AD

آموزش قدم به قدم نصب بازی xbox بر روی فلش

1 15,852

نصب بازی در ایکس باکس و همچنین منتقل کردن آن بر روی فلش یکی از فعالیت‌هایی است که بسیاری از کاربران این کنسول بازی محبوب به دنبال یافتن راه و روش‌های آسان‌تر برای پیاده سازی آن هستند. از طرفی اگر که قصد داشته باشید تا اجرای بازی را از طریق ایکس باکس بر روی یک ذخیره ساز انجام دهید، باید مراحل مختلفی را طی کنید. در این مقاله قصد داریم تا به شما نحوه نصب بازی xbox بر روی فلش را توضیح دهیم، از آنجایی که یکی از مشکلات این کنسول حافظه کم آن است وجود یک فلش باعث می‌شود تا این کمبود جبران شود به طوری که با منتقل کردن بازی بر روی یک فلش مموری می‌توانید از انواع بازی بهره مند شوید.

 البته مشکل دیگری که وجود دارد این است که بسیاری از کاربران نحوه نصب بازی از این طریق را نمی‌دانند و همین باعث می‌شود تا در روند نصب و انتقال برخی باگ‌ها ایجاد شود. ایکس باکس انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب‌ترین آن نیز، ایکس باکس 360 است. از آنجایی که کنسول‌های ایکس باکس بسیار مورد تایید مایکرو سافت قرار دارند، می‌توانند امکانات و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهند. از این رو بازی‌های این کنسول نیز مورد علاقه و استقبال قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود تا در نهایت حافظه‌ای که مورد نیاز کنسول است خیلی زود پر شود.

در ادامه این مقاله با رسانه بازی موبایل ایموجو همراه باشید تا به شما نحوه نصب بازی xbox بر روی فلش را توضیح دهیم.

این آموزش هم برای شما مفید می باشد: حل مشکل عدم ورود به برنامه ایکس باکس روی ویندوز ۱۰

نحوه نصب بازی xbox بر روی فلش

همانطور که در مقاله‌های قبلی نیز اشاره کردیم برای اینکه از یک فلش مموری استفاده کنید در ابتدا باید از حافظه آن اطمینان یابید، همچنین از اینکه اطلاعات مهم و پوشه درون فلش وجود نداشته باشد تا در هنگام فرمت کردن پاک نشود. موضوع دیگر پاک کردن پوشه‌هایی است که فقط باعث اشغال حافظه درون فلش شده‌اند. خب اگر که از فلش خود مطمئن شدید و دیگر جای نگرانی برای وجود داشتن اطلاعات مهم نیست، حالا نوبت می‌رسد به اینکه کنسول خود را روشن کنید.

در گام اول نصب بازی xbox بر روی فلش ؛ کنسول را روشن کنید

پس از اینکه از حافظه فلش خود مطمئن شدید حال نوبت می‌رسد به اینکه xbox را روشن کنید. البته به اطلاعات سیستم وارد نشوید و زیرا برای اینکه بتوانید پروسه انتقال از xbox به فلش را راحت‌تر انجام دهید نیاز دارید به اینکه آفلاین بمانید. در این بازه باید در قسمت منوی xbox گزینه My xbox را انتخاب کرده و تغییر تنظیمات را انتخاب کنید.

هنگامی که به بخش تنظیمات وارد شدید حافظه مورد نظر را برای دستگاه متصل شونده انتخاب کنید که البته در این قسمت حافظه فلش نیز برای شما نمایش داده خواهد شد. یو اس بی یا همان فلش مموری که در اختیار دارید را پیکر بندی کنید تا برای استفاده کردن از حافظه جانبی آن آماده شود.

پس از اینکه پیکر بندی برای فلش مموری شما کامل اجرا شد می‌توانید یو اس بی استیک را اجرا کنید. همچنین در ادامه این فرایند هنگامی که از فلش استفاده می‌کنید باید به منوی حافظه xbox مراجعه کنید و هارد را برای اینکه اطلاعات دقیق را به نمایش بگذارد انتخاب کنید.

نحوه نصب بازی xbox بر روی فلش

قدم دوم نصب بازی xbox بر روی فلش ؛ آماده سازی برای اجرا

در این مرحله باید پروفایل بازی را که در پوشه‌ای حاوی اطلاعات بازی نمایش گذاشته شده است را انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید از نسخه مورد نظر کپی برداری کنید باید گزینه انتقال را انتخاب کنید. برای ادامه مسیر لازم است که فهرست یو اس بی را در لیست فلاپی xbox و دیسک به عنوان یک حافظه برای یک مدیریت واحد در نظر بگیرید.

یکی از نکاتی که باید حین انتقال پروفایل در نظر داشته باشید این است که در این مرحله کپی شدن پروفایل خیلی سریع صورت می‌گیرد و نکته قابل توجه این است که برای اینکه پروفایل بازی‌هایی که از xbox به فلش منتقل کردید به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل است که برای استخراج فایل نیز به مدت زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.

تنها یک قدم دیگر با اجرا شدن بازی از طریق xbox بر روی فلش فاصله دارید و آن هم این است که با استفاده از اجازه گرفتن از یو اس بی استیک، درخواست لاگین شدن را فعال کنید و سپس توجه داشته باشید که باید همه اطلاعات مورد نظر و همچنین پروفایل‌های موجود بر روی یو اس بی باید استیک شوند در غیر اینصورت اجازه استیک شدن برای شما وجود نخواهد داشت و قادر نیستید به سیستم ورود پیدا کنید.

سخن پایانی

آموزش نصب بازی xbox بر روی فلش از موضوعات مهم این مقاله بود، با توجه به شرایط و مراحلی که ذکر شد اگر در نهایت باز هم قادر نبودید که انتقال را انجام دهید حتما مشکلی در فرایند پروفایل رخ داده که باعث ایجاد اخطار می‌شود. البته این پیام ممکن است حاوی هشدار فرمت فلش نیز باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش‌ آموزش بازی سایت ایموجو مراجعه و دیگر مقالات مرتبط را نیز مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Amir می گوید

    مقاله واقعا خوبی بود ممنون

    فقط یه سوال داشتم

    تو این راه میشه از کامپیوتر استفاده نکرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.