AD

آموزش سریع و آسان اتک زدن در کلش رویال

0 1,379

کلش رویال یکی از بازی های پر طرف دار می باشد و مهم ترین چیز اتک زدن در کلش رویال می باشد که پیروزی و پیشرفت شما در داخل بازی را تعیین خواهد کرد. ما در این مقاله آموزش بازی سایت مجله بازی موبایل ایموجو سعی کرده ایم که اصول اولیه اتک زدن در Clash Royale را به شما آموزش دهیم و شما بتوانید با استفاده از آن ها به پیروزی برسید.

نحوه اتک زدن در کلش رویال (Clash royale)

Clash Royale یکی از بازی های سبک tower defense می باشد که توسط کمپانی سوپرسل ساخته شده است. ما در این مقاله از آموزش بازی می خواهیم نحوه اتک زدن در کلش رویال را برای شما شرح دهیم، برای اتک زدن درست در کلش رویال شما باید مهارت های دیگری را نیز بیاموزید، مانند ساختن دک برای اتک زدن در کلش رویال و نحوه استفاده از دک در کلش رویال، این موارد کمک زیادی به شما برای یک اتک کلش رویالی مناسب خواهد کرد.

اما چه دکی باعث خواهد شد شما در اتک زدن در کلش رویال تبدیل به یک برنده شوید. همه ی بازیکن ها می توانند یک دک خوب را کپی کنند و با آن کار خوبی انجام دهند. اما به نظر من هر کسی برای اتک زدن در Clash Royale باید دک مخصوص خودش را داشته باشد. درک اصول ساختن دک مناسب شما را در هنگام استفاده از کارت ها انعطاف پذیر می کند و باعث جذابیت بیشتر کلش رویال می شود.

این مطلب آموزشی می می تواند برای شما مفید باشد: آموزش انتقال جم در بازی کلش رویال به صورت غیر مستقیم

برنده اتک زدن در کلش رویال

همان طور که گفتم پیروزی بدون اصول اولیه به دست نمی آید. یک کارت را شما باید به عنوان کارت تاثیر گذار خودتان استفاده کنید، این کارت برای آسیب زدن به برج های دشمن ها استفاده می شود. نمونه های این کارت ها giant و Hog Rider می باشند.

بعضی از کارت ها مانند همین hog rider در حد متوسطی ضربه می زنند و اکسیر کمتری نسبت به سایر کارت ها استفاده می کنند و نسبت به سایر کارت ها سرعت بهتری دارند. Golem یا Lava Hound برای حمله های بزرگ استفاده می شوند، زمانی که شما می خواهید ضربه بیشتری بزنید باید از این کارت ها استفاده کنید، با این کارت ها ممکن است شما در یک اتک زدن بتوانید یک برج را نابود کنید.

شما باید هنگام تصمیم گیری در مورد استراتژی خود، کارتی را انتخاب کنید که با استفاده از آن راحت باشید و به راحتی توسط دک های مقابل متوقف نشود و بتوانید بیشترین آسیب را به دشمن وارد کنید پس برای اتک زدن در Clash Royale نحوه چینش دک شما بسیار مهم می باشد.

برنده اتک زدن در کلش رویال

پیشرو مناسب و پشتیبانی اتک زدن در Clash Royale

اکنون ما باید در اتک زدن در کلش رویال عمل کنیم و پیش بینی کنیم که ببینیم دشمن های ما چه تهاجمی و چه دفاعی می توانند در مقابل ما انجام دهند. فقط اتک زدن در کلش رویال مهم نمی باشد، علاوه بر این موضوع دفاع کردن در کلش رویال عنصر بسیار مهمی می باشد.

به طور مثال اگر شما بخواهید از hog rider خود استفاده کنید، کارت های بسیاری وجود دارد که دشمن ها می توانند در مقابل این کارت استفاده کنند، به طور مثال می توانند از ساختمان های دیگر برای تغییر مسیر hog rider شما استفاده کنند. اما اگر شما بدانید که این کارت را در کنار کدام کارت ها استفاده کنید و دفاع های احتمالی دشمن را در نظر بگیرید قطعا تاثیر گذارتر خواهد شد.

