AD

آموزش ترفند برتر بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

0 1,038

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی سایت ایموجو سعی کرده ایم همه ی ترفند های مورد نیاز برای پیشرفت در بازی پابجی را به شما ارائه کنیم. اگر شما به دنبال حرفه ای شدن می باشید باید نکات مهم بازی پابجی موبایل را رعایت کنید. این بازی برای پر کردن وقت های اضافی شما بسیار مناسب می باشد. مهم ترین نکته ای هم که در این بازی باید رعایت شود صبر می باشد. برای آشنایی با سایر ترفندهای بی نظیر این بازی مهیج با ما در ایموجو همراه باشید. ترفند بازی پابجی موبایل را با ما فرا بگیرید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

25 ترفند برتر بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

پابجی (PUBG) یا Playerunknown’s Battle Ground به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی جهان می باشد. من به شما توصیه می کنم که این بازی را از دست ندهید. شما گروه هایی از مردم را می بینید که در کافه ها، گوشه و کنار خیابان ها و در همه جای دنیا در حال بازی پابجی می باشند. این خیلی برای مردم جذاب می باشد که قسمتی از وقت اضافی خود را به تیر اندازی در پابجی بگذرانند.

بهترین چیز در مورد پابجی موبایل حق انتخابی است که به بازیکن ها داده می شود. این بازی یکی از بازی های نبرد رویال می باشد که شما در آن به داخل جزیره ای انداخته می شوید و شما باید آخرین کسی باشید که از میدان نبرد زنده می ماند. با گذشت زمان شما باید در نقشه حرکت کنید. اما پیروز شدن در این بازی مانند حق انتخاب ساده نمی باشد. حال ما در این پست تصمیم داریم هر چه تکنیک در پابجی موبایل لازم است را بگوییم. ترفند در پابجی موبایل را به 25 موضوع برای ارائه تقسیم کرده ایم. شما با استفاده از ترفند ها می توانید به سادگی پیشرفت در پابجی موبایل را تجربه کنید.

ترفند بازی پابجی موبایل

ترفند اول، بهترین فرود را داشته باشید!

اولین ترفند بازی پابجی موبایل، نحوه فرود آمدن می باشد. این جاست که باید بگویم ثانیه های اولیه بازی بسیار مهم می باشد. جایی که شما فرود می آیید سرنوشت شما در بازی را مشخص خواهد کرد. اگر شما یک مبتدی در پابجی می باشید سعی کنید که در مکان های شلوغ فرود نیایید. هر جایی که شما تعدادی ساختمان می بینید جای مناسبی برای فرود آمدن نمی باشد. به جای فرود آمدن در آن جا به یک مکان در کمی دور تر بروید. شما در آن جا اسلحه و وسایل مورد نیاز را خیلی راحت تر به دست خواهید آورد. شما در پابجی موبایل سعی کنید با مکان هایی مانند گاتکا و میلا شروع کنید.

ترفند دوم، بعد از فرود به دنبال لوت کردن باشید!

دوری از اولین نبرد دومین ترفند در PUBG Mobile می باشد. بعد از این که شما در جزیره فرود آمدید، شروع یک درگیری یک اشتباه بزرگی می باشد که می توانید انجام دهید. اگر شما به تازگی فرود آمده اید و صدای کسی را می شنوید سعی کنید که جهت خود را عوض کنید و  از آن جا دوری کنید تا برای خود اسلحه های خوب و بهتر پیدا کنید.

سومین ترفند، حواستان به در های ساختمان ها باشد!

در سومین ترفند بازی پابجی موبایل شما باید حواستان را نسبت به سایر بازیکنان جمع کنید. شما وقتی وارد یک فضای بسته جدید می باشید باید خیلی دقت کنید که اتفاقی در آن جا نیفتاده باشد. اگر شما وارد یک ساختمان شدید و در ها باز بود و مهماتی در آن جا وجود داشت احتمالا یک نفر در آن جا بوده است. شما می توانید در همان جا سریع آن ها را به قتل برسانید. این بستگی به سرعت عمل شما دارد.

برای همین شما باید به هنگام مخفی شدن در ساختمان یا بعد از برداشتن مهمات در ها را ببندید. این یک برتری می باشد که به شما کمک خواهد کرد تا قتل های غافلگیر کننده را آسان تر انجام دهید.

چهارمین ترفند، شاتگان ها تفنگ های خوبی هستند!

در چهارمین ترفند در پابجی شما باید شاتگان خود را نگه دارید و آن را دور نیاندازید. ممکن است در نگاه اول شاتگان سلاح کار آمدی به نظر نیاید. اما این اسلحه برای نبرد های از فاصله نزدیک به خصوص در ابتدا بسیار مناسب می باشد. شما در ابتدای بازی به مناطقی حمله می کنید و بازیکنان دیگری را تعقیب می کنید، اینجا است که شاتگان خودش را نشان می دهد.

