AD

آموزش نصب پابجی موبایل

0 11,579

آموزش نصب پابجی موبایل (PUBG Mobile) در سیستم عامل Android و سیستم عامل iOS و بدون نیاز به اینترنت در این مطلب به صورت کامل آموزش داده شده است. ترفند نصب پابجی موبایل بدون نیاز به اینترنت، فقط برای گوشی های Android کاربرد دارد. کاربران iOS چاره‌ای ندارند جز اینکه سراغ App Store رفته و 1.8 گیگابایت داده را برای نصب بازی صرف کنند. اگر مایلید تا با نصب این بازی بی نظیر و شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید در این مطلب با ایموجو همراه باشید.

نحوه نصب پابجی موبایل

نصب پابجی موبایل برای هر دو سیستم عامل Android و ios امکان پذیر است. در ادامه این مطلب، آموزش نصب این بازی را برای هر دو سیستم عامل به صورت کامل آورده ایم تا به راحتی بتوانید بازی محبوب پابجی را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

آموزش نصب PUBG Mobile در سیستم عامل Android

برای نصب PUBG Mobile در سیستم عامل Android مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه Google Play Store را در گوشی همراه خود پیدا کرده و آن را باز کنید.

“PUBG Mobile” را تایپ کرده و روی enter کلیک کنید.

مطمئن شوید که در صفحه با عنوان “PUBG Mobile” قرار دارید و توسط “Tencent Mobile International Limited” منتشر شده است. هر نسخه دیگر بازی نادرست خواهد بود.

بر روی دکمه “نصب” کلیک کنید و گوشی شما در صورت تکمیل نصب بازی، آیکن میانبر را ایجاد می کند.

پس از تمام شدن به سادگی می توانید آن را باز کنید.

در نظر داشته باشید که برای شروع کار با PUBG Mobile باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

نصب بازی پابجی موبایل

آموزش نصب PUBG Mobile در سیستم عامل iOS

در قسمت نحوه نصب PUBG Mobile در گوشی Apple آورده شده است. برای نصب PUBG Mobile در سیستم عامل iOS مراحل زیر را انجام دهید:

اطمینان حاصل کنید که با Apple ID خود وارد گوشی تلفن همراه خود شده اید.

به فروشگاه Apple بروید و “PUBG Mobile” را تایپ و روی گزینه Enter را کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که در صفحه تحت عنوان “PUBG Mobile” قرار دارید و توسط “Tencent Mobile International Limited” منتشر شده است. قسمت توضیحات می گوید که نسخه رسمی دارای مجوز است. اگر در صفحه ی دیگری هستید، احتمالاً نادرست است – مراقب باشید!

بر روی دکمه “نصب” کلیک کنید و گوشی شما هنگام تکمیل به طور خودکار یک آیکون میانبر ایجاد می کند.

به سادگی آن را باز کنید، یک حساب PUBG Mobile ایجاد کنید و بازی کنید.

نصب پابجی موبایل بدون نیاز به اینترنت

PUBG Mobile بازی محبوب با به روزرسانی های منظم همراه است تا بتواند نقشه ها و سلاح های جدید و حالت های بازی را به منظور افزایش تجربه کاربران اضافه نماید. با این حال، کاربران برای نصب این به روزرسانی های جدید باید اینترنت زیادی مصرف کنند.

