AD

نقد و بررسی بازی دارک سایدرز 2

1 612

در سال 2010 اولین نسخه از سری بازی‌های هک اند اسلش به بازار معرفی شد و توانست جایگاه خوبی را در بین مخاطبان خود پیدا کند. دیگر بار کمپانی THQ با بازی دارک سایدرز 2 برگشت و اینبار نیز تحسین بسیاری از منتقدان را در بر داشت. ما اینجاییم تا جزئیات Darksiders 2 را بررسی کنیم و ببینیم که Death initive Edition واقعا لایق ستایش است یا خیر! پس در ادامه نقد و بررسی این بازی با ایموجو همراه باشید.

داستان بازی دارک سایدرز 2 از این قرار است

وقتی به بازی‌های کنسولی نسل هفتم و هشتم نگاهی می‌اندازیم به وضوح متوجه تغییرات و برتری آن‌ها می‌شویم. تفاوت‌های کوچکی در هر دو مورد وجود دارد که همین موضوع Darksiders 2 را نسبت به نسخه قبلی خود برتر می‌کند. همانطور که از سری قبل Darksiders به خاطر دارید بازی هول چهار شخصیت اصلی شکل می‌گیرد که برای حفظ و بقای دنیا تمام نیروهای ماورائی خودشان را بکار می‌گیرند. داستان بازی Darksiders 2 عمیق است و بهتر است که برای درک این موضوع خودتان دست به کار شوید و تجربه شخصی خودتان را رو کنید.

گرافیک بازی Darksiders 2

گرافیک فنی بازی از قابلیت بالایی برخوردار است، زیرا نسخه قبلی این بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار بود، اما برخی از ایراداتی که به گرافیک بازی دارک سایدرز 2 می‌توان وارد کرد نورپردازی‌های نابجا و همچنین اجرا نشدن 60 فریم بر ثانیه باعث شده تا انتظار گیمرها از این بازی کمی پایین بیاید.

طراحی‌های تحسین برانگیز Darksiders 2 از محیط گرفته تا شخصیت‌ها واقعا عالی است، اما مشکلی که در این میان وجود دارد اجرا و عملکرد پایین بازی است. چیزی که در نسل 7 آن مشاهده نمی‌شد، اما با این حال جلوه‌های بصری بازی به همراه گرافیک بالای آن توانسته این مشکلات جزئی را نزد مخاطب کمرنگ‌تر کند.

گرافیک بازی Darksiders 2

گیم پلی جذاب Darksiders 2

بدون شک بازی دارک سایدرز 2 یکی از بازی‌هایی که است که گیم پلی جذاب آن در کمتر بازی به سبک هک اند اسلش دیده می‌شود. گرافیک فنی عالی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم در کنار رنگ و بوی متفاوت بازی باعث شده تا بازی دارک سایدرز 2 را به یکی از تحسین برانگیزترین بازی‌های نسل 8 تبدیل کند.

درجه سختی این نسخه از بازی نسبت به نسخه اول آن کمی کاهش پیدا کرده که شاید برای گیمرها جذاب نباشد، اما این موضوع باعث شد تا درک بهتری از شخصیت‌ها و وظایف‌شان برای گیمرها روشن شود و به نوعی به نفع کسانی شد که به عمق مبارزات  حملات در بازی بیشتر از درجه سختی آن اهمیت می‎دهند.

صداگذاری بازی دارک سایدرز 2 و جذابیت آن

موسیقی و صداگذاری با کیفیتی که برای Darksiders 2 در نظر گرفته شده است، در طول بازی به گیمر آرامش خاصی داده و باعث می‌شود تا مخاطبان آن به دنبال چندین بار شنیدن موسیقی متن و اجرا بروند. صداگذاری هماهنگی که بر روی کاراکترهای اصلی بازی قرار گرفته به بهترین شکل است و با جو بازی به خوبی مطابقت دارد. البته صداگذاری بر روی برخی از شخصیت‌ها بسیار خشک و بی روح است که این موضوع باعث نشده تا از صداگذاری بی نقص آن چشم پوشی کنیم.

صداگذاری بازی دارک سایدرز 2 و جذابیت آن

سخن پایانی

بطور کلی بازی دارک سایدرز 2 دقیقا همان چیزی است که از THQ انتظار می‌رفت. همه چیز در این بازی به بهترین شکل ممکن بکار رفته است و با توجه به ابتدای بازی باید به این موضوع اشاره کنیم که Darksiders 2 واقعا تحسین برانگیز است. اگر تا بحال موفق به تجربه این بازی نشد‌ه‌اید، حتما برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید. با آموزش بازی Darksiders 2 شما می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Poriya می گوید

    انقدر این بازی خوبه نمیشه چیزی گفت اینه بازی گاد اف وار ولی مپ نبردش بهتره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.