AD

نقد و بررسی بازی ایرانی خروس جنگی

0 240

شاید شما هم به این موضوع پی برده‌ باشید که بازی‌های گروهی مخاطبان و هیجانات بیشتری نسبت به بازی‌های فردی دارند. بازی خروس جنگی نیز یکی دیگر از بازی‌های دسته جمعی و با کیفیت ایرانی است که طراحان آن سعی کرده‌اند یک بازی گروهی و آنلاین جذاب را برای مخاطبان بازی‌های آنلاین و مبارزه‌ای تولید کنند. پس در ادامه نقد و بررسی بازی خروس جنگی با ایموجو همراه باشید. در ادامه به معرفی داستان بازی و همچنین بررسی ابعاد مختلف آن خواهیم پرداخت.

معرفی داستان بازی خروس جنگی

داستان بازی از این قرار است که شخصیت اصلی این بازی یعنی شاه خروس کل وظیفه و ماموریت در بازی را به شما می‌گوید. شما باید برقراری نظم و امنیت در سرتاسر سرزمین برقرار کنید، این سرزمین‌ها سه گانه غرب وحشی و جنگل‌های شرق می‌باشند که هر کدام در سطح‌های مختلف و متنوعی هستند تا شما را برای ادامه دادن ترغیب کنند. با استفاده از این مراحل می‌توانید تعداد سکه‌ها را افزایش دهید و امتیازات بیشتری را دریافت کنید.

بازی خروس جنگی و یک هیجان تمام عیار

در ادامه نقد و بررسی بازی به برخی از ویژگی های مثبت بازی خروس جنگی اشاره خواهیم کرد. یکی از امتیازات مثبتی که می‌توانیم به این بازی هیجان انگیز بدهیم این است که در ابتدای بازی یک راهنما جهت هدایت بازیکن قرار داده شده تا مسیر و هدف کلی را برای گیمر روشن کند، منوی فوق‌العاده این بازی و همچنین رعایت استانداردهایی که برای طراحی بازی در نظر گرفته شده، باعث می‌شود تا هرچه بیشتر برای ادامه دادن به بازی ترغیب شوید.

رنگ بندی بازی و همچنین آیکن‌هایی که در گرافیک بازی به کار برده شده، جذابیت بازی خروس جنگی را بالاتر می‌برد. این بازی از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و این کار را برای اجرای آن راحت‌تر کرده است. بازی مانند بسیاری از بازی‌ها بروز جهان، بصورت گروهی و آنلاین اجرا می‌شود که این هیجان را بالاتر برده است.

انیمیشن بازی و همچنین افکت‌هایی که بر روی شخصیت‌ها اجرا شده نشان از قابلیت بالای بازی دارد، همچنین موزیک و صداگذاری مناسبی که در بازی قرار داده شده به همراه خلق کاراکترهای خروس جنگی، دست بازیکن را برای ایجاد یک محیط جذاب باز گذاشته است. تنها ایرادی که می‌توان در این قسمت به بازی گرفت قسمت خروج از بازی است که برای آن آیکونی در نظر گرفته نشده و شما باید از HOME برای خروج استفاده کنید. البته قابلیت‌های بالای بازی خروس جنگی، باعث می‌شود تا از این موضوع چشم پوشی کنیم و امیدوار باشیم که این مشکل در آینده برطرف می‌شود.

خروس جنگی و یک هیجان تمام عیار

داستان جذاب در قالب”خروس جنگی”

این بازی دارای دو دسته داستانی و نبرد آنلاین می‎باشد، شما می‌توانید با استفاده از هر دو قسمت سکه و امتیاز جمع کنید و با هر کاراکتری که انتخاب کرده‌اید به بازی کردن ادامه دهید. داستان پردازی جالب این بازی حس کنجکاوی را در گیمر بیدار می‌کند.

این بازی عاری از هرگونه یکنواختی است و به دلیل آنلاین بودن بازی کاربران می‌توانند با یکدیگر به مبارزه بپردازند. خروس جنگی این امکان را به گیمرها می‌دهد تا از مشخصات شخصی کاراکترهای حریف نظیر میزان سلامتی، کاریزما، قدرت و سرعت می‌باشد، مطلع شوند. البته با هر بار مشاهده از تعداد سکه‌های شما کسر خواهد شد.

تنوع بالا تجهیزات کمکی در بازی باعث شده تا هیجان در مبارزه آنلاین بالاتر رود و از این نظر یکی از امتیازات مثبت این بازی به شمار می‌آید. با استفاده از سکه‌هایی که در دست دارید می‌توانید کاراکترهای خودتان را به انواع لوازم مجهز و جذابیت بازی را بیشتر کنید. بطور کلی این بازی از قابلیت‌های بالایی برخوردار است که در نقد و بررسی آن متوجه هیچ نقصی نخواهید شد.

جمع بندی

امتیازدهی به این بازی گواه کیفیت بالای آن است. بازی آنلاین خروس جنگی یک شناسنامه مناسب برای معرفی صنعت بازی در ایران بوده و همه اجزاء این بازی نشان دهنده تلاش کارشناسان و طراحان این حوزه برای خلق یک بازی سرگرم کننده است. با صرف هزینه اندکی برای دانلود این بازی، می‌توانید از یک سرگرمی باورنکردنی بهره‌مند شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.