ترفند پنجم، جلیقه خود را مدام به روز کنید!

ترفند پنجم ترفند بازی پابجی موبایل این می باشد که شما باید زره خود را مداوم تغییر دهید. وقتی که شما در نبرد ها شرکت کنید خاصیت زره هایتان کاهش خواهد یافت برای همین بهتر است که آن را عوض کنید. حتی اگر یک زره سطح بالای آسیب دیده را با یک زره سطح پایین سالم عوض کنید، ارزش دارد. زیرا زره جدید محافظت بیشتری از شما خواهد کرد.

ترفند ششم، با فکر بازی کنید!

ششمین ترفند از روش های موجود در پابجی موبایل این است که شما باید هوشمند بازی کنید. شما نباید با عجله بازی کنید و عجله ای برای پیروز شدن در نبرد نداشته باشید. شما در ابتدای هر کاری باید فکر کنید و برای خود استراتژی تعریف کنید. بعد از انجام این کارها سلاح مناسب را انتخاب کنید و به نبرد بروید.

هفتمین ترفند، اتو رایفل (Auto Rifle) های راحت تر برای خود انتخاب کنید!

در هفتین ترفند در PUBG Mobile باید شما سلاحی را به انتخاب خود بردارید که راحت باشید. وقتی شما برای پیروزی بازی می کنید خواهید دید که به ابزار مختلفی نیاز پیدا خواهید کرد. اما پس از چند بازی شما یک سلاح را خواهید پیدا کرد که برای شما بیشتر کار آمد می باشد. در هر بازی شما سعی می کنید که آن را پیدا کنید و این سلاح مال شما می شود. حتی شما آن را به یک سلاح پیشرفته تر ترجیح خواهید داد.

هشتمین ترفند، اسکوپ مناسب با خودتان حمل کنید!

هشتمین ترفند در پابجی موبایل داشتن یک اسکوپ مناسب می باشد. زمانی که شما یک اسلحه درست را انتخاب کنید به ضمیمه خاصی نیاز پیدا خواهید کرد برای همین داشتن یک اسکوپ زیبا بسیار مهم می باشد. یک اسکوپ 4x روی تک تیر انداز شما کارهای فوق العاده ای خواهد کرد.

ترفند نهم، در برابر حملات زیگ زاگی حرکت کنید!

ترفند نهم از روش های موجود در پابجی موبایل انجام زیگ زاگ در نبرد ها می باشد. زمانی که شما زیر تیر باران دشمن می باشید نباید مستقیم فرار کنید. قطعا راه مستقیم راهی می باشد که شما را به کام مرگ خواهد کشید. شما باید با یک الگوی به هم ریخته یا زیگ زاگ حرکت کنید. شاید این زمان بیشتری برای رسیدن به پناهگاه از شما بگیرد اما قطعا احتمال مرگ در آن پایین تر می باشد.

ترفند دهم، با تک تیرتان سینه خیز راه بروید!

در دهمین ترفند در پابجی موبایل، شما نباید وقتی که با تک تیر انداز مورد هدف قرار گرفته اید، سینه خیز شوید. بیشتر اوقات وقتی یکی را با تک تیر انداز هدف می گیرند او برای این که در امان بماند سریع سینه خیز می شود. چون این واکنش سریع به ذهن آدم می رسد خود من نیز این اشتباه را چندین بار انجام داده ام. اگر شما در تیر رس یک تک تیر انداز باشید زمانی که سینه خیز شوید او نیاز نیست کار سختی کند فقط نوک سلاح را کمی پایین تر می آورد و به شما شلیک می کند و بام! شما مردید.

شما وقتی در تیر راس یک تک تیر انداز بودید به جای سینه خیز شدن از ترفند های گفته شده در بالا استفاده کنید و به صورت زیگ زاگ فرار کنید. تصور کنید که داخل جهنم می باشید و شیطان جلوی شما آتش می اندازد.

یازدهمین ترفند، حالت استلف را امتحان کنید!

در یازدهمین ترفند در PUBG Mobile برای این که حالت stealth را امتحان کنید. باید بدون بات ها بازی کنید. بات ها نویز زیادی را ایجاد خواهند کرد برای همین اگر شما در آخر بازی می باشید و می خواهید که آن را با دقت انجام دهید بهتر است که بدون بات ها بازی کنید.

دوازدهمین ترفند، از هندزفری یا هدفون استفاده کنید!

دوازدهمین ترفند در پایجی موبایل استفاده از هدفون می باشد. صدا ها نقش بزرگی در پابجی موبایل دارند. زیرا شما فقط شاهد یک گپ صوتی نمی باشید، شما اعلان هایی از تیم یا حتی صدای پای بازیکن ها روی راه پله ها را می توانید بشنوید. اگر شما از هدفون استفاده نکنید قطعا خیلی عقب می افتید و متوجه نخواهید شد که دشمن را در کجا تشخیص دهید.

