AD

نقد و بررسی بازی Injustice 2

0 286

نقد و بررسی بازی Injustice 2 (بی‌عدالتی ۲) در سال 2013 بین منتقدان و گیمرهای این بازی بحث بسیار داغی شد، از این رو تصمیم گرفتیم تا در ایموجو به نقد و بررسی این بازی پرطرفدار بپردازیم. کمپانی Nether Realm توانست با تولید بازی Injustice جایگاه خوبی را در بین بازی‌های موجود در بازار کسب کند. بی شک نقد و بررسی بازی بی‌عدالتی ۲ یکی از حساس‌ترین موضوعات است زیرا این بازی از قابلیت‌ها و کیفیت بالایی برخوردار است تا به همه گیمرها ثابت کند این بازی دقیقا همان چیزی است باید به صندوقچه تجربیات خود اضافه کنند. در ادامه نقد و بررسی این بازی قصد داریم تا در ابتدا نگاهی کوچکی به موضوع Injustice 2 بیاندازیم و سپس نکات مثبت و نقاط ضعف آن را بررسی کنیم. پس با ایموجو همراه باشید.

معرفی بازی Injustice 2 

تجربه ثابت کرده است که بازی‌هایی جنگی از محبوبیت زیادی نزد کاربران برخوردار هستند. از این جهت در این بازی نیز شاهد یک نبرد تنگاتنگ هستید که هرچه سطح آن بالاتر می‌رود به جذابیت آن نیز افزوده می‌شود. در نقد و بررسی بازی Injustice 2 و معرفی این بازی از شخصیت‌های بتمن و سوپر من گرفته تا شخصیت‌های جذاب جدیدی که اضافه شده‌اند مانند یوزپلنگ همه و همه دست به دست یکدیگر دادند تا بهترین fhcd را در سال 2013 وارد بازار کنند و طوفانی در ژانر بازی‌های جنگی به پا کنند. اما هر بازی علاوه بر وجه مثبت، دارای ضعف‌هایی است که باید در نقد و بررسی به همه آن‌ها اشاره کرد. پس در ادامه هر دو بعد بی‌عدالتی ۲ را بررسی می‌کنیم و در نهایت به یک جمع بندی منصفانه‌ای خواهیم رسید.

معرفی بازی Injustice 2 

بازی Injustic 2 مبارزه‌ را به بیرون از سیستم بکشید

گیم پلی بازی Injustice 2 ثابت کرده است که توانایی بکار گرفتن 28 کاراکتر را بطور همزمان دارد، هر شخصیت قابلیت خودش را دارد برای مثال استفاده از بتمن همزمان جذبه و قانون مداری را تجربه می‌کنید و در صحنه می‌توانید تمام دشمنان‌تان را از پای در بیاورید. در نقد و بررسی بازی Injustice 2 به این نکته پی می‌بریم که کمپانی سازنده آن خواسته است تا این سری از بازی را نسبت به شماره قبلی پیشرفته‌تر کند و با استفاده از سیستم Gem System سعی کرده است نقش آفرینی را در این بازی بیشتر  و گزینه RPG را به بازی اضافه کند.

یکی دیگر از امکاناتی که در این بازی بکار رفته تا از سری قبلی خود قدرتمندتر بازگردد، سطح کیفی و ارتقاء گرافیک بازی است تا بیشتر در دنیای مبارزات غرق شوید و از ضربات ترکیبی و ساده‌ای که به دشمنان‌تان وارد می‌کنید هیجان زده شوید. در سری جدید این بازی دیگر خبری از شکستن استخوان و پاشیدن خون به اطراف نیست و این باعث شده تا گیمرهای این بازی در بخش نقد و بررسی، امتیاز خوبی را به آن بدهند. اما قطعا Injustice 2 دارای ضعف‌هایی هم بوده که نمی‌توان از آن ها چشم پوشی کرد.

بازی بی‌عدالتی ۲ از بُعدی دیگر

یکی از ضعف‌هایی که در بازی Injustice 2 دیده می‌شود، استیج‌هایی است که در آن‌ها مبارزات شکل می‌گیرند. این بزرگترین و تنها ضعف موجود در این بازی است که هیچ خلاقیتی نسبت نسخه‌های قبلی در آن دیده نمی‌شود و نقشه و کاربردها همان رویه قبلی را طی می‌کنند. وقتی اسم نسخه جدید به گوشمان می‌خورد یعنی انتظار می‎رود که سطح بررسی گرافیک همه موارد را در نظر بگیرد اما در بازی بی‌عدالتی ۲ شاهد این موضوع نیستیم.

جمع بندی

در نقد و بررسی بازی Injustice 2 به این نتیجه می‌رسیم که کمتر بازی وجود دارد که بتواند از هر جهت طرفداران خودش را راضی نگه دارد. اما Injustice 2 اینکار را کرده و تمام سعی‌اش را بکار گرفته است تا نواقص قبلی را هم جبران کند، این نکته مثبتی است که در این بازی، گیمر برای ادامه دادن لحظه شماری می‌کند. برای آموزش بازی بی‌عدالتی ۲ و دیگر سری‌های آن، می‌توانید از ایموجو کمک بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.