AD

آموزش کمپ در پابجی موبایل (ساده و کاربردی)

0 1,029

قصد داریم در این مطلب از سایت ایموجو برای شما آموزش کمپ در پابجی موبایل را بازگو کنیم. به راستی چگونه در بازی (PUBG) کمپ کنیم؟ اگر شما می خواهید که به یک بازیکن حرفه ای پابجی موبایل تبدیل شوید، پس باید کمپ های درستی را انجام دهید که هم بتوانید دشمنانتان را بکشید و هم از دست بقیه دشمنان جان سالم به در ببرید. این پست برای کسانی که می خواهند غافلگیر نشوند نیز مناسب می باشد. اما شما باید نکات گفته شده را به درستی انجام دهید تا به موفقیت برسید. در این بخش از سری مقالات آموزش بازی ایموجو با ما همراه باشید.

آموزش کمپ در پابجی موبایل برای به دست آوردن جایزه Chicken Dinners

بازیکن های بازی موبایلی محبوب پابجی موبایل هر روز در حال پیشرفت و یادگیری تاکتیک های جدید هستند تا بتوانند بازیکن های جدید و پیشرفته ای را که وارد نبرد رویال می شوند را کنار بگذارند و مانند حرفه ای ها باشند. شاید همین ویژگی که بازیکن ها نیاز دارند خود را به روز رسانی کنند باعث شده است که طرفدار های زیادی برای این بازی بیایند. بازیکن ها در این بازی باید به تدریج فکر کنند تا استراتژی ها و راه کار هایی برای به دست آوردن جایزه chicken dinner به دست بیاورند. ما در این پست تصمیم داریم آموزش کمپ در پابجی موبایل را ارائه کنیم. کمپ زدن در پابجی موبایل در یک مکان و اسکوپ کردن برای از بین بردن تیم های نزدیک یا بازیکن های خاص می باشد.

این استراتژی اغلب وقت ها خوب عمل می کند و باعث می شود که شما کنترل یک منطقه بزرگ را داشته باشید. البته این تاکتیک نیازمند کمی تجربه است. در آموزش کمپ در پابجی موبایل باید بگویم شما مکانی را باید در نظر بگیرید که دشمنان شما تشویق شوند به آن جا بیایند. اگر شما مکان خوبی را برای کمپ زدن در پابجی موبایل انتخاب نکنید فقط زمان خود را تلف کرده اید. به نظر می رسد کمپ روی پل ها بسیار مناسب می باشد، واقعا نیز همین طور است. شما با غافلگیر کردن دشمن هایتان می توانیدآن ها را به سادگی بکشید. موارد زیادی وجود دارد که مردم می توانند در کمپ روی پل ها در پابجی موبایل انجام دهند. در این جا ما چند نکته حرفه ای برای شما ارائه کرده ایم.

کمپ در پابجی موبایل

مطمئن شوید که شما اولین نفری می باشید که به آن جا رسیده است

بیشتر وقت ها جذابیت این که آن ها روی پل می توانند خیلی از دشمنان خودشان را بکشند باعث می شود که چشم خود را بر روی این که ممکن است اولین نفر آن جا نباشند را ببندند. ایده آل کمپین کردن در پابجی موبایل این می باشد که شما در موقعیت بمانید و به اطراف بی توجه نباشید. خیلی ها تصور می کنند که یک پل بدون استفاده می ماند زیرا استفاده کردن از آن یک اشتباه احمقانه می باشد اما این تصور اشتباه است. همیشه بهتر است در اطراف یک پل  دامنه کنید و منطقه را به اندازه کافی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که از کمپ بیشترین استفاده را می کنید.

در صورت امکان، یک بازیکن باید بالاترین نقطه برتری و صفحه نمایش را برای دشمنان احتمالی موجود در پل یا اطراف آن به دست بیاورد. بی شک بهترین زمان برای راه اندازی کمپ در پل ها زمانی است که دایره شروع به بسته شدن کرده است، زیرا این امر خواستار حرکت زیاد بازیکنان برای رسیدن به ایمنی است.

