AD

معرفی جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری

0 459
یکی از جذابیت‌های بازی‌های کامپیوتری این است که می‌توانید آن‌ها را با دوستانتان تجربه کنید. در خیلی از مواقع تجربه بازی‌ها به‌صورت سولو واقعاً جذاب نیست و خیلی به شما حال نمی‌دهد. شما می‌توانید دوستان خود را جمع کنید و جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری را با آن‌ها تجربه نمایید.بازی‌هایی که شما را با دوستانتان متعهد خواهند کرد یا برعکس شما را در مقابل آن‌ها قرار خواهد داد تا یک رقابت سخت و نفس‌گیر داشته باشید. در ادامه با معرفی جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری با ما همراه باشید.

بازی Rocket League

سازنده: Psyonix, Inc
راکت لیگ یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری است که می‌توانید آن را تجربه کنید. این بازی برای افرادی که به‌صورت هم زمان هم به اتومبیل‌رانی و هم فوتبال علاقه دارند جذاب خواهد بود. یک بازی پر از اتفاقات غیرمنتظره که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.در واقع مکانیزم بازی این‌گونه است که شما باید همراه با خودرو توپ را وارد دروازه کنید. شما می‌توانید با دوستان خود تیم تشکیل داده و به‌صورت گروهی با انواع مختلف ماشین‌ها فوتبال بازی کنید. قوانین مشخصی بر روی این بازی حاکم نیست و کاملاً آزاد هستید.
در این بازی مکانیزم‌های مختلفی همچون پریدن و نیترو در اختیار شما قرار دارد. توپ را با ماشین به سمت دروازه حریف هدایت کنید و با یک ضربه دقیق و محکم توپ را از خط دروازه عبور دهید. این بازی واقعاً سرشار از هیجان بوده و شما را به‌راحتی سرگرم می‌کند.بازی راکت لیگ به‌راحتی حس رقابت طلبی را بین شما و دوستانتان به وجود خواهد آورد. ممکن است در طول یک مسابقه فوتبال اتفاقاتی رخ دهد که شما حتی فکرش را هم نمی‌کنید. همین موضوع باعث می‌شود به طور مداوم لحظات شاد و خنده داری در طول بازی رخ دهد.
راکت لیگ به‌عنوان یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری یک روایت فانتزی از رقابت فوتبال است. شما می‌توانید این بازی را به دو صورت آفلاین و آنلاین با دوستانتان تجربه نمایید. در حالت آفلاین لازم است که شما کاملاً نزدیک به یکدیگر باشید تا بتوانید بازی را تجربه نمایید.البته در بخش آنلاین نیز شما توانایی رقابت با میلیون‌ها کاربر حاضر در راکت لیگ را دارید. بهتر است راکت لیگ را دست‌کم نگیرید و مانند یک رقابت فوتبالی واقعی تاکتیک مشخص برای تیم خود داشته باشید تا در ادامه راحت‌تر بازی را دنبال کنید.

بازی Rocket League

سازنده: NetherRealm Studios, High Voltage Software
بازی‌های مبارزه‌ای همیشه جزو گیم‌های چند نفره جذاب بودند. حال نسخه جدیدی از بازی مورتال کامبت منتشر شده است که یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک بازی چند نفره مبارزه‌ای جذاب هستید مسلماً مورتال کامبت 11 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.این بازی سعی کرده است که اصالت اولیه خود را حفظ کند. اما بااین‌حال چیزهای جدیدی نیز به نسخه 11 این بازی اضافه شده است.
خشونت بی‌حدومرز و مثال‌زدنی این بازی به شما اجازه می‌دهد هرطور که دوست دارید رفیق خود را کتک بزنید. می‌توانید تمامی عقده‌های خود را در این بازی چند نفره خالی نمایید.گرافیک بازی نیز واقعاً خوب بوده و پیشرفت چشمگیری داشته است. حال کاراکترهای مورتال کامبت بیشتر به دنیای واقعی ما نزدیک‌تر شده‌اند و حس حال دیگری دارند. همچنین در برخی از مواقع شما می‌توانید از المان‌های محیطی پس‌زمینه بازی نیز به نفع خود استفاده نمایید.