ترفند سیزدهم، صبر کنید!

در سیزدهمین ترفند شما باید صبر کنید تا فرصت مناسبی نصیب شما شود. هیچ وقت شما نباید به طور مداوم شلیک کنید. شما فقط با این کار به دشمن این اجازه را می دهید که وقتی شما مشغول هستید به شما شلیک کند. به جای این کار شما باید صبر کنید تا یک شلیک عالی بکنید. مهم نیست که شما از شاتگان استفاده می کنید یا تک تیرانداز هر دوی آن ها نیاز به تمرکز دارند.

ترفند چهاردهم، حواستان به رد زون (Red Zone) باشد!

در چهاردهمین ترفند پابجی موبایل شما باید در مورد منطقه قرمز با فکر عمل کنید. وقتی در یک تیم بازی می کنید همیشه یک پسر وجود دارد که تا زمانی که تایمر تمام شود به کاوش می پردازد. شما نباید آن پسر باشید. شما باید به منطقه قرمز توجه کنید و زمانی که لازم شد خود را در منطقه امن قرار دهید.

پانزدهمین ترفند، حاشیه های منطقه آبی حرکت کنید!

در پانزدهمین ترفند ترفند بازی پابجی موبایل باید در گوشه دایره آبی قرار بگیرید. گوشه منطقه آبی یکی از بهترین جا ها برای فعالیت می باشد. شما در منطقه امن می باشید اما به سادگی می توانید سایر بازیکن ها را نشانه بگیرید.

شانزدهمین ترفند، بدون تفنگ سریعتر حرکت کنید!

شانزدهمین ترفند در پابجی موبایل با حداکثر سرعت دویدن بدون سلاح می باشد. اگر شما به سمت منطقه امن یا برای دور شدن از محل نبرد می خواهید با سرعت بدوید بهتر است که سلاح های خود را دور بیاندازید. این کار سرعت دویدن شما را افزایش خواهد داد.

ترفند هفدهم، از وسایل نقلیه استفاده کنید!

هفدهمین ترفند در پابجی موبایل استفاده موثر و با فکر از وسایل نقلیه می باشد. استفاده از ماشین در شروع بازی بسیار مفید می باشد. یک راه سریع برای رفتن به منطقه امن و فرار از دست دشمنان می باشد. اما این را نیز بگویم وقتی که شما به قسمت های داخلی تر نزدیک تر می شوید، این ماشین تبدیل به یک بار برای شما خواهد شد و دشمن ساده تر شما را خواهد کشت.

ترفند هجدهم، هر از گاهی به صورت اول شخص بازی کنید!

در هجدهمین ترفند PUBG شما باید حالت های بازی را به طور مداوم تغییر دهید. شما می توانید بازی را از اول شخص به سوم شخص تغییر دهید. شما فقط کافی است که روی حالت بازی کلیک کنید و دید اول شخص را با دید سوم شخص تغییر دهید.

نوزدهمین ترفند، به درآپ ها دقت کنید!

در نوزدهمین ترفند در پابجی موبایل باید مطمئن شوید که محموله های پرتابی برای شما درد سر ساز نمی باشند. وقتی که می بینید یک درآپ می افتد شما می خواهید که با سرعت به سمت آن بروید. پیشنهاد من این است که اولین نفر نباشید زیرا هم ارزش ندارد و هم اینکه تله خیلی خوبی برای شما می باشد که به سادگی در راه آن می توانید بمیرید.

در عوض شما می توانید دراطراف منطقه غارت پرسه بزنید تا کسی که به سمت بالا می رود را به آسانی به تله بیاندازید و به قتل برسانید.

بیستمین ترفند، با دوستانتان بازی کنید!

در بیستمین ترفند بازی پابجی موبایل باید بگویم که بهترین نکته پابجی موبایل بازی آنلاین با دوستانتان می باشد. گیم پلی آنلاین پابجی می تواند زیبا باشد. اما جذابیت واقعی زمانی است که شما با دوستان خودتان بازی می کنید. حالا چه با یک دوست یا چه با گروهی از دوستانتان. بهترین کار این است که با سه تا از دوستانتان در یک جا بنشینید و بازی کنید.

این موضوع نه تنها بازی را جذاب تر می سازد، بلکه احتمال برنده شدن شما در بازی را خواهد افزود. یک بازیکن در مقابل 99 نفر کارش بسیار سخت می باشد.  اما وقتی شما دارای یک گروه باشید که با هم همکاری می کنند، به یکدیگر کمک می کنند و در پشت هم هستند احتمال پیروزی شما خیلی بیشتر خواهد شد.

