AD

بازی Palworld به Game Pass می آید

بازی Palworld به Game Pass می آید
0 362

بازی Palworld، بازی RPG جهان باز که اغلب با Pokemon مقایسه می‌شود، در 19 ژانویه، یعنی هفته آینده، در دسترس زود هنگام قرار می‌گیرد و اکنون تأیید شده است که از این تاریخ از طریق Game Pass روی PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است. همچنین شاید علاقمند به آشنایی با بهترین بازی‌های متاورس و درآمد دلاری برای موبایل و کامپیوتر باشید.

Palworld از زمان ارائه یک بازی جذاب بوده است. با توجه به طراحی هیولاهای آن که در بازی به آنها Pal گفته می‌شود، این پروژه با پوکمون مقایسه شد. البته این بازی بسیار خشن‌تر است، بنابراین به سرعت به «پوکمون با تفنگ» معروف شد.

play-sharp-fill
در حالی که حس و حال بازی به وضوح با آنچه در سری بازی‌های RPG نینتندو دریافت می‌کنیم متفاوت است، اما طراحی کاراکتر‌ها هنوز هم بسیار یادآور Pocket Monsters هستند. همانطور که گفته شد، گیم‌پلی بازی کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا می‌بینیم که بازیکن در حال فرار و دور شدن از حملات Pal، از انواع توانایی‌های خود برای از بین بردن آنها استفاده می‌کنند. بنابراین  این بازی کمی اکشن‌تر از Pokemon Legends: Arceus است که احتمالاً نزدیک‌ترین مقایسه‌ای است که می‌توانیم انجام دهیم.

Palworld در دسترسی زودهنگام قرار می‌گیرد و مشخص نیست چه مدت باید تا انتشار کامل آن صبر کنیم. در Steam، توسعه‌دهنده بازی می‌گوید که حداقل یک سال در حالت دسترسی زود هنگام باقی می‌ماند و پس از انتشار بازی، نقشه راه مشخص‌تری از به‌روزرسانی‌های آینده را در اختیار ما قرار می‌دهد. توسعه دهندگان همچنین می‌گویند که تمام سیستم‌های اصلی بازی کاربردی هستند، بنابراین نباید منتظر اضافه شدن ویژگی‌های اساسی دیگر باشیم. تیم سازنده همچنین در این مدت بازخورد جمع آوری می‌کند، بنابراین با نظرات سازنده می‌توان تغییراتی را در این دوره دسترسی زود هنگام ایجاد کرد.

دانلود بازی Palworld

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.