بازی های چند نفره کامپیوتری

بازی PUBG

سازنده: PUBG Corporation
پابجی شاید جزو جدید ترین بازی های چندنفره کامپیوتری نباشد؛ اما همیشه جزو بهترین‌ها بوده است. یک بازی در سبک بتل‌رویال که به شما و دوستانتان این اجازه را می‌دهد تا هم دیگر را به چالش بکشید. این گیم از آن دسته بازی‌هایی است که اتحاد دوستانه شما را افزایش می‌دهد.هرچقدر که سبک بازی هم را بهتر بشناسید بهتر هم بازی می‌کنید. پیروزی از آن شما است. آیا می‌توانید آخرین بازماندگان این جزیره ترسناک و پر از وحشت باشید؟ جواب این سؤال تنها با یک گیم‌پلی 30 دقیقه‌ای همراه با دوستانتان مشخص می‌شود.در ابتدای هر مچ صد پلیر با هم وارد یک جزیره می‌شوند.
جزیره‌ای که پر از غنائم جنگی است و همه پلیرها به یک اندازه به آن‌ها دسترسی ندارند. هرکس سلاح‌های بهتر و قوی‌تری پیدا کند مسلماً شانس بیشتری نیز برای پیروزی در این جدال حساس خواهد داشت.در آخر گروه یا فردی که زنده بماند و همه ی افراد حاضر در جزیره را بکشد برنده خواهد بود. البته این افراد شامل دوستان یا اسکواد خودتان نمی‌شود. تجربه پابجی با دوستان یکی از کارهای لذت بخشی است که می‌توانید انجام دهید. لازم به ذکر است که این گیم حتی برای گوشی‌ها نیز منتشر شده است.

بازی For Honor

سازنده: Ubisoft Montreal
بازی For Honer یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری است. شما می‌توانید گیم جذاب را همراه با دوستان خود تجربه کنید. باوجوداینکه گیمرها چند سالی بود که از یوبیسافت به علت ساخت گیم‌های پر باگ ناامید شده بودند؛ این کمپانی دوباره امید را به همه ما باز گرداند.یک گیم هیجان‌انگیز که شمشیرها و سپرها تعیین‌کننده داستان آن هستند. کاراکترهای این بازی به سه بخش مختلف تقسیم می‌شوند. شما در این بازی به سه کاراکتر وایکینگ، شوالیه و سامورایی دسترسی دارید.
این بازی دارای بخش داستانی نیز هست که می‌توانید با این سه شخصیت در طول بازی ماجراجویی‌های مختلفی داشته باشید.البته که هرکدام از این کاراکترها تفاوت‌هایی با هم دارند و قدرت یکسانی ندارند. اگر منطقی به موضوع نگاه کنیم هیچ‌وقت تاکتیک‌های جنگی یک سامورایی با یک وایکینگ برابر نیست. شما می‌توانید به‌راحتی این تفاوت‌ها را در طول بازی نیز متوجه شوید. شما می‌توانید در یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری یوبیسافت به‌صورت یک‌به‌یک یا دوبه‌دو با دوستان خود مبارزه کنید.
گیم‌پلی بازی ساده و روان است؛ اما شما باید برای برد کمی صبر کنید. یک حرکت اشتباه و غلط ممکن است به‌راحتی به قیمت جان شما تمام شود.

