AD

نقد و بررسی بازی 4 Battlefield

راهنمای بازی بتلفیلد ۴
4 565

بازی 4 Battlefield نسل هشتمی از بازی‌های کنسولی و رایانه‌ای است که بسیاری از طرفداران و گیمرهای این بازی را به حیرت وا داشت. هم این نسخه و هم سری‌های دیگر این بازی از بهترین‌های دنیای شوتر هستند و نسل جدید از ژانر جنگی را به دنیا معرفی می‌کنند. در ادامه نقد و بررسی بازی 4 Battlefield این پست قصد داریم تا شما را با این بازی محبوب، نکات قوت و ضعف آن آشنا کنیم. پس در ادامه با ایموجو همراه باشید.

معرفی بازی 4 Battlefield

بازی 4 Battlefield در دو بخش تک نفره و چند نفره ارائه می‌شود، در این نسخه شما به چین می‌روید و محافظ شخصی هستید که تقریبا با پایان این بازی نیز شما از هویت او با خبر نخواهید بود. دولت چین قصد از بین بردن این شخصیت را دارد و از این جهت کشور را به یک میدان جنگ تبدیل کرده است. با آموزش بازی بتلفیلد ۴ شما می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و لذت ببرید.

بازی بتلفیلد ۴ و نبردی تنگاتنگ

یکی از نکات جذابی که در این بازی با آن برخورد خواهید کرد، بخش امتیاز گیری آن است. دسترسی سریع به battlelog و همچنین ماموریت‌هایی که توسط کاربران به بازی اضافه می‌شوند باعث می‌شود تا کاربران برای رقابت بیشتر با دوستان خود وارد جنگ شوند. گرافیک بازی و قابلیت‌هایی که در بخش چند نفره وجود دارد، می‌تواند بازی را بصورت آنلاین برای شما جذاب‌تر کند.

این بازی به دو صورت پخش بر روی pc و کنسول قابل اجرا است. یکی از قابلیت‌های جالبی که به Game Play  بازی اضافه شده است، بخش Battle Pack است تا بصورت شانسی، از یک اسلحه و یک سلاح خوب جهت روبرو شدن با دشمنان بهره مند شوید. البته باز شدن این پک‌ها زمان زیادی را نیز می‌طلبد.

در نقد و بررسی بازی بتلفیلد ۴ شاهد موشن و گرافیک بالایی همچون نسخه‌های قبلی هستیم، اولین چیزی که در این موضوع جالب به نظر می‌رسد، قابلیت حمل و کارگذاری سیستم C4 می‌باشد. البته گرافیک نسخه‌های قبلی 4 Battlefield نیز از کیفیت بالایی برخوردار بودند اما در بخش بازی برای سیستم کنسولی باید از بعدی دیگر آنرا بررسی کنیم.

یکی دیگر از نکات مثبت این است که می‌توانید بازی را تا سقف 24 نفر به صورت گروهی انجام دهید و از 7 مد موجود در بازی نهایت استفاده را ببرید. سلاح‌های موجود در بازی بصورتی طراحی شده‌اند تا با استفاده از آن‌ها یک ساختمان چندین طبقه در شانگهای را نابود کنید و با استفاده از تانک‎ها که خودتان طراحی کرده‌اید کل شهر را به نابودی بکشید، البته به جهت محافظت از شخصی که تا آخر داستان تقریبا خبری از او نیست این عمل صورت می‌پذیرد. در نقد و بررسی بازی بتلفیلد ۴ به نکات اصلی مثبت بازی پرداختیم اما در ادامه قصد داریم تا ضعف‌های بازی را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

بازی بتلفیلد ۴ و نبردی تنگاتنگ

بازی 4 Battlefield و سیل انتقادات

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به این بازی وارد شده است، بحث گرافیکی آن در حیطه بازی‌های کنسولی است. البته بازی بصورت تک نفره چندان جالب نیست و وقتی که به صورت تک نفره بازی کنید متوجه این موضوع خواهید شد که در بازی چند نفره، کاملا محو رئال بودن بازی خواهید شد.

اینکه کمپانی دایس، کم کاری خود را بر روی قسمت کنسولی بازی بکار گرفته جای تعجب دارد و در نقد و بررسی بازی 4 Battlefield علاوه بر صداگذاری بی‌نظیر و بی نقص بازی، باید به بخش کنسولی اشاره کنیم که برخلاف سیستم کامپیوتری برای اجرای بتلفیلد ۴ که صداها بسیار هماهنگ هستند و شما صدای انفجارها و تمام اتفاقات را به وضوح می‌شنوید، در قسمت کنسول این بازی باز هم نقص‌هایی وجود دارد. همچنین برای اینکه از گرافیک نهایت استفاده را ببرید باید بصورت آنلاین به بازی ادامه دهید وگرنه قید گرافیک خوب را باید بزنید.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی 4 Battlefield در واقع یکی از سخت ترین مطالبی بود که می‌توان نوشت، این بازی علاوه بر بی‌نظیر بودن دارای مشکلاتی است که در دنیای بازی‌های آنلاین و در بیشتر بازی‌ها قابل مشاهده است. اما اگر بدنبال یک بازی هیجان آور در ژانر جنگی هستید، بازی بتلفیلد ۴ بهترین انتخاب برای شماست. همچنین مطالب بیشتری را در خصوص بازهای مورد علاقه‌تان می‌توانید در سایت ایموجو  مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. همایون می گوید

    با سلام
    با این سیستم میشه ؟
    asrock H97
    i3 4160
    adata xpg ocvi 8GB

    بدون کارت گرافیک

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر با این مشخصات می توانید بازی BF4 را بازی کنید. اما روی جزییات و دقت باید خودتان براساس میزان فریم تنظیمات را اعمال کنید.

  2. الاهی می گوید

    سلام این بازی روی ایکس‌باکس 360 هم اجرا میشه؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر جناب بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.