پشتیبانی 4K از Metal Gear Solid
modder Serge قابلیتی را برای پورتهای جدید Metal Gear Solid Master Collection منتشر کرده است که به آنها امکان میدهد با رزولوشن4K یا رزولوشنهای دیگر اجرا شوند. علیرغم ادعاهای شرکت Konami در چند ماه گذشته، بازیکنان امروز متوجه شدند که ریمسترهای HD شبیهسازی شده Metal Gear Solid 2 و 3 هر دو با کیفیت 720P بر روی PC رندر میشوند، که باعث میشود تصویری تار در مانیتورهای با رزولوشن بالاتر 1440p یا 4K ایجاد شود. این ماد که تقریباً 10 ساعت پس از باز شدن قفل بازیها در Steam منتشر شد، این مشکل را برطرف میکند و 64.5 کیلوبایت حجم دارد.
شاید بخوانید: بروزرسانی بازی Metal Gear Solid Delta
این امکان وجود دارد که این تغییر رزولوشن برخی از جلوههای بصری بازی را که به طور بسیار خاص پیرامون سخت افزار پلی استیشن 2 طراحی شده بودند، تغییر دهد. با این حال، از دقایق ابتدایی، بی عیب به نظر میرسد.
البته بازیکنان تیزبین بازی اشاره کردهاند برخی از این جلوهها قبلاً در فرآیند انتقال به پلی استیشن 3 در مجموعه HD 2011 تغییر کرده بودند که این نسخه بر اساس آن ساخته شده است.
شایدد بخواهید در مورد بازی Crash Team Rumble بیشتر بدانید.
MGSResolutionPath ظاهراً باعث ایجاد برخی مشکلات رابط کاربری در Metal Gear Solid 2 میشود (یا بهتر است بگوییم، تغییر رزولوشن به طور کلی باعث این مشکلات میشود) و مادسازها در روزهای آینده این مشکل را حل خواهند کرد.
برای تغییر رزولوشن در ماد MGS2/3، شما باید یک فایل D3D11 و پچ رزولوشن را دانلود کنید، سپس هر دو را در پوشه نصب بازی بچسبانید. سپس میتوانید MGSResolutionPatch.ini را برای پیکربندی رزولوشن باز کنید (به طور پیش فرض 4K است).