بازی Counter-Strike:Global Offensive

سازنده: Valve
با آمدن نام بازی کانتر استریک خاطرات خیلی از ما زنده می‌شود. چه لحظاتی که در گیم‌نت‌ها پشت کامپیوترهای قدیمی برای تجربه بازی کانتر تجربه نکردیم. مانیتورهایی که با کارتن از هم جدا شده بودند تا نتوانیم موقعیت دوستانمان در مپ را تشخیص دهیم.حال کانتر استریک با نسخه جدید خود یعنی Global Offensive دوباره مهمان خانه‌های ما است و یکی از جدید ترین بازی های چندنفره کامپیوتری محسوب می‌شود. شما می‌توانید این بازی را به دو صورت افلاین و آنلاین با دوستانتان تجربه کنید و لذت ببرید.
برای تجربه این بازی با دیگر پلیرهای جهان حداکثر به 5 عدد از دوستان خود احتیاج خواهید داشت. اگر یادتان باشد در این بازی باید در غالب دو تیم 5 نفره به مصاف هم دیگر می‌رفتید. البته خودتان می‌توانید سرور بازی را تهیه کرده و با 10 عدد از دوستان خود هر شب این گیم را تجربه کنید.جیز زیادی در نسخه جدید این بازی فرق نکرده است و همچنان مادها و قوانین قدیمی بازی حکم‌فرما هستند. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که شما می‌توانید این گیم را با گرافیک بهتری تجربه کنید.
زیرا ظاهر مپ‌های بازی نسبت به قبل بهتر شده و همچنین آیتم‌ها و اسلحه‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است.بازی کانتر استریک کاملاً متکی به یک بازی تیمی است. درصورتی‌که تیم مناسبی نداشته باشید احتمال برد شما کمتر از 50 درصد خواهد بود. پس بهتر است قبل از هر چیزی دوستان مناسبی را برای تجربه این بازی انتخاب کنید تا در کنار لحظات خوش بردهای متعددی نیز کسب نمایید.البته لازم به ذکر است که نسخه قدیمی این بازی؛ یعنی کانتر 1.6 نیز همچنان فعال است. درصورتی‌که کامپیوتر خیلی قوی ندارید می‌توانید با دوستان خود این گیم را تجربه کنید. این بازی سرورهای ایرانی و خارجی متعددی دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

معرفی جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری

بازی Rainbow Six Sage

سازنده: Ubisoft Montreal
یکی دیگر از بازی‌های ساخت یوبیسافت بازی Rainbow Six Sage است که یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری محسوب می‌شود. این بازی شباهت زیادی با بازی کانتر دارد؛ اما چند لول از آن بالاتر بوده و می‌توان گفت که حتی گیم‌پلی آن سخت‌تر از کانتر است.در این گیم تفکر و نقشه جنگی داشتن بسیار مهم و پیچیده است. در این بازی یا شما مهاجم هستید یا مدافع که باید بر اساس هرکدام تاکتیک خود را داشته باشید. در تمام مپ‌های بازی تنها یک راه مشخص برای هجوم‌آوردن وجود ندارند.
مپ‌های این بازی قابلیت تخریب‌پذیری بسیار بالایی دارند. به همین دلیل حتی ممکن است دشمن از دیواری که به آن تکیه داده‌اید حمله خود را آغاز کند.البته که مدافعان نیز امکانات مختلفی برای دفاع دارند. برای مثال شما می‌توانید با تله‌هایی که در دست دارید محیط را ایمن‌تر کنید. این‌گونه اگر دشمن هجوم هم بیاورد با تلفات زیادی مواجه خواهد شد و احتمال پیروزی شما در بازی افزایش خواهد یافت.در این بازی هم بازیکنان در قالب دو تیم 5 نفره در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
شما می‌توانید یک تیم 5 نفره از دوستان خود تشکیل دهید و به مبارزه بپردازید. البته امکان مبارزه یک‌به‌یک یا دوبه‌دو رودررو نیز وجود دارد. شما می‌توانید با این حالت دوستان خود را به چالش بکشانید و بهترین بودن خود را اثبات کنید.همچنین لازم به ذکر است در این بازی کلاس‌های مختلفی وجود دارد.هر کاراکتر بازی کلاس خاص خودش را دارد که این موضوع باعث ایجاد سلاح‌ها و قدرت‌هایی شده که تنها در یک کاراکتر وجود دارد. شما نباید شخصیت‌های موجود در بازی را بر اساس زیبایی انتخاب کنید. باید ببینید که قدرت کدام شخصیت با شیوه بازی شما هم‌خوانی دارد.
این بازی در ابتدا بسیار ناامیدکننده ظاهر شد. بسیاری فکر می‌کردند این بازی یوبیسافت نیز یک پروژه شکست خورده دیگر است. اما یوبیسافت با آپدیت‌های مکرر این بازی خود را نجات داد و حال این گیم یکی از بهترین بازی های چند نفره کامپیوتری محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید:بازی های گروهی موبایلی آفلاین و آنلاین

