AD

آموزش حل مشکل مریت در پابجی موبایل

11 6,221

آموزش حل مشکل مریت در پابجی موبایل (PUBG Mobile) را در این مطلب از مجله بازی ایموجو بخوانید. شما برای این که بتوانید در بازی های گروهی چند نفره شرکت کنید نیازمندبه داشتن شصت امتیاز مریت می باشید، در ابتدا صد امتیاز توسط خود بازی به شما داده خواهد شد، اما شما با کشتن هم تیمی های خود امتیاز مریت خود را از دست می دهید ما در این پست به شما کمک خواهیم کرد تا این امتیاز ها را باز گردانید. برای اگاهی بیشتر در این مطلب با ما همراه باشید.

مشکل مریت در پابجی موبایل (PUBG Mobile)

خیلی از کاربر ها با مشکل کمبود مریت در پابجی مواجه می باشند، برای همین به دنبال حل مشکل در پابجی موبایل می باشند. ما نیز در این پست سعی کرده ایم که به شما کمک کنیم و روش حل مشکل مریت در پابجی موبایل را به شما بگوییم.

شما با انجام این مرحله های ساده به سادگی می توانید مشکل مریت در پابجی موبایل را حل کنید و امتیاز های مربوط به مریت خود را در پابجی موبایل افزایش دهید، همه مراحل لازم برای افزایش مریت در پابجی قدم به قدم شرح داده شده است.

در پابجی موبایل به هر بازیکن صد امتیاز مریت اختصاص داده شده است. که هر دفعه که شما به هم تیمی خود شلیک کنید و او را بکشید سی امتیاز از شما کم خواهد شد. هر بازیکن برای این که بتواند در بازی های چند نفره گروهی شرکت کند، به شصت امتیاز مریت احتیاج خواهد داشت.

البته این واقعا نا امید کننده می باشد که شما می بینید بازیکن ها از هک ها و تقلب های مختلف استفاده می کنند، در این اواخر که بازیکن ها به دنبال کشف روش های هک گوناگون و استفاده از آن ها می باشند و علاوه بر آن استفاده از aimbot ها گسترش یافته است، پابجی موبایل استراتژی های متفاوتی را برای مقابله با این هک ها و تقلب ها در نظر گرفته است. شما در گذشته نیز شاهد این بودید که بازیکنان مشکل کمبود مریت در پابجی موبایل و ممنوع شدن را بار ها و بار ها تجربه می کردند.

مشکل مریت در پابجی موبایل
مشکل مریت در پابجی موبایل

روش حل مشکل مریت در پابجی

ما در این پست برای شما شرح می دهیم که چگونه حل مشکل مریت در پابجی موبایل را انجام دهید و امتیاز خود را به بالای شصت برسانید.

اول از همه باید این نکته را بدانید که اگر هم تیمی خود را بکشید، سی امتیاز از شما کم خواهد شد. البته این را بگویم که این کاهش امتیاز مریت در برخی از مورد ها ممکن است به پنجاه برسد البته این خیلی کمیاب می باشد ولی باز ممکن است این اتفاق بیافتد. با این حال افزایش امتیاز مریت در بازی پابجی موبایل بسیار ساده می باشد.

قدم اول: حالت مسابقه های تک نفره را بازی کنید.

قدم دوم: دادن امتیاز ها کاملا وابسته نحوه پایان بازی می باشد.

-سه امتیاز برای کامل کردن مسابقه ی ۱۰ نفر برتر

-دو امتیاز برای تمام کردن مسابقه ی بین رده ی یازده تا پنجاه

– در نهایت یک امتیاز برای کسانی که مسابقه را در رده ی پنجاه و یک تا صد تمام می کنند.

قدم سوم: با نگاه کردن مرتب به پروفایل خود برای بررسی کردن امتیاز مریت، خود را آگاه نگه دارید.

-روی پروفایل کلیک کنید.

-روی تنظیمات Tier کلیک کنید.

– صفحه مربوط به مریت در سمت چپ پایین صفحه وجود دارد.

امیدوارم که با مطالب داخل این پست بتوانید کمبود مریت خود را جبران کنید.

شما برای ما از مشکل مریت در پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایموجو شما را با مشکل مریت در پابجی موبایل آشنا کردیم. امیدواریم که این مقاله از سایت مجله بازی موبایل ایموجو مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شما می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 نظرات
  1. Javad می گوید

    سلام من الان مریتم هست رو ۴۱ همیشه تک نفر بازی میکنم جز نفرات برتر و حای اول میشم ولی یک مرست هم به من نمسده چیکار باید بکنم لطقا بهم بگید

    1. فرامرز می گوید

      سلام من الان مریتم ۲۹ هستش و اصلا نمیتونم تک نفره بازی کنم هرچی استارتو میزنم هی میگه امتیاز شما کمتر از ۶۰ هس الان باید چیکار کنم لطفا بگید ?

      1. ادمین سایت می گوید

        باید یکم حالت معمول بازی کنید تا امتیازاتون برهع بالا تا اجازه ورود داشته باشید

  2. بهشاد می گوید

    سلام من مریتم صده هیچوقت ن ب تیمم دمیج میدم ن تاحالا کسیو تو تیم کشتم ولی ی مدته ن میتونم ب کسی اینوایت بدم ن اینوایت کسیو قبول کنم اعصابم دیگ داره خورد میشه حتی توی قسمت فرندز نمیتونم بازیشونو نگاه کنم وقتی تو بازین ب کسیم اینوایت میدم میزنه failed to invite میشه بگی باید چکار کنم

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام متاسفانه فیلترشکن لازمه و اگر فیلترشکنتون خوب نباشه این کار قابل انجام نیست

  3. یاسین می گوید

    ببخشید لطفا راهنمایی کنید من مریتم ۷۱ هست ولی بازی گروهی را برام نمیاره لطفا تروخدا بگین راهنمایی کنید

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام متاسفانه بازی پابجی در این بازی سخت گیر تر عمل میکند شما باید 5 بار (solo)و به صورت شخصی بازی کنید تا بعد از اون بتونید به صورت گردهی بازی کنید.

  4. yasin می گوید

    با سلام من مریت 16 نمیدونم چیکار کنم همه مپ هارو بدون مود تک میزنم نمیشه نه روزانه به مریت اضافه میشه نه از این باتلاق بیرون میام لطفا شما راهنمایی کنید

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقتتون بخییر .شما باید روزانه ب صورت سولو بازی کنید .تا مریت بازیتون بیاد پایین تر و بتونید گروهی و روی مپ های مختلف بازی کنید.

  5. امیر می گوید

    من مریتم ۶۷ هستش ولی نمیتونم با رفیقام بازی کنم باید چیکار کنم اگه میشه زودتر بگید ممنون

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر شما باید حالت سولو بازی کنید تا مریتتون بیاد بالا شپش میتونید گروهی بازی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.