AD

نقد و بررسی بازی Darksiders 3

4 279

نقد و بررسی بازی دارک ‌سایدرز ۳ (Darksiders 3) یکی دیگر از موضوعاتی است که باید به دل وحشت و ژانر ترسناک و مهیج برویم تا بتوانیم بررسی منصفانه‌ای از کمپانی THQ داشته باشیم، ماجرای ورشکستگی این کمپانی باعث شد تا بسیاری از عناوین مهم آن به خطر بیفتد. اما Darksider3 ثابت کرد که لیاقت به یدک کشیدن این اسم است. شرکت سازنده با انتشار این بازی دوباره قدرتمندتر به عرصه بازی‌هایی در ژانر وحشت بازگشت. با بازی دارک ‌سایدرز ۳ ترس و وحشت را تجربه ‌کنید.

داستان این بازی مانند نسخه دوم و نسخه‌های قبلی بر روی ماموریتی سنگین مانور می‌دهد، مبارزه‌ای تنگاتنگ تا بانوی قدرت از سوی هیئت سوخته پیش قدم شود تا به شکار هفت گناه کبیره را به انجام برساند. همانطور که از اسم بازی مشخص است، شخصیت‌های بازی شیاطین بزرگی هستند که از ابتدای خلقت وجود داشته‌اند. در نقد و بررسی بازی موبایلی Darksiders 3 شیاطین قصد دارند تا خشم یعنی بانوی سوارکار سوم را به ازای نابودی هر 7 گناه کبیره، رهبری سوارکار بدست آورد. مانند نسخه اول این بازی، همواره نگهبانی همراه شما خواهد بود تا با دیالوگ‌هایش شما را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه قصد داریم تا شما را با هیجان انگیزترین قسمت بازی آشنا کنیم، پس با بازی دارک ‌سایدرز ۳ ما را همراهی کنید.

گیم پلی بی‌نظیر بازی Darksiders 3 شما را متوقف نخواهد کرد

نکته اصلی نسخه جدید، شروع مهیج آن است که شما را برای ادامه دادن به بازی تشویق می‌کند. داستان بازی خسته کننده نیست و از این جهت گیمرها دوست دارند تا بیشتر خودشان را به چالش بکشند، در بازی دارک ‌سایدرز ۳ خستگی‌های بانوی قدرت و عصبانیت آن قابل مشاهده است و این یک حس واقعی را به مخاطب منتقل می‌کند. طراحی هر کدام از شخصیت‌های گناهان کبیره، باعث شده تا گرافیک جذابی را شاهد باشید. در نقد و بررسی بازی Darksiders 3 شما شاهد داستان کلیشه‌ای از نامگذاری‌های خسته کننده نیستید.

نکته جدیدی که در نسخه جدید شاهدش هستید، طبیعی بودن جلوه‌ها است. بطوری که حسادت و خشم را در صحبت‌های Envy به راحتی متوجه می‌شوید. صداگذاری در این سری از بازی‌های دارک ‌سایدرز ۳ به بهترین شکل تنظیم شده است، بطوری که تمام دیالوگ‌هایی که به هر شخصیت مربوط است قابل تشخیص است. این نسخه از بازی متفاوت از نسخه 2 و1 آن است و شما در دنیای دیگری از Darksider غرق خواهید شد. البته کنار امتیازات مثبتی که در نقد و بررسی بازی Darksiders 3 متوجه آن شدید، نقاط ضعف کمی هم در آن مشاهده می‌کنید.

گیم پلی بی‌نظیر بازی Darksiders 3

بازی بازی دارک ‌سایدرز ۳ از بُعدی جدی‌تر

با تمام ویژگی‌های مثبتی که از Darksiders 3 برای شما مطرح کردیم، حتما با خودتان می‌گویید که بازی از حملات جنگی جالبی بهره‌مند است، اما اگر کمی عمیق‌تر به مسئله نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بازی در کنار داستان جذاب، یک روند ثابت را دنبال می‌کند. این یعنی خبری از نقش ‌آفرینی‌های متفاوت نیست و شما در کل بازی با شخصیت‌های معرفی شده سروکار خواهید داشت. این موضوع شاید کمی خسته کننده بنظر برسد.

یکی دیگر از ضعف‌هایی که در نقد و بررسی بازی دارک ‌سایدرز ۳ مطرح است، گیم پلی سخت آن است که شاید در کنار امکانات بالایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، باز بارها شکست بخورید. از طرفی دوربین بازی زوم کاملی بر روی جزئیات ندارد و این باعث می‌شود که یک لحظه غفلت، دشمنان‌تان شما را از پای در بیاورند و  در آخر اگر دوربین بصورت روانتر بر روی نقشه قرار می‌گرفت بازی هیجانی‌تر می‌شد.

سخن پایانی

در نقد و بررسی بازی Darksiders 3 به تعریف ماجرا، نکات مثبت و منفی بازی پرداختیم. حقیقتاً این بازی از ژانر مهیجی بهره‌مند است، برای همین نقاط مثبتش به نقاط منفی می‌چربد و جایی برای ادامه دادن به نقد باقی نمی‌ماند. دارک ‌سایدرز ۳ ثابت کرد که اگر شکست بخورید باز هم پله‎ای برای صعود دارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. هاشمی می گوید

    سلام من توی ps4دارم بازی میکنم چجوری قدرت برق و یخ رو میتونم به دست بیارم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر ال یک بعلاوه مثلث ثدرت برق بدست میاره ال یک بعلاوه مربع قدرت یخ میشه

  2. زاهدی می گوید

    سلام. تو ps4 وقتی میمیرم بازی کلن از اول میاد راهی هست که از اول نیاد؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام در اول بازیnew game گزینه ای هست که اگر روی yes باشد اخطار می دهد که در صورتی که بمیرید ذخیره بازی حذف میگردد قبل از شروع این گزینه روی no باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.