AD

همه چیز درباره ایر دراپ Air Drop بازی پابجی موبایل

0 591

اگر بخواهید در نبردهای آنلاین به پیروزی برسید باید به دنبال تجهیزات مناسب باشید. یکی از راه‌های رسیدن به تجهیزات مناسب در بازی پابجی موبایل پیدا کردن ایر دراپ است. ایر دراپ می‌تواند به بازیکنان بازی تجهیزات مناسبی برساند به همین دلیل برای بازیکنان بازی دارای اهمیت است. ما قصد داریم در این مقاله در مورد ایر دراپ airdrop بازی پابجی موبایل مطالب جالب توجهی را برای شما عزیزان قرار دهیم.

ایر دراپ‌ها به عنوان یک جعبه‌های کلیدی محسوب می‌شوند که از آسمان فرود می‌آیند. بازیکنان با پیدا کردن مکان دقیق فرود این جعبه‌ها می‌توانند از تجهیزات و سلاح‌های درون جعبه استفاده کنند. دقت داشته باشید که ایر دراپ‌ها در مناطق سخت بازی یافت می‌شوند. اگر می‌خواهید همه چیز درباره ایر دراپ airdrop بازی پابجی موبایل بدانید بهتر است تا پایان مقاله همراه ایموجو باشید.

اسلحه‌های موجود در جعبه ایر دراپ پابجی موبایل

بسیاری از بازیکنان می‌خواهند در مورد اسلحه‌های موجود در جعبه ایر دراپ ها بیشتر بدانند. باید بیان کرد که اکثر اسلحه‌های قدرتمند بازی نظیر  AWM، M249، Mk14  و Groza در ایر دراپ‌ها وجود دارند. علاوه بر وجود اسلحه‌های متنوع، در جعبه‌های ایر دراپ تجهیزات دیگری مانند لباس و تجهیزات دفاعی یافت می‌شود. پیدا کردن این جعبه‌های کاربردی کار چندان آسانی نیست و باید تلاش خود را برای رسیدن به این جعبه‌ها دو چندان کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: راهنمای برنده شدن در Duo Mode پابجی موبایل

تعداد ایر دراپ بازی پابجی موبایل

زمانی که بازی را شروع می‌کنید پس از گذشت چند دقیقه صدای هواپیما شنیده می‌شود. برای دریافت ایر دراپ airdrop بازی پابجی موبایل باید روند حرکت هواپیما را دنبال کنید تا بتوانید مسیر فرود این جعبه‌های کاربردی را تشخیص دهید. به صورت میانگین حدود 5 جعبه از آسمان بر روی زمین قرار می‌گیرد که بازیکنان باید با توجه به مسیر حرکت هواپیما، جعبه‌های بازی را پیدا کنند.

زمان فرود هر جعبه از آسمان حدود 55 ثانیه به طول می‌انجامد. یک نکته مهم در دریافت جعبه‌های ایر دراپ این است که دشمنان بازی در نزدیکی این جعبه‌ها کمین کرده و درصدد نابودی شما هستند. بهتر است با دقت بالا به سمت این جعبه‌ها بروید. زمانی که نیاز به دریافت جعبه ایر دراپ دارید می‌توانید به کمک اسلحه flare gun موقعیت خود را برای فرود جعبه ایر دراپ اعلام کنید.

ترفندهای مناسب برای دریافت ایر دراپ بازی پابجی موبایل

همان‌طور که بیان شد بازیکنان برای دریافت ایر دراپ باید دقت خود را در بازی افزایش دهند. در ادامه آموزش، قصد داریم تا ترفندهای مناسب برای دریافت جعبه‌های ایر دراپ را بیان کنیم که شامل موارد زیر است:

ترفندهای دریافت ایر دراپ بازی PUBG Mobile: بهره گیری از وسایل نقلیه

برای این که بتوانید مسیر حرکت هواپیما را جهت رسیدن به جعبه‌های ایر دراپ طی کنید بهتر است از وسیله نقلیه استفاده کنید تا زودتر از رقبا به جعبه بازی دست پیدا کنید. دقت کنید که اگر جعبه در حوالی شما در حال فرود است نیازی به استفاده از وسیله نقلیه نیست.

ترفندهای دریات Air Drop بازی پابجی موبایل: بهره گیری از نارنجک‌های دود افکن

اگر بخواهید به جعبه تجهیزات دسترسی پیدا کنید بهتر است برای خود و هم تیمی‌های خود یک پوشش مناسب قرار دهید. استفاده از نارنجک‌های دود افکن به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید با سرعت بالایی غارت جعبه‌ها را انجام دهید.

ترفندهای مناسب برای دریافت ایر دراپ بازی پابجی موبایل

ترفندهای دریافت ایر دراپ بازی پابجی موبایل: غارت جعبه به صورت گروهی

سعی کنید برای رسیدن به Air Drop بازی به صورت گروهی حرکت کنید تا با پوشش یکدیگر بتوانید شانس موفقیت خود را در بازی افزایش دهید. حمایت از هم تیمی‌های خود را تا زمان دریافت تمامی منابع ادامه دهید.

ترفندهای دریافت Air Drop بازی پابجی موبایل: توجه به زمان بندی

یکی از اصول مهم در رسیدن به جعبه‌های ایر دراپ زمان‌بندی مناسب است. بازیکنان باید ضمن توجه به محیط بازی، مسیر هواپیما را در نظر داشته باشند تا در موعد مقرر به جعبه برسند.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل دارای آیتم‌های مختلف است که همین امر باعث افزایش جذابیت این بازی اکشن شده است. بازیکنان می‌توانند از تجهیزات مختلف در بازی استفاده کنند تا بر رقبای خود غلبه کنند. یکی از تجهیزات بازی که دارای محدودیت است، ایر دراپ‌ها بوده که زمان مشخصی برای فرود دارند. ما در این مقاله سعی کردیم تا همه چیز درباره ایر دراپ airdrop بازی پابجی موبایل را به زبان ساده بیان کنیم.

اگر به نکات گفته شده در بالا توجه کنید قادر خواهید بود تا شانس دریافت ایر دراپ در بازی را افزایش دهید و به موفقیت برسید. برای آموزش های بیشتر پابجی موبایل به بخش آموزش بازی سایت ایموجو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.