AD

آموزش اسنایپر در پابجی موبایل (PUBG Mobile)

0 523

آموزش اسنایپر در پابجی موبایل (PUBG Mobile)، آیا بهترین اسنایپرها در بازی PUBG را می شناسید؟

در ابن مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی مجله بازی موبایل ایموجو سعی کرده ایم ویژگی های آن ها را از خوب به بد به شما بگوییم تا با توجه به اطلاعات موجود در این پست اسنایپر مناسب خودتان را انتخاب کنید. قوی ترین Sniper در پابجی موبایل AWM می باشد که با استفاده از آن می توانید دشمنان خود را از پا در بیاورید.

اسنایپر در پابجی موبایل و لیست بهترین اسنایپرها ( به ترتیب از بهترین تا بدترین)

ما در این پست سعی داریم انواع اسنایپر در پابجی موبایل را به شما معرفی کنیم. اسلحه های اسنایپر در پابجی موبایل، یکی از انواع سلاح ها می باشند. حال ما می خواهیم بهترین و پر کاربرد ترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

سلاح های اسنایپر در PUBG Mobile، در دسته سلاح های مهم می باشند. همان طور که می دانید در پابجی موبایل نقشه ها بزرگ هستند و حتی گاهی طول و عرض این نقشه ها به چند کیلومتر می رسد، برای همین شما در این مواقع به سلاح هایی احتیاج دارید که با آن ها بتوانید فاصله های دور را نشانه بگیرید، بنابراین اسنایپر در پابجی موبایل در این قسمت کاربرد خودش را نشان می دهد.

شما می توانید با استفاده از اسنایپر در پابجی موبایل دشمن هایی را که در فاصله زیادی از شما می باشند را با یک شلیک بکشید. البته اسنایپر ها در پابجی یکسان نمی باشند، برای همین شما شاهد برخی از اسنایپر ها با عملکرد بد هستید. البته نگران نباشید لیستی که ما از اسنایپر های موجود در پابجی موبایل ارائه می کنیم، به شما می گوید که کدام یک خوب است و کدام یک بد.

اسنایپر در پابجی موبایل و لیست بهترین اسنایپرها ( به ترتیب از بهترین تا بدترین)

اسلحه اول : AWM ، حرف اول در اسنایپ ها!

اولین اسنایپر در بازی موبایلی پابجی AWM می باشد. می توانم بدون هیچ شکی بگویم که اسنایپر AWM بهترین اسنایپر موجود در پابجی موبایل می باشد. دلیل من برای این حرفم این می باشد که این سلاح می تواند با یک شلیک کسی را که زره سطح سه بر تن دارد را بکشد، که این کار از هیچ اسنایپر در پابجی موبایل بر نمی آید. علاوه بر این موضوع این سلاح ضربه ی با سرعت بالایی دارد یعنی این که زمان بین شلیک کردن و تیر خوردن حریف شما کوتاه می باشد. همین موضوع باعث دقیق شدن این سلاح و زدن ضربه قوی تر توسط آن در مقایسه با سایر سلاح های دور زن شده است.

اما این سلاح ضعف هایی دارد البته نمی توان به این موضوع ضعف گفت زیرا همین موضوع باعث شده است که این سلاح خاص شود، شما این سلاح را در هر جا نمی توانید پیدا کنید، این سلاح فقط در جعبه های خاصی می باشد. علاوه بر این موضوع این سلاح فقط از نوع گلوله خود استفاده می کند که بسیار محدود است.

اسلحه دوم : MK14 ، بعضا در درآپ!

دومین اسنایپر در پابجی موبایل MK14 می باشد. این سلاح دومین اسنایپر خوب می باشد. این اسلحه نیز مانند اسلحه اول قدرتمند است البته نه در آن حد که بتواند یک زره پوش سطح سه را با یک ضربه بکشد. فقط در حد زره های سطح یک می تواند جواب گو باشد. این سلاح در دسته DMR ها می باشد. البته در مورد قدرت این سلاح بگویم که در گروه خود از همه سلاح ها سر تر می باشد.

این سلاح می تواند چندین شلیک پشت سر هم داشته باشد و همین موضوع باعث شده است که در برابر دشمن های در حال حرکت پاسخ گو باشد. MK14 دارای شلیک خودکار نیز می باشد، شلیک خودکار روی این سلاح باعث شده است که بتواند سلاح مناسب تری در جنگ های با فاصله نزدیک شود. استفاده از این سلاح برای مبتدی ها به دلیل ساز و کارش کمی پیچیده می باشد.

اما نکته ای در مورد این سلاح وجود دارد که خیلی از بازیکن ها این موضوع را نمی دانند. شما می توانید از این سلاح به عنوان اسپری نیز استفاده کنید، زیرا این سلاح دارای دو قسمت می باشد. همین موضوع باعث شده است که شما بتوانید از این سلاح استفاده های فراوانی کنید.

اسلحه سوم : M24 ، در سطح نقشه اما کمیاب!

سومین اسنایپر در پابجی موبایل M24 می باشد شما می توانید با یک شلیک به فردی که زره (Helmet) سطح دو دارد، او را بکشید، همین موضوع باعث شده است که M24 یک سلاح خوب شود. شما این سلاح را می توانید در میرامر (Miramer) جایی که نقشه بزرگ است و نقاط زیادی برای تیر اندازی وجود دارد. سرعت تیر اندازی این سلاح زیاد بالا نمی باشد به همین دلیل به اندازه Kar98 محبوب نیست. این سلاح بهترین سلاحی می باشد که شما می توانید در خارج از جعبه های سقوط آن را جمع کنید.

اسلحه چهارم : Kar98 ، متوسط و کارآمد!