بنابراین اگر شما از hog rider خود استفاده کنید، ممکن است حریف شما با استفاده از Minion Horde بخواهد که کارت شما را متوقف کند. شما می توانید واحد خود را با یک Executioner پشتیبانی کنید که قادر به مراقبت از تنوع عظیم واحد های swarm است. البته این روش برای سبک بازی های کلاسیک در برابر یک hog rider می باشد.

کارت های تهاجمی و تدافعی شما باید به گونه ای باشند که شما بتوانید در هر شرایط از آن ها استفاده کنید، یعنی شما بتوانید همه ی سناریو های دشمن را در استفاده از آن ها در نظر بگیرید.

شناخت جادوهایی که استفاده می کنید

به غیر از نیرو های جنگی و واحد های ساختمانی می توانید از طریق های مختلف از جادو ها استفاده کنید. آن ها می توانند واحد های اصلی شما را پشتیبانی کنند. با تهدید اصلی دشمن نیز می توانند مقابله کنند و یا اینکه واحد های پشتیبانی کننده نیرو های مقابل را پاک کنند.

مثال معمولی برای این موضوع پشتیبانی از hog rider با استفاده از pre-emptive Log می باشد. این کارت می تواند هر واحد ازدحام که در مقابل کارت شما استفاده می شود و جلوی آن را می گیرد را نابود کند.

جادو ها همچنین می تواند برای از بین بردن نیرو های دشمن که در کنار برج ها دفاع می کنند، مورد استفاده قرار گیرند و زمانی که به این برج ها آسیب می زنند ارزش این جادو ها به حداکثر خواهد رسید. راه دیگر استفاده از این جادو ها این خواهد بود که دشمنان چند گانه که از لحاظ اکسیر مورد استفاده ارزش بیشتری را دارند را از بین ببرید، این جادو ها در بازی بسیار تاثیر گذار می باشند و استفاده خوب از آن ها باعث پیروزی در اتک زدن خواهد شد.

انتخاب جادو های مناسب مطلق نمی باشد و بستگی به نحوه پشتیبانی شما از واحد اصلی و نحوه جنگ شما با دشمن دارد، انتخاب جادو ها بسیار حساس می باشد به همین دلیل نمی شود یک روند کلی برای آن ها گفت و همان طور که گفتن روی اتک زدن در کلش رویال بسیار تاثیر گذار می باشد.

همچنین بخوانید: نقد و بررسی بازی Forza Motorsport 7 (فورزا موتوراسپورت ۷)

استفاده از کارت های ساختمانی برای اتک زدن در کلش رویال

استفاده از کارت های ساختمانی برای اتک زدن در Clash Royale به عنوان تاکتیک اصلی شما در سطح های مختلف، متفاوت است. اما رایج ترین استفاده از کارت های ساختمانی برای دفاع در برابر واحد هایی می باشد که با ساختمان ها آسیب می زند که نمومه های آن ها Hog Rider یا Giant می باشد. استفاده از یک ساختمان بهترین تاکتیک برای دفاع کردن در کلش رویال می باشد و به طرز خوبی از آسیب دیدن برج های اصلی شما جلوگیری می کند.

این که شما بخواهید از این کارت های ساختمانی استفاده کنید یا نه به طور کامل به خود شما و سبک بازی شما بستگی دارد. ممکن است که در چینش دک شما نیازی به این کارت ها نباشد. به طور کلی اتک زدن در این بازی یک چیز کاملا سلیقه ای می باشد. اگر hog rider در کارت های حریف شما موجود می باشد استفاده از کارت های ساختمانی کار شما را بسیار ساده تر خواهد کرد. 

برای مثال شما می توانید بازی بازیکن های قوی را نگاه کنید و روش های اتک زدن در این بازی سرا بیاموزید. اما حواستان باشد که یک نیرو به تنهایی تاثیر خاصی روی بازی نمی گذارد مهم ترین چیز ترکیب نیرو هایی است که برای اتک زدن در کلش رویال استفاده می کنید.

امیدواریم که این مقاله از سایت ایموجو مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر می خواهید از تازه ترین و جدیدترین اخبار گیم در جهان اطلاع پیدا کنید، کافی است که به دسته اخبار بازی در سایت مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.