برای نصب بازی پابجی موبایل حداقل 1.8 گیگابایت داده مصرف می شود. حال ما می خواهیم ترفندی را  برای نصب بازی به شما آموزش دهیم که نیازی نیست حتی یک مگابایت از داده های تلفن همراه خود را مصرف کنید. توجه کنید که این ترفند فقط برای گوشی های Android کاربرد دارد. کاربران iOS چاره‌ای ندارند جز اینکه سراغ App Store رفته و 1.8 گیگابایت داده را برای نصب بازی صرف کنند. برنامه های انتقال رسانه یا برنامه به اندازه کافی در فروشگاه های App و Google Play Store وجود دارند. مانندShare Me ، Shareit ، Xender و Easy Share. یکی از این برنامه ها را روی گوشی خود و دوستتان نصب کنید و مراحل زیر را برای انتقال PUBG Mobile به تلفن همراه خود دنبال نمایید. برای نصب پابجی موبایل بدون اینترنت، مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول نصب بازی پابجی موبایل:

برای نصب بازی پابجی موبایل ابتدا فایل PUBG Mobile APK را با استفاده از یکی از برنامه های اشتراک فایل، از گوشی دوست خود به گوشی خودتان منتقل کنید.

سپس فرستنده باید در برنامه باقی بماند و به (Files > Android > obb (folder برود. در این پوشه، دوست شما باید وارد پوشه “com.tencent.ig” شود و پرونده “main.11460.com.tencent.ig.obb” را انتخاب کرده و آن را به تلفن گیرنده ارسال کند.

مرحله دوم نصب بازی پابجی موبایل:

در مرحله بعد، فرستنده باید از درون برنامه اشتراک گذاری مسیر زیر را برود.

(Files > Android > data (folder

 سپس کل پوشه با نام “com.tencent.ig” را برای تلفن خود انتخاب کنید.

بعد از دریافت هر سه پوشه بر روی تلفن خود، بر روی پرونده PUBG Mobile APK ضربه بزنید تا نصب شود. وقتی نصب بازی تمام شد ، آن را ببندید. به یاد داشته باشید که بازی را در این مرحله اجرا نکنید.

از برنامه اشتراک گذاری فایل خارج شوید و به File Manager بروید.

نکته:

اگر قبلاً نسخه قدیمی این بازی را در تلفن خود داشتید، برای نصب نسخه به روز شده، ابتدا باید اطلاعات نسخه قدیمی را حذف کنید. مسیر زیر را دنبال کنید

Phone Storage> Android > obb

پوشه com.tencent.ig و همچنین پوشه با همین نام را در مسیر Android > data location حذف کنید.

مرحله سوم نصب بازی پابجی موبایل:

اکنون، به پوشه ای بروید که برنامه اشتراک گذاری، پرونده های دریافت شده را ذخیره می کند.

پرونده obb را انتخاب کرده و آن را به بخش Phone Storage > Android > obb (folder) منتقل کنید. یک پوشه جدید را در اینجا (در پوشه obb) با نام “com.tencent.ig” ایجاد کنید. می توانید با ضربه زدن روی نماد همبرگر در بالا و انتخاب گزینه “پوشه جدید” ، این کار را انجام دهید. فایل obb را درون این پوشه جاگذاری کنید.

به پوشه پرونده های دریافت شده برنامه اشتراک گذاری برگردید و پوشه “com.tencent.ig” را به مسیر زیر انتقال دهید.

(Phone Storage > Android > data (folder

برنامه PUBG Mobile را طبق معمول باز کنید و منتظر باشید تا بازی پرونده ها را تجزیه و تحلیل کند. حالا شما می توانید برای انجام بازی خود را آماده کنید. نصب بازی پابجی موبایل به همین آسانی است!!!

با این ترفند بازی پابجی را راحت تر انجام دهید

از جمله راه های پیشرفت در بازی پابجی موبایل و دسترسی به تجهیزات این بازی، خرید سکه پابجی می باشد. برای خرید سکه یا پول بازی پابجی می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو که یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های خرید جم بازی می باشد اقدام نمایید.

شما برای ما از نصب بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایموجو شما را با نصب بازی پابجی موبایل در سیستم اندروید آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایموجو کمک کند تا بازی پابجی را به آسان ترین شکل انجام دهند. شما همچنین با مراجعه به بخش آموزش بازی در سایت ایموجو با دیگر آموزش های کاربردی بازی پابجی به صورت کامل آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.