Gold III – Gold IV
  • بخش پلاتینیوم: Platinum I – Platinum II – Platinum III – Platinum IV
  • بخش الماس: Diamond I – Diamond II – Diamond III – Diamond IV
  • بخش قهرمانانه: Heroic
  • بخش استاد بزرگ: Grand Master

وجود رنک های سیستم در بازی فری فایر باعث شده است تا رتبه بندی جدیدی در اختیار بازیکنان این بازی محبوب قرار بگیرد. در جدیدترین به‌روزرسانی ارائه شده توسط توسعه دهندگان بازی فری فایر حالتClash Squad Mode  در بازی دیده می‌شود که رتبه بازیکنان را در بازی فری فایر به خوبی نمایش می‌دهد. در سیستم تازه اعمال شده بر روی بازی، هر چه امتیازات و تجربه بازیکنان افزایش پیدا کند می‌تواند بر روی بازی آنان نیز مؤثر باشد.

سیستم جدید رتبه بندی در بازی فری فایر بسیار مناسب‌تر از گذشته شده که بازیکنان را ترغیب می‌کند تا بتوانند با یکدیگر در محیط‌های هیجان انگیز به نبرد بپردازند. هر یک از بازیکنان باید با کسب تجربیات بیشتر بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند.

آشنایی با رنک سیستم در بازی فری فایر

بهره گیری از  Double Experience cards

رنک سیستم در بازی فری فایر نشان می‌دهد که بازیکنان این بازی محبوب و پرطرفدار برای رسیدن به سطوح بالاتر باید از شیوه‌های جدید استفاده کنند. بازیکنان می‌توانند در این بازی محبوب برای کسب تجربیات بیشتر و افزایش سطح خود از Double Experience cards استفاده کنند. کارت فوق گاهی در جعبه‌ها و یا رویدادهای خاص وجود دارد که بازیکنان با کسب آن می‌توانند در پایان مسابقه، امتیازات کسب شده را دو برابر کنند. بازیکنان بازی فری فایر باید توجه کنند که این کارت دارای تاریخ انقضاء بوده و پس از 24 ساعت از بین می‌رود.

بازیکنان این بازی محبوب اگر بتوانند از این کارت در طول 24 ساعت استفاده کنند قطعاً می‌توانند شانس موفقیت خود را برای افزایش سطح خود افزایش دهند. پیدا کردن Double Experience cards در بازی فری فایر دارای اهمیت است که گیمرها با تلاش خود می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

سخن پایانی

بازی فری فایر به عنوان یکی از بازی‌های هیجان انگیز در سبک بتل رویال است که سیستم رتبه بندی جدیدی در آن اعمال شده است. در سیستم جدید بازی رتبه بندی بازیکنان بر اساس تجربیات آنان است که می‌تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد. رنک سیستم در بازی فری فایر به گونه‌ای توسعه پیدا کرده است که برای بازیکنان عادلانه‌تر است. گیمرهای می‌توانند در یک محیط هیجان انگیز با کسب Double Experience cards  امتیازات خود را در پایان بازی دو برابر کنند.

اگر از جمله بازیکنان بازی فری فایر هستید و می‌خواهید سرعت پیشرفت خود را در این بازی محبوب افزایش دهید بهتر است به نکات گفته شده در بالا توجه کنید. برای آموزش بازی فری فایر می توانید به بخش آموزش بازی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.