AD

آموزش خرید UC در پابجی موبایل (با چند کلیک ساده)

24 875

تمام آیتم های بازی پابجی (PUBG) را از طریق UC (پول درون بازی) می توان خریداری کرد. با خرید UC پابجی می توانید وسایل داخل بازی مانند لباس ها، عینک ها، اسکین سلاح های مختلف و یا رویال پس، را به دست آورید. خرید UC برای هر دو سیستم عامل اندروید Android و ios و همچنین ویندوز کامپیوتر و کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن امکان پذیر است. اگر مایلید تا خرید UC پابجی را انجام دهید در این مطلب از مجله بازی ایموجو با ما همراه باشید.

نحوه خرید UC در پابجی موبایل

بازی موبایلی PUBG Mobile با این که یک بازی رایگان می باشد ولی در نوامبر سال گذشته، گزارش شد که این بازی 32.5 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. پابجی از طریق فروش وسایل داخل بازی مانند لباس ها، عینک ها، اسکین سلاح های مختلف و یا رویال پس، به درآمد می رسد. سلاح ها و امکانات زیادی که با خرید یوسی PUBG Mobile، به دست می آورید، به شما توانایی دفاع از خود را می دهند. همچنین می توانید با وسایل نقلیه مختلف حرکت کنید و در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و برای حفظ جان خود تلاش کنید. تمام آیتم های این بازی را از طریق UC (پول درون بازی) می توان خریداری کرد. UC را از طریق پول های دنیای واقعی می توان به دست آورد.

خرید یوسی PUBG برای سیستم عامل های Android و ios

خرید UC برای هر دو سیستم عامل اندروید Android و ios و همچنین ویندوز کامپیوتر و کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن امکان پذیر است. خرید UC پابجی موبایل از قسمت استور این بازی، امکان پذیر است و معمولا انجام پرداخت، از طریق اپلیکیشن های گوگل پلی استور و اپ استور انجام می شود.

خرید UC پابجی

خرید UC در پابجی از طریق Paytm

راه دیگری هم برای خرید UC پابجی وجود دارد که بازیکنان می توانند از طریق مرورگر خود پول را از طریق Paytm پرداخت نمایند.

برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

گام اول:

به http://pubgmobile.com/pay بروید. سپس به طور خودکار به صفحه ی خرید، هدایت می شوید.

گام دوم:

با ورود به سیستم از طریق فیس بوک (اگر حساب PUBG Mobile شما با فیس بوک مرتبط است) یا با وارد کردن شناسه بازیکن خود، اعتبارسنجی شما انجام می شود. می توانید با ضربه زدن به روی عکس خود در قسمت سمت راست بالای فهرست اصلی، شناسه بازیکن خود را بررسی کنید. می توانید شناسه خود را در قسمت سمت چپ بالای منوی جدید که باز خواهد شد، مشاهده کنید.

گام سوم:

اکنون سیستم، به طور خودکار شما را با نام مستعارتان، شناسایی می کند. از صحیح بودن نام خود، اطمینان حاصل کنید.

گام چهارم:

حال باید Paytm را به عنوان روش پرداختی ترجیحی انتخاب کنید و در زیر آن باید بتوانید گزینه های مورد نظر خود را مشاهده کنید. اکنون می توانید یکی را انتخاب کرده و سپس به مرحله ی پرداخت نهایی بروید.

گام پنجم:

حالا باید آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. این اطلاعات، برای ایجاد صورتحساب و ارسال فاکتور، لازم است. پس از آن، شما به دروازه پرداخت هدایت می شوید، جایی که باید پرداخت نهایی را از طریق اینترنت بانک یا UPI انجام دهید. بعد از پرداخت، به زودی UC به صندوق ورودی بازی شما ارسال می شود.

جالب است بدانید که خرید UC از طریق Paytm به صرفه تر است. به عنوان مثال، خرید 60 UC از فروشگاه درون بازی 79 روپیه هزینه دارد، که برابر با خرید آن از Paytm است؛ با این وجود 15 UC اضافی نیز دریافت می کنید. به همین ترتیب، پرداخت 799 روپیه در بازی به شما 600 +60 UC  و پرداخت همان از طریق Paytm به شما  600+170 UC  می دهد.

خرید رایگان UC در پابجی موبایل

با این حال، اگر نمی توانید یا نمی خواهید پول واقعی را برای بازی خرج کنید، هنوز روش هایی وجود برای خرید UC پابجی دارد که بتوانید UC را در PUBG Mobile به صورت رایگان دریافت کنید.

خرید رایگان UC در PUBG Mobile توسط بررسی آنلاین

این ساده ترین روش است، به خصوص اگر از اندروید استفاده می کنید. تعداد زیادی سایت و برنامه بررسی آنلاین، در اینترنت وجود دارد که فقط با پر کردن نظرسنجی، پول خوبی به شما می دهند.

همچنین می توانید از اعتبارات Google برای خرید PUBG UC به صورت رایگان استفاده کنید. همچنین شما می توانید یک برنامه را از Google با عنوان ‘Google Opinion Rewards’ دانلود کنید. این برنامه به یک کاربر نیاز دارد تا در ازای پاداش، نظرسنجی های خود را انجام دهد. نظرسنجی ها نسبتاً آسان بوده و مبلغ مناسبی را در ازای آن ها پرداخت می کنند. یک کاربر می تواند از این پول، برای خرید تعدادی از آیتم های استور بازی استفاده کند. همچنین شما می توانید برای خرید یوسی ارزان پابجی موبایل از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم در ایران می باشد و شما می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی خود را خریداری و دریافت کنید. برای خرید انواع جم بازی همین حالا کلیک کنید.

