AD

آموزش زامبی پابجی

3 2,088

راهنمای بازی زامبی پابجی (PUBG)، شامل همه‏ ی چیزهایی است که باید در مورد پیوستن به سرور PUBG MOBILE ZOMBIE MODE بدانید. مود زامبی پابجی، گروه کوچکی از انسان ها در برابر 98 زامبی است. زامبی ها قادر به غارت یا استفاده از سلاح های قدیمی نیستند، اما وقتی تعداد آن ها برای غلبه بر مخالفان خود زیاد می شود، قدرت می گیرند. زامبی ها در PUBG Zombies توسط بازیکنان کنترل می شوند نه هوش مصنوعی. اگر یک انسان هستید باید تمام زامبی ها را بکشید و اگر زامبی هستید، باید انسان ها را از بین ببرید.

هدف اصلی شما به عنوان یک زامبی در پابجی

در بازی ویدیویی پابجی موبایل هدف اصلی شما به عنوان یک زامبی این است که مکان یک بازیکن را کشف، اطلاعات را در بین سایر زامبی ها پخش و زامبی های بیشتری را در آن مکان جمع کنید. بدیهی است که شما باید باهوش باشید و هر کاری را برای یک مکان خاص، انجام دهید. شما به عنوان یک زامبی باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن با حفظ فاصله از بازیکنان یا مخفی شدن در بوته ها انجام دهید.

نحوه بازی زامبی ها در پابجی

اگر شما به عنوان یک زامبی بازی می کنید، بهترین چیز برای شما یافتن مکان مناسب در ارتفاعات است. به جای این که خطر گرفتار شدن در شهر را به جان بخرید، بر روی تپه ها یا برخی از سطوح مرتفع دیگر صعود کنید. شما قادر خواهید بود که دشمن را از راه دور ببینید و قبل از رسیدن به شما، به آن ها شلیک کنید. در این بخش از آموزش بازی پابجی به شما نحوه بازی زامبی ها در پابجی موبایل را آموزش خواهیم داد.

چگونه به عنوان یک انسان در زامبی PUBG بازی کنید؟

چند قانون در این حالت وجود دارد که شما قادر به نقض آن ها نیستید. به عنوان مثال، شما باید در کنار تیم خود باشید. از این طریق، زامبی ها را راحت تر می توانید دور بزنید. اگر تعداد نفرات تیم شما کم باشد، باعث می شود شانس برنده شدن شما نیز به میزان قابل توجهی پایین بیاید. شما به عنوان یک انسان، باید همیشه در حرکت باشید و سریع عمل کنید. به محض شروع مسابقه، یک وسیله نقلیه و اسلحه پیدا کنید، مکان های مخفی را تغییر دهید و کشتن زامبی ها را به سرعت، آغاز کنید. هرچه از ابتدا سرعت عمل بیشتری داشته باشید، در لحظات پایانی خطر کمتری در انتظارتان است.

مهم نیست که سبک بازی شما به چه صورت است، تاکتیک شما باید کم و بیش یکسان باشد. از محیط اطراف خود آگاه باشید و حتی اگر به نظر می رسد که در گوشه و کنار، مکان مخفی خوبی پیدا کرده اید، در یک مکان نمانید. هنگامی که گروه کوچکی از انسان ها در برابر 98 زامبی دیگر قرار دارند، باید تا حد امکان زامبی های زیادی را بکشند. بنابراین، شما باید تا آنجا که می توانید مبارزه کنید تا بتوانید تا آخرین مرحله، زنده بمانید. مهم نیست که شما به عنوان انسان بازی می کنید یا زامبی، مهم این است که حتماً روی نقشه حرکت کنید و هر مانوری را انجام دهید.

