AD

تاریخ فصل جدید قهرمانی پابجی موبایل و جایزه آن

0 718

به عنوان بخشی از اعلامیه گذشته PUBG Mobile’s New Era ورود به نسخه 1.0، PUBG Mobile Championship 2020 مشخص شده است. جمیز یانگ مدیر PUBG Mobile’s Esports، همچنین تاریخ شروع پیش بینی شده و جایزه مسابقات را اعلام کرد. به نظر می ‌رسد آن‌ها بالاخره روشی را برای رویارویی با خیل عظیم افراد ناراضی پیدا کرده اند. برای کسب اطلاعات جامع از خبرهای تاریخ فصل جدید قهرمانی پابجی موبایل و جایزه آن با ما در سایت مجله بازی موبایل ایموجو همراه باشید.

همچنین بخوانید: فینال PMCO 2020 پاییز هند به پایان رسید

تاریخ فصل جدید قهرمانی پابجی موبایل در ماه نوامبر با جایزه بزرگ 2 میلیون دلاری آغاز می‌شود

به نظر می رسد برنامه های Esports PUBG Mobile در سال 2020 به حالت عادی و اوج خود برگشته است. مرحله فصل صفر این سری از مسابقات جهانی پابجی موبایل از اواخر ماه نوامبر آغاز می‌شود.

اخبار منتشر شده از تاریخ فصل جدید قهرمانی پابجی موبایل

به عنوان بخشی از اعلامیه گذشته PUBG Mobile’s New Era ورود به نسخه 1.0، PUBG Mobile Championship 2020 مشخص شده است. جمیز یانگ مدیر PUBG Mobile’s Esports، همچنین تاریخ شروع پیش بینی شده و جایزه مسابقات را اعلام کرد. به نظر می ‌رسد آن‌ها بالاخره روشی را برای رویارویی با خیل عظیم افراد ناراضی پیدا کرده اند.

در این مقاله، همه مواردی که باید در مورد PMGC Season Zero یا تاریخ فصل جدید قهرمانی پابجی موبایل بدانید آورده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

عکس  1

1 – PMGC Season Zero چگونه به وجود آمده است؟

با قالب جدید که در ابتدای سال 2020 اعلام شد، مسابقات رده جهانی پابجی موبایل قرار است به دو لیگ تقسیم شود. یکی لیگ جهانی و دیگری لیگ قهرمانی جهانی. اولی به عنوان بازی های مقدماتی برای تورنومنت دومی است. با این حال، با توجه به Covid-19، برگزاری رویدادها در چنین مقیاس وسیعی اکنون غیر ممکن است. این اتفاق منجر به ادغام لیگ جهانی و قهرمانی در مسابقه می شود که در مورد فصل صفر قبلاً به آن اشاره شده است.

2 – جزئیات مربوط به تاریخ فصل جدید قهرمانی پابجی موبایل

دیگر نمی توان یک رویداد با مخاطبان زیادی در محل بازی ها برگزار کرد-PMGC Season Zero، با توجه به وضعیت سلامتی جهان تصمیم گرفته است که در چندین استودیو در سراسر جهان مسابقات را برگزار کند. در آن مسابقات تیم هایی از هر منطقه در جهان، از جمله هند، آمریکای شمالی، چین و بسیاری دیگر از کشور ها حضور دارند. تاریخ شروع دقیق این رخداد جهانی هنوز مشخص نشده است اما احتمال می رود که این رویداد در اواخر ماه نوامبر قرار است آغاز شود.

جایزه PMGC Season Zero بی سابقه بالا بوده و ارزشی معادل دو میلیون دلار خواهد داشت. این رقم جایزه بالاترین رقم بین تمام جوایزی است که برای رخداد های جهانی آن هم در نسخه ی موبایل تا کنون است.

جزئیات مربوط به تاریخ فصل جدید قهرمانی پابجی موبایل

3 – درباره پابجی موبایل امسال چه چیز هایی باید بدانیم؟

پس از فاش شدن یانگ بینش های مختلفی را درباره ی محیط بازی پابجی موبایل ارائه شده است. تعداد شرکت کنندگان این بازی ها و در مجموع این رخداد جهانی بسیار بالا بوده است. این رخداد با تعداد 120 هزار نفر شرکت کننده مسئولان را مجبور کرده است که شرکت کنندگان را بخش بندی کنند. شرکت کنندگان به 6 منطقه ی مختلف که هر کدام حدود 60 کشور هستند تقسیم بندی شده اند.

لیگ حرفه ای که در مورد آن صحبت می کنیم حدود 28 میلیون ساعت فایل و بازی برای تماشا ارائه داده است.  

لیگ جهانی رده بندی تقریباً دو برابر شده است و به تعداد باور نکردنی  40 میلیون نفر رسیده است.

بینندگان در زمان پیک بازدید از 1.1 میلیون نفر پیشی گرفته اند که این آمار تقریبا به اندازه سایر ورزش های محبوب در جهان است.

به طور کلی پابجی موبایل آینده روشنی پیش رویش دارد. اگر به مطالب بیشتر در مورد بازی پابجی موبایل علاقه دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی ها و به‌روزرسانی ها به بخش اخبار بازی سایت ایموجو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.