AD

نقد و بررسی بازی Uncharted 4

0 379

دنیای بازی‌های کنسولی به خاطر وجود کدام یک از بازی‌های انتشار یافته جذاب می‌بینید؟ ما می‌خواهیم در این مطلب به نقد و بررسی بازی Uncharted 4 بپردازیم، تا انتها همراه ما باشید تا بتوانیم جواب سوال مطرح شده را بدست آوریم.

در این بازی نقاط مشترک زیادی بین دنیای هالیوود و دنیای داستان‌های ماجراجویی می‌بینید که البته این موضوع بی‌تاثیر هم نیست. داستان این بازی از این قرار است که شما مانند نسخه‌های قبلی به دنبال ماجراجویی و تکاپو برای بدست آوردن یک چیز با ارزش هستید.

داستان بازی Uncharted 4

رویه داستان مانند سری‌های قبلی آن است و یکی از نکات جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که نسخه‌های قبلی به صورت دیسک برای علاقه‌مندان تهیه شده و گیمرها می‌توانند با تهیه آن از ماجراهای قبلی با خبر شوند. در سری جدید بازی آنچارتد ۴ که آخرین روایت یک دزد را بیان می‌دارد، باید برای اینکه در دل خطر بروید به داستان‌های مهیج جنگی علاقه داشته باشید.

در نقد و بررسی بازی Uncharted 4 هر اتفاقی که در طول داستان برای شما می‌افتد غیرقابل پیش بینی است و شما درگیر اکشن زیادی خواهید شد. بطور کلی برای اینکه به این بازی ادامه دهید باید در یک ژانر جنگی مبارزه کنید. ما قصد داریم تا شما را با این بازی مهیج و گاها دارای بعضی نواقص بیشتر آشنا کنیم.

بازی Uncharted 4 و روایتی خاطره‌انگیز

نکته جالبی که قطعا در این بازی متوجه آن خواهید بود این است که با وجود یکسان بودن داستان بازی، اصلا متوجه آن نخواهید شد و گیم پلی آن بطور باورنکردنی برایتان جذابیت خواهد داشت. از طرفی این امکان برای گیمر فراهم است تا انتخاب کنند که دوست دارند در یک دنیای لطیف به مبارزات خود ادامه دهند و یا ادامه بازی بصورت اکشن و ماجراجویی برایشان هیجان انگیز تر خواهد بود. در هر دو صورت باید به این نکته توجه کنید که باید به عنوان جوینده حرفه‌ای گنج، با معماهای زیادی طرف خواهید بود. سیستم مبارزه در نقد و بررسی بازی آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد، اصلا پیچیده نبوده و شما را از شدت سخت بودن و یا خیلی آسان بودن آن خسته کننده نیست.

سلاح‌های بکار رفته در بازی، همگی به سلیقه و علاقه شما انتخاب می‌شوند و فقط باید حواستان باشد که خشاب اسلحه‌های خود را خالی نگذارید. علاوه بر این در Uncharted 4 یکی از ویژگی‌های جذاب این است که شما با پرش و مشت زدن می‌توانید دشمنان‌تان را از پای در بیاورید. صداگذاری بازی به طور ناباورانه‌ای خلاقانه است، موزیک بازی شما را محو خواهد کرد بطوری که در نقد و بررسی بازی Uncharted 4 نمی‎توان از اثر زیبای Henry Jackman چشم پوشی کرد، تک تک افراد و جزئیاتی که در بازی قابل مشاهده است این بازی را برای گیمرهای بازی‌های کنسولی جذاب‌تر می‌کند.

از گرافیک بازی نیز حرفی برای گفتن نداریم و این بخش مانند قسمت‌های دیگر جلوی هرگونه انتقادی را گرفته است. طراحی جزء به جزء اجزای بازی، خلاقیت در شخصیت پردازی و فیلم گونه بودن آن باعث شده تا دوباره کمپانی Naughty Dog به همه ثابت شود. با آموزش بازی آنچارتد ۴ شما می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و لذت ببرید.

بازی Uncharted 4 و روایتی خاطره‌انگیز

تنها یک ضعف در بازی آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد

شاید تنها ایرادی که می‌توان به این بازی مهیج گرفت این است که داستان بازی بطور کسل کننده‌ای کوتاه است، از بازی‌هایی در ژانر Uncharted 4 انتظار می‌رود تا زمان بیشتری را برای به انجام رساندن بازی در نظر بگیرند، از طرفی این موضوع باعث می‌شود تا گیمر بارها و بارها بازی را تمام کند و در نتیجه جذابیت اصلی داستان این بازی از بین برود.

جمع بندی

بطور کلی بازی Uncharted 4 یکی از بازی‌هایی است که دوباره به دنیای کنسول و ps ثابت کرد باید از آن استفاده کنند. در این بازی شما دنیای سینمای هالیوود و بازی‌هایی در ژانر جنگ را یکجا با هم مشاهده می‌کنید. این بازی دارای گیم پلی روانی است تا منتقدین زیادی را متحیر کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.