AD

تعطیلی استودیو Fntastic سازنده بازی The Day Before

تعطیلی استودیو Fntastic سازنده بازی The Day Before
0 311

Fntastic، استودیو سازنده بازی The Day Before، در حال تعطیل شدن است. امروز با بیانیه‌ای که تنها چهار روز پس از راه اندازی The Day Before  در Early Access در 7 دسامبر منتشر شد، این استودیو تعطیلی خود را اعلام کرد.

این استودیو می‌گوید سرورهای The Day Before فعال خواهند بود، اما همچنین می‌گوید آینده بازی و نسخه 2021 آن با عنوان Propnight، نامعلوم است. Fntastic در سال 2015 افتتاح شد و اولین بازی آن The Wild Eight بود که در سال 2017 منتشر شد.

امروز ما تعطیلی استودیو Fntastic را اعلام می‌کنیم. متأسفانه ما بودجه لازم برای ادامه کار را نداریم. تمام درآمدهای دریافتی برای پرداخت بدهی به شرکای خود استفاده می‌شود. ما تمام تلاش و منابع خود را سرمایه گذاری کردیم و ساعت‌ها به توسعه The Day Before، که اولین بازی بزرگ ما بود، پرداختیم. ما واقعاً می‌خواستیم پچ‌های جدیدی را منتشر کنیم تا پتانسیل کامل بازی را نشان دهیم، اما متأسفانه بودجه لازم برای ادامه کار را نداریم.

مهم است که توجه داشته باشید که در طول توسعه The Day Before هیچ پولی از مردم نگرفتیم؛ هیچ پیش‌سفارش یا کمپین سرمایه‌گذاری جمعی وجود نداشت. ما پنج سال خستگی‌ناپذیر کار کردیم. در حال حاضر آینده The Day Before و Propnight مشخص نیست، اما سرورها همچنان فعال خواهند بود. اگر انتظارات شما را برآورده نکردیم، پوزش می‌طلبیم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم، اما متأسفانه، توانایی‌های خود را اشتباه محاسبه کردیم. ایجاد بازی‌ها یک تلاش فوق العاده چالش برانگیز است.

play-sharp-fill
The Day Beforeهفته گذشته در 7 دسامبر در دسترسی زود هنگام قرار گرفت. همانطور که توسط IGN گزارش شده است، این بازی در زمان راه اندازی در Steam به اوج خود با 38104 کاربر همزمان رسید اما طبق گفته SteamDB، امروز این تعداد به 4197 بازیکن کاهش یافته است. در آن چهار روز، The Day Before  نیز به اندازه کافی نقدهای منفی از سوی بازیکنان دریافت کرد تا آن را در 10 بازی بدترین نقد در Steam قرار دهد.

به طور عجیبی، Fntastic  تمام کانال یوتیوب خود را پاک کرده است و یادداشت زیر را به عنوان توضیح کانالش گذاشته است: ما از همه کسانی که در این سال‌های سخت از ما حمایت کردند سپاسگزاریم. این سفر فوق العاده‌ای در طول هشت سال گذشته برای ما بوده است.

دانلود بازی The Day Before

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.