شما برای ما از خرید UC پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایموجو شما را با خرید UC پابجی آشنا کردیم. اگر از طرفداران بازی های اکشن به خصوص پابجی موبایل هستید، برای دریافت جدیدترین اخبار بازی می توانید به  مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه کنید. با آموزش بازی پابجی موبایل شما می توانید به تمامی مراحل این بازی تسلط پیدا کنید و از بازی کردن لذت ببرید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 نظرات
  1. فاطمه سلیمی می گوید

    ببخشید من تازه پابجی نصب کردم یوسی ینی چی راهنمایی کنید ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر یوسی پابجی یکی از دو ارز اصلی بازی است و دیگری AG نام دارد. شما از هر دو ارز برای خرید اقلام در فروشگاه استفاده می‌کنید، اما تفاوت بین آن‌ها این است که با شرکت در ایونت‌ها می‌توانید AG کسب کنید، در حالی که خرید یوسی پابجی تنها از طریق فروشگاه بازی امکان‌پذیر است که به دلیل تحریم‌ها، نمی‌توانید به صورت مستقیم آن را خریداری نمایید. برای خرید این واحد پولی شما نیاز به یک سایت خرید یوسی معتبر دارید که ایران موجو در این زمینه برندی قابل اطمینان و ثابت‌ شده است.

  2. امیر علی می گوید

    الان من یوسی سفارش بدم باهاش میتونم چیکار کنم چی میتونم بگیرم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر با خرید یوسی می‌توانید کارهای زیادی را انجام دهید، از جمله خرید لباس، لوازم جانبی، اسکین اسلحه یا همراه. تقریباً برای هر تراکنشی در بازی از یوسی استفاده می‌شود و همچنین پس رویال شما را به الیت یا elite pass plus ارتقا می‌دهد. اگر می‌خواهید از PUBG Mobile بهره بیشتری ببرید، خرید یوسی پابجی موبایل راهی آسان برای انجام آن است.

  3. سامیار محمدی می گوید

    سلام وقت بخیر من گوشیم اندرویده میتونم پابجی نصب کنم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله میتونید نصب کنید قبل از دانلود حداقل سیستم مورد نیاز رو چک کنید

  4. ملیکا توکلی می گوید

    پابجی روی گوشیای ایفون قابل نصبه ؟ مشکلی پیش نمیاد؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله قابل نصب هست

  5. فریبا می گوید

    سلام وقت بخیر بسته های قابل سفارش یوسی برای بازی پابجی تو سایت چیان >؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر خرید مستقیم یوسی پابجی موبایل|خرید پرایم prime و پرایم پلاس پابجی موبایل|خرید رویال پس پابجی|خرید ۶۰ یوسی بازی پابجی موبایل|خرید ۳۲۵ یوسی پابجی موبایل|خرید ۶۶۰ یوسی پابجی موبایل|خرید ۱۸۰۰ یوسی پابجی موبایل|خرید ۳۸۵۰ یوسی پابجی موبایل|خرید ۸۱۰۰ یوسی پابجی موبایل هر ایتمی که در سایت موجود نبود هم میتونید از طریق پشتیبانی انلاین سایت خریدتونو ثبت کنید

  6. امیر علی دلاوری می گوید

    برای خرید یوسی پابجی موبایل به چه اطلاعاتی نیاز هست؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش و شارژ یوسی پابجی شما ، کافیست نام کاربری خود در بازی پابجی و اطلاعاتی که با آن در بازی ثبت نام کرده اید را در اختیار ما قرار دهید تا در سریع ترین زمان ممکن اکانت شما را شارژ نماییم.

  7. فاطمی می گوید

    سلام وقت بخیر برای سفارش یوسی چه اطلاعاتی لازمه ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش و سارژ یوسی پابجی شما ، کافیست نام کاربری خود در بازی پابجی و اطلاعاتی که با آن در بازی ثبت نام کرده اید را در اختیار ما قرار دهید تا در سریع ترین زمان ممکن اکانت شما را شارژ نماییم.

  8. کینگ علی می گوید

    اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سفارش یوسی رو بگین لطفا؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش و سارژ یوسی پابجی شما ، کافیست نام کاربری خود در بازی پابجی و اطلاعاتی که با آن در بازی ثبت نام کرده اید را در اختیار ما قرار دهید تا در سریع ترین زمان ممکن اکانت شما را شارژ نماییم.

  9. نیما می گوید

    سلام ببخشید برای سفارش یوسی جیمیل لازمه ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش و سارژ یوسی پابجی شما ، کافیست نام کاربری خود در بازی پابجی و اطلاعاتی که با آن در بازی ثبت نام کرده اید را در اختیار ما قرار دهید تا در سریع ترین زمان ممکن اکانت شما را شارژ نماییم.

  10. علیم می گوید

    چقدر طول میکشه تا پس از خرید یوسی پابجی یوسی خریداری شده فعال شود؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر در ایران موجو بلافاصله پس از ثبت سفارش توسط شما ، فرآیند شارژ یوسی شما آغاز می گردد . این زمان با توجه به نوع خرید شما می تواند بی ن 5 دقیقه تا نیم ساعت طول بکشد.

  11. محمدعلی می گوید

    سلام وقت بخیر من میخام یوسی بگیرم چقدر طول میکشه تا پس از خرید یوسی پابجی یوسی خریداری شده فعال بشه؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر به محض خریداری یوسی براتون فعال میشه و میتونید استفاده کنید

  12. میلاجون می گوید

    سلام من یوسی سفارش بدم همون لحظه واریز میشه برام ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر سفارشات در خالت عادی زیر نیم ساعت انجام میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.