AD

دانلود رایگان بازی IGI 4 برای کامپیوتر

0 5,470

همیشه یه سری از افراد در جامعه وجود دارند که کارشان از بین بردن امنیت و آرامش خاطر جامعه هستند. در بازی IGI 4 هم اوضاع این گونه است. یک سری از افراد که ما به آن‌ها قاتل و یا دزد می‌گوییم، هدف‌های شرورانه‌ای را در سر دارند که فقط از دست یک تیم تروریستی حرفه‌ای بر می‌آید. شما هم به همراه یکی از بهترین دوستانتان در این بازی به عنوان سفیران صلح از طرف ایالات متحده هستید تا این گروه تروریستی را قبل از انجام کار خطرناک خود، نابود کنید. موضوعی که در فیلم‌های هالیوودی به صورت یک در میان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دانلود این بازی، با سایت مجله بازی موبایل ایموجو تا آخر این مقاله همراه باشید.

همچنین دانلود کنید: دانلود رایگان بازی شتاب در شهر ۲ ؛ بازی ایرانی اتومبیل رانی

ماجرای اصلی بازی IGI 4

ماجرا از این قرار است که یک تیم تروریستی در اروپا وجود دارد که هدف آن‌ها انتقال بمب هسته‌ای از مرکز اروپا به طرف بزرگترین شهر اروپا، یعنی لندن می‌باشد. همانطور که می‌دانید خیلی از کشورهای اروپایی که به ظاهر قدرتمند هم هستند، اما در محافظت از خود نیاز شدیدی به آمریکا دارند. این بازی هم بیانگر این موضوع است. تروریست‌ها قصد بمب گذاری هسته‌ای در لندن را دارند و این آمریکا است که جلوی آن‌ها می‌ایستد.

در بازی IGI 4 شما و یکی از دوستان خوبتان قرار است که جلوی این تیم تروریستی را بگیرید. اما چگونه؟ در این بازی تراکم نیروهای خودی پایین هستند و تراکم نیروهای مسلح تروریستی بالا. پس شرط عقل این است که باید بازی را محتاطانه به پیش ببرید. برای کسب موفقیت لازم است که کارهای خود را در سکوت انجام دهید. با ورود به پایگان دشمنان، آرام و بی سر و صدا کسانی که در مسیر توقف انتقال بمب هستند را از میان بردارید. پس نباید خیلی های و هوی در بازی داشته باشید.

چون در این صورت چراغ هشدار یا همان آژیر خطر تروریست‌ها به صدا در می‌آید و از حضور شما مطلع می‌شوند. مطلع شدن تروریست‌ها از وجود شما همانا و آمدن دخل شما و دوستتان، همانا. پس یک شرط بزرگ برای موفقیت در این بازی کشتن آرام تروریست‌ها است. سپس باید به مراحل بالاتر بروید که قطعا هم دشمنان شما قوی‌تر می‌شوند و هم خود شما. این موضوع هم جذابیت بازی را تا سر حد مرگ بالا می‌برد.

ماجرای اصلی بازی IGI 4

ویژگی‌های فنی بازی آی جی آی 4

بازی IGI 4 از اولین بازی‌هایی است که در دوره تحول صنعت گیم، یعنی سال‌ 2007 ساخته شده است. آن موقع گیم‌ها و کلاً کارهای مربوط به حوزه گرافیک در وضع مطلوبی بودند، اما نه این که عالی باشند. پس از این بازی هم انتظار یک گرافیک بسیار خیره کننده در حد جی‌ تی ای را نداشته باشد. اما من به شما قول می‌دهم از گرافیک آن لذت خواهید برد. تعداد مراحل این بازی 18 تا می‌باشد. این 18 مرحله در شش مکان مختلف هستند که با یک تقسیم ساده می‌توان متوجه شد که در هر مکان سه مرحله عملیات را انجام خواهید داد.

نتیجه گیری

یکی از فیلم‌های کلیشه‌ای در هالیوود، فیلم‌های نجات بزرگ می‌باشد. مثلا چند نفر یا یک نفر مانع از نابودی یک کشور، یک شهر، کره زمین و حتی دنیا که در نوع خود موضوع جالب و قابل تاملی است. این سبک از فیلم‌ها به بازی‌ها هم کشیده شدند. نمونه بارز و البته فوق‌العاده آن بازی IGI 4 می‌باشد. در این بازی شما و دوست نزدیکتان، مامور نجات لندن، پایتخت انگلستان و بریتانیا هستید. برای اطلاعات و دانلود بازی های بیشتر می توانید به بخش دانلود بازی در سایت ایموجو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.