نکته:

فقط برای اینکه در هر مرحله از بازی PUBG در امان باشید، سعی کنید در اطراف حرکت کنید. همچنین، هر انسان باید از تعداد زامبی های اطراف، آگاهی داشته باشد تا آن ها شما را محاصره نکنند. حتی اگر زامبی ها نتوانند اسلحه های قدیمی را غارت یا از آن ها استفاده کنند، زیاد شدن آن ها باعث می شود قدرتشان بیشتر شود. به عنوان مثال، اگر در حال عبور از یک میدان هستید و متوجه ازدحام زامبی ها از دور شده اید، باید قبل از این که آن ها فرصتی پیدا کنند تا در اطراف شما جمع شوند، اقدام کنید. سعی کنید با استفاده از چند گلوله، به زامبی ها شلیک کنید.

به یاد داشته باشید که نشانه گیری شما باید سریع، دقیق و کشنده باشد. در غیر این صورت، زامبی ها ممکن است از پشت به شما نزدیک شوند. در واقع هیچ فرصتی برای نشستن در گوشه و کنار، وجود ندارد. اگر خود را در ساختمان به دام بیاندازید، بسیار آسیب پذیر می شوید، پس بهتر است در فضای باز یا جایی بالا قرار بگیرید. از وسایل نقلیه استفاده کنید. یک وسیله نقلیه سوار شوید تا هم سریع حرکت کند و هم با رد شدن از روی زامبی ها، آن ها را بکشید و مهمات خود را ذخیره کنید. اگر در یک ساختمان هستید، می توانید از وسیله نقلیه برای مسدود کردن ورودی نیز استفاده کنید.

چگونه به عنوان یک انسان در زامبی پابجی بازی کنید؟

نحوه اجرای PUBG MOBILE ZOMBIE MODE

  1. اجرای بازی PUBG Mobile.
  2. حالت های بازی را انتخاب کنید و حالت Event را دنبال کنید. Zombie: Survive Till Dawn را انتخاب کنید و در گوشه پایین سمت راست بر روی OK کلیک کنید.
  3. آماده شوید و مسابقه را با مود زامبی پابجی در PUBG Mobile شروع کنید.

نحوه پیوستن به مسابقات زامبی PUBG MOBILE

در این قسمت، نحوه پیوستن به یک مسابقه زامبی در PUBG را توضیح می دهیم.

  1. از منوی اصلی، برگه Custom Match را از نوار پیمایش بالا انتخاب کنید.
  2. بر روی برگه Filter در سمت چپ بزنید و بر اساس آن، حالت بازی را فیلتر کنید. در این مثال، شما در جستجوی “زامبی ها” خواهید بود. این کار، پیدا کردن مطابقت مورد نظر شما را آسانتر می کند.
  3. اکنون، نتایج را فقط با گزینه ی عمومی فیلتر کنید. این باعث می شود تا شما فقط بازی هایی را جستجو کنید که هرکسی می تواند به آن ها بپیوندد، بر خلاف مواردی که به یک رمز عبور ویژه نیاز دارند. البته اگر کسی که یک مسابقه را راه اندازی کرده است و رمز ورود، دارد را می شناسید، می توانید آن مسابقه خصوصی را جستجو کنید.
  4. لیست سرورهای منتخب را انتخاب کنید و وقتی سرور مناسبی پیدا کردید، روی دکمه پیوستن ضربه بزنید. تعداد بازیکنان هر سرور را بررسی کنید. برخی از آن ها کامل هستند، به عنوان مثال، 30 از 30 بازیکن؛ شما به مواردی که کاملاً پر نیستند، احتیاج دارید. اگر فرصتی وجود دارد، برای اتصال بهتر، به سرورهای نزدیک به منطقه خود بروید و به محض پیدا کردن مورد دلخواه خود، می توانید به آن بپیوندید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. حسین می گوید

    اصلا اینایی که میگید تو هیچ کجای پابجی نیست
    چرا با تصویر توضیح نمیدید
    من که هر چی گشتم نبود که نبود

    1. احمد فندرسکی می گوید

      زامبی از بازی حذف شده

  2. Ali می گوید

    سلام وقت بخیر برای من سرور زامبی اصلا نمیاد آپدیت هم کردم ولی بازم نیستش ممنون میشم راهنمایی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.