AD

نقد و بررسی بازی Battlefield 3

4 894

نقد و بررسی بازی Battlefield 3 ، یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی است که می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. این بازی توانسته جایگاه خوبی را بین بازی‌های کنسولی در ژانر جنگی کسب کند و همین باعث شده رقبای زیادی پیدا کند. گیمرهای این بازی خوب می‌دانند که با هر بار بروز شدن نسخه این بازی، انقلابی دیگر در نسخه جدید برپا خواهد شد. در نقد و بررسی بازی Battlefield 3، قصد داریم تا به معرفی بتلفیلد 3 و همچنین جنبه‌های مثبت و منفی آن بازی بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بازی Battlefield 3

در ابتدای این بازی، کاملا متوجه داستان خواهید شد. شاید این موضوع در ابتدا کمی احساس خستگی را در شما ایجاد کند اما طراحی داستان بطوری است که گروهی برای نجات و آزادسازی منطقه‌ای حاضر می‌شوند که درگیر جنگ شوند. در ابتدا گروهبان این تیم اعزامی تحت بازجویی قرار می‌گیرد و داستان از زبان بلک برن تعریف خواهد شد. در ادامه نقد و بررسی بازی Battlefield3 می‌خواهیم به پیشرفت‌ها و ضعف‌های این سری از بازی بیشتر بپردازیم.

معرفی بازی Battlefield 3

بازی بتلفیلد 3، آنچه که انتظارش را داشتید؟

یکی از نکات جالبی که در این بازی وجود دارد، این است که به مخاطبان این امکان را می‌‌دهد تا بتوانند افرادی که دوست دارند را به بازی دعوت کنند و بصورت گروهی به بازی بپردازند، از طرفی آنلاین بودن بازی و گرافیک بالای آن این قابلیت را دارد تا بازی را جذاب‌تر کند. البته یکی از بزرگترین ایرادات و ضعف‌هایی که به وضوح در این بازی پیداست مربوط به بخش گرافیکی آن در سیستم ps است، مخصوصا بخش تک نفره، که اصلا آن چیزی که انتظارش را داشته باشید. اما اگر بصورت چند نفره این بازی را انتخاب کنید، حتما از یک بازی در ژانر جنگی لذت خواهید برد.

در نقد و بررسی بازی Battlefield 3 شما می‌توانید با استفاده از ترکیب دلخواه، اسلحه مخصوص خودتان را انتخاب کنید. گرافیک بالای بتلفیلد 3 نسبت به دو نسخه قبلی خود، باعث شده است تا رتبه و امتیاز خوبی را نزد کاربران دریافت کند. اگر بخواهیم که دو سیستم کامپیوتر و کنسول را برای این بازی در نظر بگیریم، قسمت pc قابل قیاس با ps نخواهد بود. از این نظر که شما در سیستم کامپیوتر شاهد یک گرافیک بالا و سرعت عمل بی عیب و نقص خواهید بود، در صورتی که در نقد و بررسی بازی بتلفیلد 3 این شرایط وجود ندارد و بطور صریح می‌توان گفت که نسخه کنسولی این بازی را تهیه نکنید.

از صداگذاری بی‌نظیر Battlefield 3 نگذریم و همچنین قابلیت های بالایی که برای سلاح ها در نظر گرفته شده است. همه و همه دست بدست هم داده‌اند تا یک بازی هیجان انگیز در ژانر جنگی را تجربه کنید. امکان اینکه بازی را بصورت آنلاین ادامه بدهید یکی از نکات مثبت است و اگر می‌خواهید از یک گرافیک بالا بهره‌مند شوید حتما بازی را آنلاین پیش ببرید.

سخن پایانی

بطور کلی در نقد و بررسی بازی بتلفیلد 3 سعی شد تا مطلبی مختصر در اختیار خوانندگان این پست قرار بگیرد، این بازی از نظر محتوا و کیفیت به طرفداران و گیمرها ثابت شده است و هیجان موجود در بازی جایی برای دقت بر روی ضعف‌های آن نگذاشته است.

با مراجعه به سایت مجله بازی موبایل ایموجو می توانید با نقد و باررسی جدیدترین بازی های موبایلی آشنا شوید. همچنین می توانید از تازه ترین اخبار بازی های اندرویدی اطلاع یابید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. سعیدی می گوید

    سلام ممنون از سایت خوبتون تو xbox 360ام میتونیم بازی کنیم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام جناب بله

  2. دارابی می گوید

    سلام به صورت دو نفره هم میتونم بخش داستانی رو با دوستم بازی کنم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله، co-op در بخش داستانی وجود خواهد داشت، البته هنوز معلوم نشده این قابلیت در حالت آفلاین خواهد بود یا آنلاین یا هر دوی آن ها.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.