AD

سومین KPI بازی mo.co با رونمایی از ویژگی های مختلف

سومین KPI بازی mo.co با رونمایی از ویژگی های مختلف
0 12

mo.co بازی RPG اکشن شکار هیولا از سوپرسل در سومین KPI بازی mo.co خود، چند اصلاح، پوسته، اوت فیت‌ها، نقشه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

این تایتل پیش از این، دو KPI را ارائه کرده است که موارد زیادی را وارد بازی کرده‌اند. KPI سوم نیز اخبار و تغییرات هیجان انگیز بسیاری را به همراه دارد. در این بروز رسانی در مورد یک سیستم merch جدید، اوت فیت، نقشه و موارد دیگر در این KPI صحبت شده است و در این مقاله یک نمای کلی از این موارد ارائه می‌شود. پس با ما همراه باشید.

 

ویژگی های سومین KPI بازی mo.co

  • Skin System
  • Merch Machine
  • Merch Token
  • ایموت‌های جدید
  • اوت فیت‌های جدید
  • نقشه جدید: Garden City
  • بهینه سازی
  • سیستم هدف گیری
  • اقتصاد بازی

 

Skin System

اسکین‌ها برای بازیکنان سرگرم کننده و جذاب هستند، زیرا رنگ‌ها و سبک‌های بدیع را به نمایش می‌گذارند و لذت بیشتری را به بازی اضافه می‌کنند. با این حال، نیاز به یک Skin System سازمان یافته در این بازی بسیار مورد نیاز بود. این تایتل یک Merch Machine، Merch Token و چیزهای بیشتری را به همراه دارد تا تجربه این بازی را لذت بخش کند.

 

Merch Machine

Merch Machine

این تایتل Merch Machine را ارائه می‌کند، روشی کاملاً جدید برای باز کردن قفل اوت فیت‌ها، پوسته‌ها و ایموت‌ها. این یک تغییر کامل از کل فرآیند باز کردن و جمع‌آوری اوت فیت‌ها، پوسته‌ها و ایموت‌ها است.

در این دستگاه، کالاها بر اساس سبک مجموعه (collection style) دسته‌بندی می‌شوند و پیدا کردن اوت فیت‌هایی که بازیکن به آن‌ها علاقه دارد را آسان‌تر می‌کند. پیش‌نمایش اوت فیت‌های مختلف و همچنین تعداد اوت فیت‌های به‌دست‌آمده را نشان می‌دهد.

 

Merch Token

همانطور که merch machine جدید در راه است، این بازی یک توکن به نام Merch Token را به همراه خواهد داشت که می‌توان از آن برای باز کردن قفل کالاهای مد نظر خود استفاده کرد. بازیکنان همچنین می‌توانند merch token‌ها را از Job Chests جمع‌آوری کنند یا مستقیماً از فروشگاه خریداری کنند.

Merch Token

ایموت‌های جدید

تعدادی ایموت جدید وجود خواهد داشت. در اینجا لیستی از ایموت‌های جدید آمده است:

  • ایموت Bright Fireworks
  • ایموت Red Hearts
  • ایموت Colorful Rainbow
  • ایموت Party Popper
  • ایموت Sad
  • ایموت Thumb
  • ایموت Hei Hei
  • ایموت Yoga TP
  • ایموت Break It Down
  • ایموت Knees-up

 

اوت فیت‌های جدید

mo.co KPI امکان ندارد که اوت فیت جدید ارائه ندهد. این بازی، این بار، اوت فیت‌ها و پوشیدنی‌های جالبی را به همراه دارد تا کاراکتر‌ها جذاب‌تر به نظر برسند. در اینجا نگاهی اجمالی به این اوت فیت‌ها خواهیم داشت.

علاوه بر این، این بازی در حال توسعه برخی پوشش‌های مخصوص نیز می‌باشد.

اوت فیت‌های جدید

نقشه جدید: Garden City

آخرین نقشه در mo.co، همانطور که در سومین KPI اعلام شده است، Garden City نام دارد. این نقشه مملو از پوشش گیاهی سرسبز و آبشارها می‌باشد که مقصدی ایده آل برای تعطیلات است، اما هیولاهایی در سراسر آن وجود دارد.

 

بهینه سازی Targeting System، تغییر Game Economy و موارد دیگر در سومین KPI

یک Targeting System، یک ویژگی Game Economy و موارد دیگری به بازی اضافه خواهد شد.

 

سیستم هدف گیری (Targeting System)

این ویژگی به شکارچیان اجازه می‌دهد تا یک هیولای خاص را هدف قرار دهند. فرآیند ساده است: دکمه اتک را نگه دارید و به طور مداوم یک هیولا را هدف قرار خواهید داد، حتی اگر هیولاهای دیگر به شما نزدیکتر شوند. اما این سیستم دارای چند مشکل نیز است و خبر غم انگیز این است که این ویژگی وارد بازی نمی‌شود؛ اما بازی اضافه شدن موارد هیجان انگیزتری را وعده داده است.

  • هنگامی که بازیکنان دکمه اتک را رها می‌کنند تا از یک ابزار دیگری استفاده کنند، تمرکز خود را از دست می‌دهند و شروع به هدف قرار دادن هر هیولایی می‌کنند که نزدیک‌تر است.
  • برای بازیکنانی که می‌خواهند تنها با فشار دادن یک دکمه، اتک کنند، این ویژگی ابزار مفیدی نخواهد بود.
  • این ویژگی چندان سرگرم کننده و پویا نیست.همچنین، طراحی و بالانس باید برای طرح‌های کنترلی متعدد تنظیم شود.

 

اقتصاد بازی (Game Economy)

تیم mo.co همیشه به این فکر می‌کرد که چگونه اقتصاد بازی را تنظیم کند، به ویژه باز کردن قفل لوازم تزئینی و استراتژی کلی کسب درآمد. این بازی تصمیم گرفت تا premium merch token را حذف کند. اکنون، همه مجموعه‌ها / اوت فیت‌ها با یک merch token معمولی باز می‌شوند. چندین تغییر جدید در اقتصاد بازی ایجاد شده است.

  • coins حذف شد.
  • Merch Token فقط در Job Chests و فروشگاه یافت می‌شود
  • Chaos Cubes فقط در جعبه‌هایco در دسترس خواهند بود؛ این جعبه‌ها قبلاً فقط mo.coins می‌دادند.
  • رویدادهایco و easter eggs اکنون XP ارائه می‌کنند.

 

تغییرات بیشتر

چند تغییر دیگر وجود دارد که در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره می‌شود.

Passive Gadget از همان ابتدا در دسترس خواهند بود. در اوایل بازی باعث boost می‌شود. این، کارها را ساده‌تر و روان‌تر می‌کند و در عین حال سرعت تکمیل پروژه را نیز افزایش می‌دهد. علاوه بر این، هیولاها اکنون با هوش بیشتری خواهند آمد. آنها رفتارهای تکامل یافته تری از خود نشان خواهند داد مانند عقب نشینی تاکتیکی برای بهبودی یا تیم شدن برای یک حمله دوگانه.

 

منبع: gamingonphone

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.