AD

آموزش سریع و آسان ریختن سیو بازی در xbox 360

0 2,671

سیو بازی در کنسول‎های ایکس باکس همواره یکی از مسائل مهمی بوده است که بسیاری از گیمرها و کاربران این حوزه با آن سر و کار دارند. از آنجایی که هر فعالیتی دغدغه و برنامه ریزی خاص خودش را دارد باید این موضوع را در نظر گرفت که حذف، نصب و ذخیره سازی هر فایل توضیحات خاص خودش را دارد. از این رو ایموجو قصد دارد در این مقاله در مورد چگونگی سیو بازی در xbox 360 صحبت کند. پس تا انتها با ما همراه باشید.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: روش های حل مشکل روشن نشدن ایکس باکس ۳۶۰

از مایکرو سافت تا دنیای خیالی

یکی از شرکت‌های معروفی که در هر زمینه می‌تواند به کمک شما بیاید و دسترسی‌های موثری را رد اختیار شما قرار دهد، شرکت مایکرو سافت است. این شرکت به راحتی بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها را به صورت ذخیره شده و خیلی وقت‌ها با تخفیف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌‌توانید به راحتی درون فروشگاه این سایت به دنبال چیزی که هستید بگردید.

آپشن داشبور یا dashboard از آن دسته از گزینه‌هایی است که خیلی راحت می‌توانید کنسول خود را به xobox متصل کنید و در نتیجه برنامه‌هایی که قصد ذخیره کردن آن‌ها را دارید را از آن دریافت کنید. پس برای یک ذخیره سازی حرفه‌ای بهتر است که مراحل زیر را با دقت و حوصله طی کنید:

  1. وارد سایت ماکرو سافت شوید و فروشگاه ماکرو سافت را انتخاب کنید.
  2. روی گزینه xbox 360 games کلیک کنید.
  3. به دلخواه یک بازی games را از قسمت game rating انتخاب کنید و با استفاده از سرچ بازی را جستجو کنید.
  4. روی لینکی که نمایش داده می‌شود کلیک کنید تا بتوانید آن را ذخیره کنید که البته می‌توانید آن را به قسمت دانلودها هم اضافه کنید.

این روش یکی از آسانترین راه‌ها برای دست یافتن به بازی مورد نظر است. در ادامه اما روش‌های دیگری را برای شما توضیح خواهیم داد که بتوانید به راحتی به ذخیره یک بازی دست پیدا کنید.

داشبورد به سیو بازی در xbox 360 کمک خواهد کرد

برای اینکه بتوانید ذخیره سازی بازی را راحت‎تر به انجام برسانید استفاده از داشبورد ایکس باکس 360 یکی از گزینه‌های مهم و البته کارآمد خواهد بود. پس قدم به قدم مراحل زیر را با ما همراه باشید:

  1. برای مشاهده نسخه کامل و ذخیره بازی‎ها مستقیما به قسمت Dashboard xbox 360 مراجعه کنید.
  2. به بخش بازی‌ها رفته و از آنجا گزینه select games را انتخاب کنید.
  3. با استفاده از سرچ بازی را پیدا کنید و اگر قصد دانلود آن را دارید می‌توانید پوشه دانلود بازی و اگر هم که قصد ذخیره سازی دارید آن را به لیست ذخیره اضافه کنید.

اگر که امکان دانلود بازی برای شما وجود ندارد، می‌توانید به قسمت رفع نقص در xbox 360 مراجعه کنید و با استفاده از راه‌های ارتباطی با پشتیبانی تماس بگیرید. تا اینجای مقاله به ذخیره سازی مستقیم بازی از فروشگاه تا داشبورد xbox 360 پرداختیم. از این پس اما قصد داریم تا در مورد دانلود بازی و سپس ذخیره سازی آن بیشتر صحبت کنیم. پس تا انتها با ایموجو همراه باشید.

داشبورد به سیو بازی در xbox 360 کمک خواهد کرد

از دانلود تا سیو بازی در xbox 360

همانطور که گفته شد، داشبورد ایکس باکس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آن است که با استفاده از ان می‌توانید به بسیاری از اطلاعات دست پیدا کنید. اما اگر قصد دارید تا بازی را به طور مستقیم دریافت و سپس آن را ذخیره کنید باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. بازی مورد نظر را انتخاب کنید
  2. به قسمت home در xbox 360 مراجعه کنید
  3. اگر قصد دارید بازی بر روی دیسک هارد ذخیره و نصب شود باید گزینه x که در مرکز کنترل قرار دارد را فشار دهید
  4. نصب بازی را شروع کنید، اگر بازی اجرا شد می‌توانید پروسه ذخیره بازی را هم طی کرده و به راحتی بازی را سیو کنید. البته این پروسه کمی زمانبر است و ممکن است 12 دقیقه به طول بیانجامد

نکاتی که باید در هنگام سیو بازی در xbox 360 رعایت کنید

  • اگر قصد دارید نصب بازی بر روی هارد صورت پذیرد باید حافظه داخلی چیزی حدود 4 تا 8 گیگ فضای خالی داشته باشد
  • بعد از اینکه بازی نصب شد نباید دیسک را بیرون بیاورید زیرا در اینصورت بازی اجرا نمی‌شود
  • اگر بازی را بر روی هارد درایو نصب کنید حجم دیسک کاهش می‌یابد
  • بازی‌هایی که به صورت اورجینال از xbox دریافت شده‌اند می‌توانند بر روی حافظه داخلی xbox 360 ذخیره و نصب شوند

جمع بندی

آموزش ریختن سیو بازی در xbox 360 از موضوعات مهم این مقاله بود که سعی کردیم به طور کامل و در چند روش آن را توضیح دهیم. همانطور که گفته شد داشبورد ایکس باکس 360 از مهم‌ترین قسمت‌های آن به شمار می‌رود.

 از این رو اگر انتظار یک عملکرد مثبت را از ایکس باکس دارید باید این قسمت از ایکس باکس را به طور کامل بشناسید و نحوه ذخیره سازی در آن را هم به ترتیب طی کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ایموجو مراجعه کنید. همچنین اگر به نقد و بررسی بازی ها موبایلی علاقه دارید می توانید با مراجعه به بخش نقد و بررسی بازی در سایت اطلاعات جامعی را در مورد این بازی ها به دست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.