AD

تجربه برف و سرما در بازی های ویدیویی

0 665

بهترین بازی‌ های زمستانی و برفی در لیست گیم‌های جذابی که پرطرفدارند قرار می‌گیرند. معمولاً فضاسازی‌های کوهستانی، دره‌ها و صخره‌های یخ بندان از جمله ویژگی‌های این نوع بازی‌ها است. به‌خصوص مبارزه‌ها و نبردهای جنگجویانه در میان کولاکی از برف و تگرگ بسیار دیدنی است. البته برای دیدن و اجرای این نوع بازی‌های زمستانه نیازی نیست کلاه و دستکش بپوشید چرا که قطعاً روی مبل گرم خانه‌تان نشسته‌اید و فقط شاید کمی باد و سرما را از نمایشگرتان احساس کنید. در ادامه با ایموجو همراه شوید تا با بهترین بازی‌ های زمستانی با حال و هوای برفی و بیشتر آشنا شوید.

 

بهترین بازی‌ های زمستانی مناسب حال و هوای برفی کدامند؟

اگر مشتاق آشنایی با بازی‌ های یخ بندان و برفی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

 

بازی Lost Planet

بازی Lost Planet

این بازی در سال ۲۰۰۷ از سوی استودیوی Capcom دقیقاً همزمان با‌عرضه کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ به بازار معرفی شد. در تمام صحنه‌ها و فضاهای بازی بدون شک شاهد مبارزه های پی در پی در میان کولاکی از برف و یخ خواهید بود. کل مجموعه بازی در فضاهای برفی طراحی شده است. با اجرای این بازی کاملاً سوزش سرمای شدید را حس خواهید کرد. کسانی که تجربه بهترین بازی‌ های زمستانی را دارند، به خوبی می‌دانند که تیراندازی و اجرای بازی‌های شوتر تجربه بسیار متفاوتی است. این بازی حتی در همان زمان هم سروصدای زیادی در صنعت بازی‌های ویدویی بپا کرد. در حال حاضر نیز جزء پرطرفدارترین بازی‌ها است.

 

بازی Red Dead Redemption II

بازی Red Dead Redemption II

از بهترین بازی‌ های زمستانی می‌توان به بازی بی‌نظیر Red Dead Redemption II  اشاره کرد. به‌خصوص نسخه شماره ۲ این بازی تجربه متفاوتی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. در این بازی به راحتی می‌توان فناوری‌های پیشرفته را در طراحی‌های گرافیکی با فضاهای برفی مشاهده کرد. شخصیت‌های بازی که هر کدام سوارکاران و ابرقهرمانان خبره هستند در میان برف و تگرگ به خوبی جلوه می‌کنند. به طوری که اغلب صحنه‌های بازی به واقعیت بیشتر شبیه هستند و حس واقع‌گرایی را به بیننده القاء می‌کند.

 

بازی Snowrunner

بازی Snowrunner

یکی از جدیدترین بازی‌های ویدیویی محصول سال ۲۰۲۰ بازی Snowrunner است. یک بازی فوق‌العاده جذاب و برفی با مراحل بسیار سخت و پیچیده که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. بدین معنا که شما باید با وسایل نقلیه غول پیکر نظیر تانک و کامیون از سخت ترین گذرگاه‌ها و دره‌های برفی عبور کنید. حجم برف و بوران در بازی به حدی است که حتی شاید کمی آزار‌دهنده باشد اما با این حال می‌توان گفت این بازی یکی از واقعی‌ترین تجربه‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. از دیگر صحنه‌های چالش برانگیز این بازی می‌توان به گیر افتادن ماشین در گل و لای اشاره کرد. به هر صورت شما باید بتوانید از چالش‌های یخ زده بازی عبور کنید.

 

بازی SSX Tricky

بازی SSX Tricky

بازی SSX Tricky محصول سال ۲۰۰۱ از دیگر بازی‌ های ویدیویی با حال و هوای برفی محسوب می‌شود. یک بازی جذاب و بسیار مفرح که مطابق با سلیقه اکثر گیمرها است. ناگفته نماند که سری اول این بازی برای نخستین بار مخصول پلی استیشن ۲ عرضه شد. اما در حال حاضر با انتشار نسخه جدید بازی و اجرای آن در کنسول‌های بازی، رضایت اغلب گیمرها را برآورده کرده است. استفاده از فناوری برف و کولاک همراه با جلوه‌های بصری ویژه و نماهای جذاب برفی از جمله ویژگی‌های این بازی جالب به حساب می‌آید. پس اگر طرفدار بهترین بازی‌ های زمستانی و برفی هستید، اجرای این بازی دوست‌داشتنی را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

