AD

آخرین به‌روزرسانی ماینکرافت از طریق اپ Xbox برای کامپیوتر دانلود نکنید.

آخرین به‌روزرسانی ماینکرافت از طریق اپ Xbox برای کامپیوتر دانلود نکنید.
0 15

مایکروسافت در خبری اعلام کرد آخرین به‌روزرسانی ماینکرافت از طریق اپ Xbox برای کامپیوتر دانلود نکنید.؛ اگر این کار را انجام دهید، ممکن است تمام دنیاهای خود و هر چیزی را که برای ساختن آن زحمت کشیده‌اید از دست بدهید.

وبلاگ مایکروسافت مشکل عجیبی را در مورد اپ Xbox برای رایانه شخصی اعلام کرد.در این خبر توصیه شده که بازیکنان قبل از دانلود آخرین به‌روزرسانی Minecraft، بخش Gaming Services Repair Tool برای رایانه شخصی را در اپ Xbox اجرا کنند. انجام این کار Gaming Services را به نسخه 19.87.13001.0 به روز می کند و مشکل مربوط به دنیای گمشده را حل می کند. در اینجا نحوه اجرای این ابزار آمده است:

  • اپ Xbox را روی رایانه شخصی اجرا کنید.
  • روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  • روی Support کلیک کنید.
  • بر روی Gaming Services Repair Tool کلیک کنید.
  • بر روی Start Troubleshooting کلیک کنید.

 

جدیدترین به‌روزرسانی Minecraft تغییرات مفید و mob‌های جدید فوق‌العاده‌ای را اضافه می‌کند، بنابراین اگر مراقب باشید این به روز رسانی ارزش دانلود کردن را دارد و گرگ‌های خانگی شما اکنون ایمن‌تر از همیشه خواهند بود، زیرا health آنها از 20 قلب به 40 قلب دو برابر می‌شود؛ اما گرگ‌هایی که قبلا رام شده‌اند باید تغذیه شوند تا health خود را به حداکثر برسانند، بنابراین قبل از اینکه روانه ماجراجویی شوید تعدادی استخوان پیدا کنید.

همچنین یک mob جدید به نام Bogged وجود دارد. این دشمن گونه جدیدی از Skeleton است که در Swamp ها و بیوم های Mangrove ظاهرمی شود. آنها تیرهای سمی پرتاب می کنند که ترسناک به نظر می رسد، اما سرعت شلیک کندتر است و به جای دو ثانیه، 3.5 ثانیه فاصله زمانی دارد. کشتن آنها نیز آسانتر است زیرا به جای 20 قلب فقط 16 قلب دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.