AD

آموزش crew در پابجی موبایل

3 1,903

با آموزش crew در پابجی شما می توانید با تیم خود در مسابقات رسمی ثبت نام کنید. برای شرکت در این مسابقات یا شرکت در Crew Challenge پابجی، باید در یک crew حضور داشته باشید. همچنین دوستانی که crew خود را دارند می توانند شما را برای عضویت در آن، دعوت کنند. برای آشنایی بیشتر با ما در مجله بازی ایموجو همراه باشید.

نحوه  crew در پابجی موبایل

پابجی موبایل هنوز هم یکی از محبوب ترین بازی های اکشن در اندروید و iOS است. این بازی به شما این امکان را می دهد crew و clan ایجاد کنید. علاوه بر این، در حال حاضر نیز، پابجی، بزرگترین مسابقات را دارد و برای شرکت در این مسابقات یا شرکت در Crew Challenge پابجی، باید در یک crew حضور داشته باشید. نسخه های قبلی این بازی تب crew را در نوار پایین به همراه clan، inventory و گزینه های دیگر داشت. در به روزرسانی های قبلی، گزینه crew به مکان دیگری منتقل شده است.

بنابراین، اگر نمی دانید چگونه crew را درPUBG Mobile ایجاد کنید، راهنمای زیر را دنبال کنید. با این مراحل می توانید crew را که در حال حاضر در آن قرار دارید ایجاد کرده یا مشاهده کنید. از این رو با ایجاد crew، با تیم خود در مسابقات و مسابقات رسمی ثبت نام کنید. اگر با گوشی Android خود بازی می کنید، باید 5 بازی برتر فوتبال در Android را نیز بررسی کنید. حال، نحوه ایجاد یا مشاهده crew خود را در PUBG Mobile بررسی خواهیم کرد.

نحوه  crew در پابجی موبایل

مراحل ایجاد crew در PUBG Mobile

برای ایجاد crew خود در PUBG Mobile مراحل زیر را دنبال کنید. کل فرایند بیش از یک دقیقه طول نمی کشد.

یک Crew در PUBG Mobile ایجاد کنید.

PUBG Mobile را در دستگاه خود راه اندازی کنید.

وقتی در لابی هستید، روی فلش به سمت بالا که در پایین، سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

روی Crew و سپس روی نامCrew  ضربه بزنید. این تنها در صورتی ظاهر می شود که در حال حاضر در یک crew نباشید.

نام دلخواه خود را برای crew در 20 کاراکتر وارد کنید.

برای ایجاد crew در پابجی، در صورتی که در حال حاضر در یک crew باشید، مجبور خواهید شد که آن را ترک کنید تا crew خود را بسازید یا به یک crew دیگر بپیوندید.

برای ترک crew فعلی خود، دو مرحله اول را دنبال کنید و روی Crew ضربه بزنید. سپس روی نام کاراکتر خود و روی Leave Crew، ضربه بزنید. پس از ترک crew، می توانید مراحل فوق را برای ایجاد crew در PUBG Mobile انجام دهید.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، پابجی موبایل اغلب، مسابقاتی را برگزار می کند. برای ثبت نام تیم خود، باید یک crew ایجاد کنید. بنابراین، اگر می خواهید در یک مسابقه شرکت کنید، امیدواریم که این راهنما برایتان مفید باشد. علاوه بر این، می توانید در Crew Challenges پابجی نیز شرکت کنید و با انجام این کار شما فرصتی برای برنده شدن مبالغ هنگفتی پول یا اقلام درون بازی را دارید. با آموزش بازی پابجی شما می توانید با تمام مراحل و ترفندهای بازی آشنا شوید و به ان ها تسلط پیدا کنید.

دعوت از دوستان برای پیوستن به Crew  در پابجی موبایل

با کلیک بر روی گزینه “Crew” در نوار پایین صفحه لابی، علاوه بر ایجاد Crew، می توانید دوستان خود را دعوت کنید یا اینکه بفهمید اعضای Crew آنلاین هستند یا خیر!

همچنین دوستانی که crew خود را دارند می توانند شما را برای عضویت در آن، دعوت کنند. دعوت crew  آن ها را بپذیرید و با دوستان خود به آن شام مرغ برسید!

برای دعوت دوستان باید فقط روی create crew کلیک کنید، نام انتخابی خود را تایپ و دوستان خود را دعوت کنید.

دعوت crew را به دوستان خود ارسال کنید.

بر روی دکمه Recruit Crew Members کلیک کنید و به طور خودکار لیستی از دوستان خود را که می توانید به crew دعوت کنید، مشاهده نمایید.

انتخاب نام Crew

نام crew در پابجی به راحتی قابل تغییر است. هنگام انتخاب نام crew خود، به آن زیاد فکر نکنید. شما به راحتی می توانید در آینده آن را تغییر دهید، بنابراین crew خود را به هر اسمی که دوست دارید بنامید.

مزایای crew

اصلی ترین مزیت فعلی داشتن و پیوستن به یک crew، چت آن است که می توانید از لابی بازی خود به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید ببینید که کدام crew آنلاین است و به راحتی هماهنگی های لازم را انجام می دهد. اما علاوه بر چت crew، هیچ مزایایی دیگر هنوز به بازی اضافه نشده است.

شما برای ما از crew در پابجی بنویسید

در این مطلب از ایموجو شما را با crew در پابجی آشنا کردیم. شما می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. عرشیا می گوید

    میگم چجور باد در کرو ثبت نام کنیم

  2. Mobin می گوید

    چجوری باید اون پوینتاشو گرفت

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام متن برای همینه دیگه دوست عزیز بخونیدد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.