ترفند بیست و یکم، با هم تیمی هایتان ارتباط بر قرار کنید!

ترفند بیست و یک، وقتی در یک تیم می باشید باید ارتباط برقرار کنید. اگر هم تیمی های شما دوستانتان نباشند ارتباط برقرار کردن با آن ها کمی برای شما سخت تر خواهد شد. اگر شما با سایر بازیکن های آنلاین بازی کنید، این کار سخت تر هم خواهد شد.

وقتی شما در یک تیم باشید، اولین کاری که باید انجام دهید شفاف سازی ارتباطات است. شما باید گفت و گو با صدا را راه اندازی کنید. مطمئن شوید که همه در زمین ها در جای مشخصی می باشند، غنیمت ها را به اشتراک می گذارند و به هم در نبرد ها کمک می کنند و مهمات می رسانند.

ترفند بیست و دوم، اگر گوشیتان سخت بازی را بالا میاورد ، کیفیت بازی را پایین بیاورید!

بیست و دومین ترفند در پابجی موبایل تغییر کیفیت گرافیک ها می باشد. شما می توانید بر پایه عملکرد موبایل خود گرافیک پابجی موبایل را تنظیم کنید. اگر پابجی دارای گیر هایی رو گوشی قدیمی شما می باشد گرافیک آن را پایین بیاورید و اگر آخرین گوشی هوشمند دست شما می باشد گرافیک را در بالاترین حد قرار دهید. بهترین گرافیک به شما مزیتی می دهد که برای شکا مدیریت سایر بازیکن ها یا شلیک به آن ها آسان تر خواهد شد. برای این کار به قسمت گرافیک در تنظیمات گوشی بروید و عملکرد موبایل خودتان را بهتر کنید.

بیست و سومین ترفند، در بازی گردنتان را چپ و راست کنید!

بیست و سومین ترفند در PUBG Mobile استفاده از Peek و فایر می باشد. برای این کار به قسمت Basic در تنظیمات بروید و حالت peek & Fire را روشن کنید. این حالت به شما اجازه این را بدهد که هنگام عکس برداری سر خود را بپوشانید. اما شما یک لحظه سر خود را بیرون خواهید آورد پس هم چنان باید حواس خودتان را جمع کنید.

بیست و چهارمین ترفند، حواستان به قسمت زرد (Yellow Bar) باشد!

بیست و چهارمین ترفند بازی پابجی موبایل تماشای قسمت زرد (Yellow Bar) می باشد. اگر شما می خواهید که متوجه شوید سلامت شما کامل می باشد باید قسمت زرد رنگ را تماشا کنید. این قسمت به شما اجازه خواهد داد که شما به صورت کامل سالم باشید تا توانایی بهتر و سرعت بیشتری داشته باشید. اگر خالی بود شما باید انرژی زا بخورید تا پر شود.

ترفند آخر، صبر و شکیبایی کلید موفقیت در پابجی موبایل است!

آخرین ترفند در پابجی موبایل و مهم ترین ترفند که در بالا هم اشاره کردم صبر کردن می باشد. صبر مهم ترین نکته است. اگر شما به دنبال بهترین فرصت ها می باشید فقط صبر کار ساز می باشد. شما به آرامی می توانید همه چیز را در پابجی موبایل به دست بیاورید. صبر تاثیر شگفت انگیزی بر روی بازی شما خواهد گذاشت اما این موضوع به این معنی نیست که هیچ حرکتی نکنید و در یک مکان باقی بمانید.

نکات مهم بازی پابجی موبایل، زیاد می باشد اما یکی از آن ها غارت کردن جعبه ها پس از کشتن شخصی در ابتدای بازی است. اما وقتی شما در آخر بازی هستید این کار را نکنید زیرا با حرفه ای ها رو به رو می باشید. نکته دیگر شفاف سازی دکمه هایی می باشد که بیشترین استفاده را از آن ها می کنید. برای این کار باید به تنظیمات بروید و آن ها را شفاف کنید.

از مهمترین راه هایی که می توانید در بازی PUBG Mobile پیشرفت داشته باشید و از رقبا و دوستان خود پیشی گیرید خرید پول بازی پابجی موبایل می باشد. برای خرید ارزان یوسی یا پول بازی پابجی کافی است به وب سایت ایران موجو مراجعه کنید. این وب سایت با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم بازی می باشد. برای خرید انواع پول بازی همین حالا کلیک کنید.

شما برای ما از ترفند بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایموجو شما را با ترفند بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بازی پابجی را به آسان ترین شکل انجام دهند. ترفند بازی پابجی موبایل مخاطبین سایت ما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل می کند. امیدواریم این مطلب از سایت ایموجو در بازی پابجی به کمک شما بیاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.