بازی Dota 2

سازنده: Valve
بازی Dota 2 یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری است که پیشنهاد می‌کنم به سراغش نروید. زیرا این بازی آن‌قدر جذاب است که شما به‌راحتی معتاد آن خواهید شد. کافی است که سری به پلتفرم استیم بزنید و تایم پلی بازیکن‌های Dota 2 را بررسی کنید تا خودتان متوجه این موضوع شوید.Dota 2 یک بازی کارتی است که به هوش و صبر بالایی نیاز دارد. در بازی هزاران کارت بازی و هیرو وجود دارد که هرکدام قدرت منحصر به‌ فردی دارند.
تقریباً بیش از صد ساعت گیم‌پلی نیاز است که شما فقط با هیرو ها و گیم‌پلی ابتدایی این بازی آشنا شوید. در حال حاضر کسی وجود ندارد که بتواند ادعا کند که تمامی ترفندهای بازی Dota 2 را بلد است.بهتر است صبر خود را از دست نداده و آموزش‌های روزانه خود را ادامه دهید. این کار باعث می‌شود تا بالاخره به یک بازیکن حرفه‌ای در Dota 2 تبدیل شوید. یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری که هر کس برای اولین‌بار آن را تجربه کرده نتوانسته از دام اعتیادش بیرون بیایید.

بازی FIFA 23

سازنده: EA Sports
بازی FIFA یک گیم شبیه‌سازی از یک مسابقه فوتبال است. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که به فوتبال علاقه نداشته باشد. اگر هم به خود بازی فوتبال علاقه‌ای نداشته باشد حتماً از بازی FIFA لذت می‌برد. در دل یک‌دست بازی FIFA هزاران کری خانی دوستانه وجود دارد که دائماً در حال تکرار هستند.
FIFA 23 یکی از جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری است که می‌توانید آن را با دوستان خود تجربه کنید. شما می‌توانید این بازی را به دو شکل آفلاین و آنلاین با دوستان خود تجربه کنید. شاید آن‌طور که فکر می‌کنید FIFA یک بازی آسان نباشد و برای حرفه ای شدن به هفته‌ها تمرین احتیاج دارید.
در این بازی تاکتیک‌های مختلفی وجود دارند که باید به آن‌ها مسلط شوید. تیم موردعلاقه خود را بردارید و به تمرین بپردازید تا برای یک رقابت آنلاین چند نفره اماده شوید و رقبای خود را از بین ببرید.

جمع‌بندی

در نهایت با معرفی جدید ترین بازی های چند نفره کامپیوتری همراه شما بودیم. بازی‌هایی که می‌توانید در کنار دوستانتان آن‌ها را تجربه کنید و لحظات خوشی را در کنار یکدیگر بسازید. تمامی این بازی‌ها رقابتی هستند؛ بنابراین شما را در مقابل دوستانتان قرار خواهند داد. شما می‌توانید با چالش‌های مختلف متوجه شوید که چه کسی از همه بهتر است. البته که همیشه هم این‌گونه نیست و می‌توانید با دوستان خود یار شده و یک اسکواد قدرتمند بسازید و به جنگ دشمنان بروید. اگر شما نیز بازی چند نفره می‌شناسید که جذاب و سرگرم کننده است خوشحال می‌شویم نام آن را در قسمت کامنت‌ها بنویسید تا ما و دیگر کاربران از آن استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.