AD

نقد و بررسی بازی جاست کاز 4

2 446

بازی جاست کاز 4 (Just Cause 4) نسل چهارم از بازی‌های جاست کاز می‌باشد. این بازی با این که بازی سطح بالایی محسوب نمی‌شود و برخی نقاط ضعف آن غیر قابل چشم پوشی است، اما هم چنان از بازی‌های پر طرفدار دنیا محسوب می‌شود و عده زیادی از این بازی ویدیویی استفاده می‌کنند و لذت می‌برند. داستان بازی‌های جاست کازها، مقابله افراد خوب با افراد بد می‌باشد. افراد خوب طرفداران ریکو رودریگز هستن و افراد بد به بلک هند معروف می‌باشند. در این بازی فرمانده و رئیس افراد خوب یا همان ریکو رودریگز ماموریت‌هایی را انجام می‌دهند و بر اساس آن ماموریت، سرباز می‌گیرند. در ادامه با نقد و بررسی بازی Just Cause 4 همره باشید تا اطلاعات کاملی را در مورد این بازی کسب نمایید.

نحوه انجام بازی جاست کاز 4

در این بازی یک شخص به اسم ریکو نقشه‌ منظقه‌ای را در دست دارد که اکثر آن‌ها متعلق به گروه بلک هند می‌باشد. ریکو از آن جا که انسان خوبی است، به فکر خارج کردن بلک هند از منطقه می‌باشد. زیرا گروه بلک هند این منطقه را به زور از دست مردم عادی گرفته است. ریکو به ماموریت‌هایی می‌رود و اگر در آن‌ها موفق شود، سرباز می‌گیرد. ماموریت‌ها هم به این شکل است که مثلا می‌تواند ساختمان‌های آن‌ها را نابود کند، تجهیزات نظامی آن‌ها را نابود کند، به وسیله دوستانش در شهر هرج و مرج در حد لالیگا درست کند و … که در طی بازی جاست کاز 4 بسیار با آن‌ها برخورد می‌کنید. اما بعضی ماموریت‌ها هم هستند که به کمک سربازها آن‌ها را انجام می‌دهند.

نحوه انجام بازی جاست کاز 4

نقاط ضعف بازی Just Cause 4

امروزه عنوان بهترین بازی‌های دنیا، به آن دسته از بازی‌هایی می‌رسد که داستان قوی داشته باشند. همچنین در صورت سریالی بودن بازی‌ها، مثل بازی جاست کاز 4 که جاست کاز 1 تا 3 نیز موجود هست، المان‌های جدیدی در هر سری وجود داشته باشد که به گیمر احساس جدید بودن را ببخشد. اما هیچ یک از این موارد در این بازی وجود ندارد. به همین دلیل این بازی با وجود نقاط قوتی که در ادامه خواهیم گفت دارد، بازی بسیار موفقی نیست. نه سری چهار و نه سری‌های قبلی، این موارد را ندارند.

نقاط قوت بازی جاست کاز 4

بازی جاست کاز 4 از آن دسته بازی‌هایی است که می‌توانید در آن آزادی عمل فراوانی داشته باشید و بتواید یک شهر را به هرج و مرج واقعی بکشانید. همچنین در این بازی با این که راه رسیدن به ماموریت‌ها ساده است و تنوع آن چنانی ندارد، اما درگیری و انفجارهایی که در  جریان بازی رخ می‌دهد، نفس گیر است و انفجارها و صحنه‌های جنگی و بصری بازی بسیار عالی و هیجان انگیز است. در کل نمی‌توان بازی Just Cause 4 را بسیار موفق دانست، اما خیلی‌ها این بازی را دوست دارند و دلیل آن‌هم نقاط قوتی بود که به شما معرفی کردیم.

نتیجه گیری

یک سری بازی‌ها وجود دارند که به بازی‌های ویدیویی معروف هستند. در این بازی‌ها شما یک هدف دارید که باید به آن برسید. اما این که در شروع، وسط و پایان بازی کجای نقشه باستید، در اختیار شما است. به نوعی مثل برخی بازی‌های دیگر نیست که یک کاپیتان داشته باشید تا شما را راهنمایی کند. همین موضوع  و برخی نقاط قوت بازی از جمله انفجارها، صحنه‌های جنگی و بصری بازی، آزادی عمل، وجود امکانات لازم برای هرج و مرج مانند فیلم‌های هالیوودی و … باعث شده تا بازی جاست کاز 4 یک بازی پرطرفدار محسوب شود. همچنین این بازی نقاط ضعفی از جمله عدم وجود داستان قوی و ماموریت‌های ضعیف را دارد. برای دریافت آخرین اخبار بازی های ویدیویی روز در جهان می توانید به وب سایت مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. هما می گوید

    سلام بازی Just Cause 4 امکان شخصی سازی کلا نداره ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر خیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.