چهارمین اسنایپر در PUBG Mobile یک سلاح محبوب به نام Kar98 می باشد. شاید بتوان گفت که Kar98 بیشترین طرفدار ها را در میان اسلحه های اسنایپر پابجی موبایل دارد. در یوتیوب نیز این سلاح را با عنوان بهترین اسنایپر در پابجی موبایل می شناسند. هر کسی که بخواهد در مورد یک اسنایپر در پابجی موبایل صحبت کند، این اسنایپر خیلی زود به ذهن کاربر ها خواهد آمد. این سلاح فقط مقدار خیلی کمی از اسنایپر ضعیف تر می باشد اما ساز و کار ساده تری نسبت به آن دارد. این سلاح قدرتمند ترین سلاح موجود در پابجی نمی باشد، اما سلاح مورد علاقه خیلی از بازیکن ها می باشد.

اسلحه پنجم : Mini 14 ، فراوان اما نسبتا عادی!

سلاح پنجم Mini 14 می باشد، این اسلحه تنها اسنایپر در پابجی موبایل می باشد که از تیر 56/5 میلی متری استفاده می کند، درست مانند همتای خود در Sanhok یعنی QBU. این سلاح در دسته DMR ها می باشد که دارای سرعت زیاد در شلیک کردن می باشد. علاوه بر این دارای سرعت بالایی بین شلیک ها می باشد. Mini 14 کنترل خوبی را در مورد دقت و تمرکز به بازیکن می دهد. با این حال آسیب کمتری را نسبت به سایر اسنایپر ها وارد می کند همین موضوع کار کردن با این سلاح را برای بازیکن ها سخت تر کرده است. اما در نهایت هنوز هم برای اکثر موقعیت ها گزینه ای بسیار مناسب برای ایجاد بهترین تیر اندازی در پابجی موبایل است.

اسلحه ششم : SKS ، فراوان و متوسط!

ششمین اسنایپر در پابجی موبایل SKS می باشد. باید به شما بگویم که بازیکن های پابجی موبایل را می توان به دو دسته تقسیم کرد، بازیکن هایی که عاشق این سلاح می باشند و بازیکن هایی که از این سلاح متنفر می باشند. SKS در دسته DMR ها می باشد و اما از مهمات 62/7 میلی متری استفاده می کند. این سلاح دارای قدرت بالایی می باشد و می تواند صدمات زیادی را به دشمن وارد کند که همین موضوع باعث کار آمد شدن آن می شود. به نظر من SKS بیشتر از همه شبیه Mini 14  می باشد. این سلاح علاوه بر مهمات مختص هر اسنایپر در پابجی موبایل دارای یک مزیت اضافی است که به آن Grip می گویند این دستاورد باعث شده است تا کنترل این سلاح ساده تر شود.

SKS می تواند به طور کامل یک اسلحه ترسناک و وحشتناک باشد، این موضوع به این دلیل می باشد که این سلاح ترکیبی از ثبات و قدرت است. به خاطر همین ویژگی های این سلاح، کاربر ها جذب این سلاح شده اند و بازیکن های زیادی می باشند که این سلاح را دوست دارند.

اسلحه هفتم : SLR ، کمیاب و خوب!

هفتمین اسنایپر در پابجی SLR می باشد، SLR یک سلاح جدید نسبت به سلاح های موجود در پابجی موبایل می باشد. این سلاح  دارای قدرت زیادی می باشد که باعث می شود به دشمنان شما ضربه سختی وارد کند. اما خوب این سلاح یک ضعف بزرگی دارد، فاصله های بین شلیک های شما در این سلاح بسیار بالا می باشد. برای همین کار کردن با این سلاح برای اکثر کاربر ها کار سختی می باشد. این سلاح نسبت به اسنایپر پنجم و ششم کمیاب می باشد. بنابراین شما شانس زیادی برای استفاده از این سلاح در مسابقه های واقعی ندارید.

اسلحه هشتم : VSS ، تیر های نخودی ولی اساسی!

حال به هشتمین اسنایپر در PUBG Mobile رسیدیم، VSS یک نوع سلاح می باشد که شما می توانید از آن مانند شاتگان یا تپانچه ها استفاده کنید. این سلاح تنها اسنایپر در پابجی موبایل می باشد که از گلوله های 9 میلی متری استفاده می کند. این به این معنی است که به همین نسبت بزرگی این گلوله شما خواهید دید که قدرت، فاصله و آسیب تحت تاثیر قرار می گیرد. این سلاح کمیاب است ولی دارای مزیت هایی می باشد که این سلاح را بسیار خاص کرده است و در بیشتر جا ها آن را مفید ساخته است. VSS از یک دامنه  از یک دامنه 3x پیش فرض و silencer بهره می برد که دشمنان را در موقیت سخت تری قرار می دهد.

اسلحه نهم : Win 94 ، فقط در میرامار!

نهمین اسنایپر در پابجی Win 94 می باشد. این سلاح آخرین اسنایپر موجود در پابجی که به این بازی افزوده شده است و همین طور در بین اسنایپر ها در پابجی موبایل بدترین اسنایپر می باشد. اصلی ترین دلیل برای این حرفم این می باشد که شما نمی توانید هیچ اسکوپی را به این سلاح اضافه کنید ما داریم در مورد اسنایپری حرف می زنیم که قرار است دشمنان را در فاصله دور بکشد اما نمی توانید به آن هیچ اسکوپی متصل کنید. در مورد قدرت این سلاح باید بگویم که در مقایسه با سایر اسنایپر ها بسیار ضعیف تر است. در نهایت فقط می توانم بگویم ک win94 بهترین سلاح و کار آمد ترین اسنایپر در پابجی موبایل نمی باشد که شما با استفاده از آن نمی توانید پیشرفت فراوانی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.