AD

بازی Car Mechanic Garage یک بازی تعمیرگاه خودرو

بازی Car Mechanic Garage یک بازی تعمیرگاه خودرو
0 11

با بازی Car Mechanic Garage یک تعمیرگاه خودرو راه اندازی کنید این بازی تعمیرگاه خودرو به شما امکان می‌دهد همانند یک مکانیک کارهای مختلف را انجام دهید.

اگر تا به حال آرزو کرده اید که یک مکانیک ماشین شوید، بازی Car Mechanic Garage فرصتی است که آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید. Car Mechanic Garage یک بازی سرمایه‌داری جدید است که به شما امکان می‌دهد فروشگاه مکانیک ماشین خودتان را اداره کنید. شما از سطح پایین شروع خواهید کرد و با کارهای مختلف به سمت بالا حرکت خواهید کرد تا امپراتوری مکانیک خودرو خود را بسازید.

در این تایتل شبیه سازی، شما این شانس را خواهید داشت که بر روی وسایل نقلیه مختلفی کار کنید، از جیپ ها و سدان های ارزان قیمت گرفته تا خودروهای اسپرت لوکس و قدرتمند. شما با یک گاراژ کوچک شروع به کار خواهید کرد و از پولی که به دست می آورید برای گسترش و ارتقای امکانات خود استفاده خواهید کرد. همچنین می‌توانید دستیارانی را استخدام کنید تا به شما در رسیدگی به تعمیرات چالش‌برانگیز کمک کنند.

برای شروع، باید قفل چند بخش از گاراژ را باز کنید. سپس، به برخی از کارهای جزئی مانند تعویض لاستیک و شستن وسایل نقلیه دست خواهید یافت. در نهایت، شما توانایی اجرای تعمیرات پیچیده را آنلاک خواهید کرد.

هرچه بیشتر در Car Mechanic Garage پیشرفت کنید، کسب و کار شما بیشتر رشد خواهد کرد. با درآمد کافی، در نهایت می‌توانید مغازه‌هایی را در مکان‌های جدید در سراسر شهر باز کنید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید مشتریان VIP به دست آورید. باید با ارتقای گاراژ خود ثابت کنید که مکانیک عالی هستید تا آنها را به دام بیاندازید.

توسعه دهنده این بازی یعنیBoomBit Games  یک توسعه‌دهنده بازی‌های موبایلی است که دارای کاتالوگ سنگینی از بازی‌ها در ژانرهای مختلف از پازل و مسابقه تا اکشن و استراتژی است. این استودیو مسئولیت عناوینی مانند Dawn of Ages: Medieval Games،Offroad Runner  و Hero Legacy: Adventure را بر عهده دارد.

Car Mechanic Garage اکنون در اپ استور و گوگل پلی منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی و سایر عناوین این توسعه دهنده، به وب سایت رسمی BoomBit Games مراجعه کنید یا آنها را در فیس بوک، X (توئیتر)، TikTok، یوتیوب یا اینستاگرام دنبال کنید.

 

دانلود بازی بازی Car Mechanic Garage برای اندروید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.