بازی The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part II

از دیگر بهترین بازی‌ های زمستانی که شما را در تمامی لحظات میخکوب می‌کند، بازی جذاب The Last of Us Part II است. یک بازی بی‌نظیر و درجه یک همراه با جنگل های پر پیچ و خم برفی که برای اکثر گیمرها جالب است. بدون شک گشت و گذار در میان کوهستان‌ها و جنگل‌های برفی که تداعی کننده سوز و سرما است، بسیار تماشایی است. در این بازی شما کاملاً سوارکاری یا حتی قدم زدن در عمق برف ها را تجربه خواهید کرد. ناگفته نماند که این بازی محصول سال ۲۰۲۰ است و از جمله جدیدترین بازی‌هایی است که باید در فهرست علاقمندی‌هایتان قرار دهید.

 

بازی The Division

بازی The Division

بازی The Division دقیقاً حال و هوای کوچه و خیابان‌های سرد نیویورک را تداعی می کند. یک بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده با فضاسازی‌های ناب و خاص است که توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند. این بازی محصول سال ۲۰۱۶ میلادی است. سبک بازی تقریباً شبیه به رویدادها و وقایع روز است. بدین معنا که شما کاملاً شاهد سبک زندگی شهری خواهید بود. علاوه بر آن در این بازی اکشن و هیجانی انواع سلاح‌ها و تجهیزات جنگی را تجربه خواهید کرد. مبارزه در خیابان‌های سرد و تاریک نیویورک واقعاً تجربه یونیک و منحصر به فردی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

 

بازی Star Wars: Battlefront 2

بازی Star Wars: Battlefront 2

تقریباً اغلب بازیکنان با مجموعه بازی‌های Battlefront آشنا هستند. اما این‌بار بازی Star Wars: Battlefront 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های زمستانی پا به میدان گذاشته است. این بازی با مراحل سخت و چالشی محصول سال ۲۰۰۵ میلادی است. بازیکنان در این بازی تجربه مبارزه با انواع اسلحه‌های جنگی، تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته را تجربه خواهند کرد. این بازی خوش ساخت برایتان ماموریت‌ها و نقشه‌های مهیج بسیاری را به همراه دارد. فضاسازی های برفی، گذر از مراحل سخت و طاقت فرسا از جمله جذابیت های بازی محسوب می‌شود. این بازی کاملاً نمایانگر یک بازی در عصر یخبندان و کولاک است. عمق فضای داستانی، شخصیت‌های واقع‌گرا و اتمسفر سرد و یخبندان از جمله ویژگی‌های ممتاز بازی به شمار می‌آید.

 

بازی Halo 3

بازی halo 3

بازی Halo 3 مانند سایر بهترین بازی‌ های زمستانی فضایی بسیار مسحور کننده و خاص دارد. در این بازی نیز شاهد مراحل یخبندان و برفی خواهید بود. همچنین نقشه های مختلفی در سر راه شما قرار خواهد گرفت که بایستی مطابق با نقشه‌ها در بازی پیشروی داشته باشید. در این بازی هیچ فضایی به جز فضاهای برفی قابل دیدن نیست. در‌واقع شما تنها در میان برف و کولاک گشت و گذار خواهید کرد. تجربه مبارزه با انواع سلاح‌های پیشرفته در میان حجم بسیار زیادی از برف و کولاک می‌تواند بسیار متفاوت باشد. یک بازی فوق‌العاده تاثیرگذار که حتی با تماشای گیم پلی آن نیز احساس سرما خواهید کرد.

 

صحبت پایانی

بهترین بازی‌ های زمستانی اغلب به عنوان پرطرفدارترین بازی‌ها شناخته شده‌اند. این نوع بازی‌ها قدرت عجیب و غریبی در به تصویر کشیدن رویدادهای واقع‌گرایانه دارند. گشت و گذار در دل کوه‌های یخ بندان و جنگل‌های سرد و تاریک تنها بخشی از مشخصه های داستانی این‌گونه بازی‌ها است. در‌واقع با اجرای این نوع بازی‌ها گیمرها رویدادهای جذاب و قابل ملموس را تجربه خواهند کرد. اگر شما هم تجربه چنین بازی‌هایی را دارید، حتماً ما را از پیشنهادات خود در قسمت نظرات emojo باخبر کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.