نگاه خود را روی نقشه برای این که در سمت درست باشید نگه دارید

قبل از کمپ کردن در بازی PUBG، بازیکن ها نیاز دارند که نقشه را بررسی کنند و درباره منطقه بسته آبی اطلاعات کسب کنند. بازیکن ها می توانند تعداد خوبی از دشمن های خود را به قتل برسانند اگر در خلاف جایی که دشمنان به منطقه آبی می روند کمپ کنند. منطقه امن آبی چیزی است که باعث می شود دشمنان از پل استفاده کنند تا به منطقه امن برسند. این همان جنبه ای است که بازیکن ها با استفاده از کمپ های پل از آن استفاده می کنند و به برتری می رسند. برخی از گیمر های حرفه ای و  کار آزموده بعضی وقت ها بعد از گذشت، تصمیم می گیرند که در ورودی مخالف کمپ بزنند تا به دشمنان از پشت حمله کنند.

در قسمت سوم آموزش کمپ در پابجی موبایل در زمان مناسب شلیک کنید

این پل  دارای چندین وسیله نقلیه تصادف کرده می باشد که پوشش خوبی را برای بازیکن ها ارائه می دهد. مخصوصا آن هایی که می خواهند در اطراف پل کمپ کنند. از طرف دیگر این وسیله های نقلیه می توانند پوشش خوبی نسبت به دشمنانی که از دور نزدیک می شوند، بدهد. اگر که کسی زود تیر اندازی کند دشمنان این شانس را دارند که یکی از وسیله های نقلیه تصادفی را به عنوان زره خود کنند. به همین دلیل ایده آل است که هنگامی که دشمن از این وسیله های نقلیه عبور کرده یا از آن ها دور است شلیک کند. از این طریق دشمن در معرض هجوم کمپ قرار می گیرد.

در چهارمین مرحله در آموزش کمپ در پابجی موبایل باید یک کمپ قوی با چرخ دنده های قوی داشته باشید

ابتدایی ترین نکته، داشتن اسلحه مناسب و تهیه مهمات کافی در هنگام راه اندازی اردوگاه پل است. در حالت ایده آل بهتر است که اسلحه ابتدایی باشد، یک اسلحه با دامنه 6x تا 8x و اسلحه ثانویه برای SMG بودن، مانند سلاح تامی. علاوه بر این داشتن پیوست های مناسب می تواند به اهداف بهتر و کشتار آسان تر کمک می کند. اردوگاه های پل راه اندازی شده اند تا به زودی کار تمام شود. از این رو بهتر است هر چه سریع تر دشمن را با دقت از بین ببرید، تا اهداف احتمالی دیگر اطراف از وجود شما روی پل آگاه نشوند.

در آخرین نکته در آموزش کمپ در پابجی موبایل شما نباید برای مدت طولانی در یک محیط بمانید

بزرگترین نکته و جنبه بازی پابجی موبایل زنده ماندن در داخل بازی می باشد. یک کمپ در روی پل وقتی که صحیح انجام شود، بسیار عالی است. اما با گذشت زمان بازیکن را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. اگر برخی از دشمن ها متوجه کمپ شما شوند و آن ها کمپ بهتری از شما بکنند شما را غافلگیر خواهند کرد. پس استراتژی خوبی را در داخل بازی انتخاب کنید تا بتوانید Chicken dinner را به دست بیاورید.

برای دریافت تازه ترین و جدیدترین اخبار بازی پابجی موبایل همین حالا کلیک کنید.

شما برای ما از کمپ در پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایموجو شما را با کمپ در پابجی موبایل آشنا کردیم. اگر از طرفداران بازی های اکشن به خصوص پابجی موبایل هستید، برای دریافت جدیدترین اخبار بازی می توانید به مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه کنید. با آموزش بازی پابجی موبایل شما می توانید به تمامی مراحل این بازی تسلط پیدا کنید و از بازی کردن لذت ببرید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.