AD

بروز رسانی بازی Rumble Club : نقشه ها، مودهای بازی و ابزارهای جدید

بروز رسانی بازی Rumble Club : نقشه ها، مودهای بازی و ابزارهای جدید
0 5

بروز رسانی بازی Rumble Club، بازی کلاسیک سرگرم‌کننده چندنفره، با فصل 2 جدید خود، نقشه‌ها، مود‌های بازی و ابزارهای جدیدی را به بازی می‌آورد. فصل 2 یک تم قرون وسطایی جدید را نیز به بازی خواهد آورد.

 

ویژگی های بازی Rumble Club Season 2

لایت فاکس گیمز، علاوه بر مودهای پایه بازی، ویژگی های جدید زیادی را به این بازی اضافه کرده است. اول از همه، کل بازی دارای یک تم فانتزی قرون وسطایی است که در کاراکتر ها و محیط بازی مشهود است. علاوه بر این، مقداری آیتم تزئینی نیز به بازی اضافه شده است.

مودهای بازی Rumble Club Season 2

علاوه بر به‌روزرسانی‌های اساسی که در ادامه می‌آیند، مواردی به فصل جدید اضافه خواهند شد که سرگرمی و محتوای بیشتری برای کاوش برای همه پانچی‌ها (Punchies) دارد.

  • مود Rumble Run: یک مود جدید multi-round به بازی اضافه می شود که به شما امکان می دهد با همه افراد حاضر در عرصه رقابت کنید، به طوری که فقط یک برنده باقی می ماند.
  • تورنمنت ها (Tournaments): جایی که می‌توانید مهارت‌های ناک اوت خود را آزمایش کنید و حریف را در مسابقه ای با فرمت مبتنی بر رده بندی ناک اوت کنید.
  • نقشه Punchington Castle: یک نقشه با اندازه کامل و جدید که در هر 6 مود بازی و تورنمنت ها ظاهر می شود.
  • 4 نقشه جدید: این به روز رسانی همچنین 4 نقشه مختلف را برای شما به ارمغان می آورد. با آپدیت های جدید Desserted Island، Old Punchie Town،Dungeon Depths و Walk the Planks به بازی اضافه خواهند شد.
  • 5 مجموعه مهارت جدید: به روز رسانی جدید 5 مجموعه مهارت جدید را نیز به ارمغان می آورد که عبارتند از: Sword and Board، Crossbow، Faerie Wings، Horsie و Ogre King.

 

به روز رسانی سیزن 2 بازی Rumble Club

Rumble Club، حتی بدون این آپدیت جدیدنیز جذاب است؛ با این حال، با این آپدیت جدید، لذت بازی سه برابر افزایش می یابد. به روز رسانی لایو است و اگر علاقه دارید می توانید با دسترسی به بازی از طریق Google Play و Apple Store، مستقیماً به این اکشن بپیوندید.  این بازی همچنین برای رایانه های شخصی و کنسول ها در فروشگاه های مربوطه در دسترس است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.