AD

نقد و بررسی بازی تایتان فال 2 (Titanfall 2)

4 331

امروز به سراغ یکی از بهترین بازی‌های موبایلی ساخته شده در حال حاضر می‌رویم. این بازی تایتان فال 2 می‌باشد. از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که بخش داستانی در آن بسیار خود نمایی می‌کند. شاید گیمرهایی باشند که تایتان فال 1 را بازی کرده باشند و رضایت خاصی از آن نداشته باشند. اما شرکت سازنده این بازی یعنی ریسپاون، موفق شد در تایتان فال 2 تمام چیزهایی که از دست داده بود را دوباره بگیرد. سازندگان این بازی، سازنده‌ی Call of duty مشهور نیز هستند. پس با خیال راحت این بازی جذاب را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. در ادامه با سایت ایموجو با نقد و بررسی بازی Titanfall 2 جذاب همراه باشید.

بخش داستانی در بازی تایتان فال 2

بازی‌های اسلحه‌ای زیادی وجود دارند که هر یک با معایب و نقاط قوتی که دارند، کاربران خود را مشغول می‌کنند. در اکثر این بازی‌ها از انسان‌ها استفاده شده است، در حالی که بازی تایتان فال 2 یک انقلابی به وجود آورده و از ربات‌ها، استفاده کرده است. در این بازی دو شخصیت بسیار ساده و دوست داشتنی وجود دارد. این دو شخصیت در واقع همان نقش‌های اصلی و کلی بازی هستند. به طور کلی داستان بازی روایت‌گر رابطه میان تایتان و خلبان آن است.

یک گروه بد کار و شیطانی موفق شدند یک سلاح بسیار مرگبار و ویرانگر بسازند. حالا تایتان می‌خواهد که با دوستانش جلوی این شرارت‌ها بایستد و آن سلاح را نابود کند. مطابق فیلم‌های هالیوودی، آن شیطان صفت‌ها نیروهایی را برای جلوگیری از نابودی سلاحشان به دست قهرمانان این بازی، یعنی تایتان‌ها، استخدام کرده‌اند. حالا تایتان‌ها باید مرحله به مرحله پیش بروند تا بتوانند ماموریت‌شان که همان نابودی سلاح مرگبار است، برسند.  

پیشروی در بازی تایتان فال 2 و جذابیت مراحل چگونه است؟

پیشروی در این بازی سرعت خوبی دارد و با خیلی زود به لول‌های بالا می‌رسید. اما مراحل بازی، نحوه انجام آن‌ها و تعداد مراحل به همراه هدف بالای بازی باعث شده تا بازی تایتان فال 2 یک بازی جذاب باشد. این بازی بر خلاف سایر بازی‌ها زود دمده نمی‌شود و مدت زمان زیادی را می‌توانید با آن سر کنید و چیزهای جدیدی را ببینید.

شما در این بازی مرحله به مرحله پیش می‌روید. بعد از تمام شدن این مرحله، در مرحله بعدی شما وارد یک نقشه دیگر شده و سبک بازی، اسلحه و … به کلی تغییر می‌کند. این ویژگی بسیار عالی در خیلی از بازی‌های دیگر وجود ندارد و افراد بعد از یک هفته بازی کردن، از آن خسته می‌شوند. اما در این بازی شما کافیست یک مرحله را رد کنید و در مرحله بعدی شاهد دنیای دیگری باشید. کلی امکانات و تنوع در همه‌ی مراحل تعبیه شده است. اما برخی از امکانات و سلاح‌های پیشرفته نیازمند بالا رفتن لول و موجودی شما می‌باشد. اما خوشبختانه لول شما در بازی Titanfall 2 به راحتی بالا می‌رود و نیازی به پول نیست.

معرفی بازی تایتان فال 2

بخش چند نفره در بازی تایتان فال 2

بخش چند نفره در بازی تایتان فال 2 نسبت به نسخه قبلی آن پیشرفت‌هایی کرده است. از جمله می‌توان به افزایش سلاح‌ها، افزایش تایتان‌ها و … اشاره کرد. اما یک نقطه ضعف برای این بازی به گفته گیمرها، پیچید شدن نقشه‌ها است. این کار نه تنها جذابیتی به آن نداده است، بلکه موجب شده تا بازیکن‌ها درگیر نقشه بازی شوند و از بازی کردن لذت نبرند. اما مپ‌ها در قسمت تک نفره بازی بسیار عالی است و یکی از نقاط قوت بازی Titanfall 2 هم به شمار می‌رود. اما به کلی هر دو قسمت آن جذاب و دوست داشتنی است و همیشه افرادی برای بازی آنلاین در صف وجود دارند.

نتیجه گیری

گیم و بازی یکی از نوآوری‌های دنیای امروزی می‌باشد که هر روز علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کند. بازی تایتان فال 2 هم یکی از بازی‌های ماندگاری است که همیشه به یاد مخاطبان آن خواهد ماند. قهرمانان بازی به دنبال نابودی سلاح ویرانگر دشمن هستند و برای این کار باید نیروهای آن‌ها را شکست دهند. در این بازی مرحله به مرحله به جذابیت‌ها و زیبایی‌های بازی اضافه می‌شود. اسلحه‌ها، مکانیزم‌ها، قدرت دشمنان و … تغییر می‌کنند. پس با یک بازی جذاب و مشتری پسند روبه رو هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نقد و بررسی دقیق جدیدترین بازی ها با سایت ایموجو همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. احدی می گوید

    سلام بازی Titanfall 2 و با پلی‌استیشن ۴ میشه بازی کرد؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام جناب بله

  2. عادلی می گوید

    سلام تو بازی قابلیتKill Report چیه؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر مکان‌های کشته شدن دشمنان را با اسکلت‌ها برروی HUD مشخص می‌کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.