AD

نقد و بررسی بازی Fallout 4

4 452

بی شک شما در جایگاه یک گیمر، همیشه در حال جستجو هستید تا به یک نقد و بررسی حقیقی از بازی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید و سپس با خیالی آسوده به انجام آن بازی بپردازید. حال قصد داریم نقد و بررسی بازی Fallout 4 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و توصیه می‌کنیم که حتما ادامه این مقاله را همراه سایت ایموجو باشید.

زمانی که کمپانی Bethesda ارائه و تولید این سری از بازی‌های Fallout را از گیمرها مخفی کرد، هیچکس نمی‌توانست حدس بزند که آیا پس از گذشت 7 سال قرار است نسخه جدید از این بازی در اختیار گیمرها قرار بگیرد یا خیر. اما در کمال ناباوری این کمپانی، اعلام کرد که پس از 24 ساعت فال اوت 4 را بر روی فروشگاه‌های مجازی قرار خواهد داد و این آغاز یک داستان جدید برای مخاطبان بود.

معرفی بازی Fallout 4

در این سری از بازی‌های Fallout داستان درباره شخصی است که از ساکنین Vault 111 بوده و قبل از وقوع یک انفجار، درون محفظه‌ قرار می‌گیرد. اینجا داستان سراسر ماجراست چونکه در اثر انجماد، به یک خواب 200 ساله فرو می‌رود. در داستان این بازی شما شاهد یک ژانر پسا آخرالزمانی و در ابتدای آن شاهد ژانر جنایی و آدم ربایی خواهید بود، پس ممکن است با دو دیدگاه وارد این بازی شوید. در نقد و بررسی بازی Fallout 4 به دو بعد مثبت و منفی بازی پرداخته می‌شود که در ابتدا به ابعاد مثبت بازی اشاره‌ خواهیم کرد.

معرفی بازی فال اوت 4

 رمز محبوبیت بازی Fallout 4

یکی از موضوعاتی که در این بازی به عنوان نقطه مثبت از آن یاد می‌شود، هماهنگ بودن داستان و شخصیت‌ها با یکدیگر است. اگر شما نسخه 3 این بازی را نیز تجربه کرده باشید، به وضوح ارتقاء گرافیک و جزئیات آن را مشاهده خواهید کرد. در این سری یعنی Fallout 4 شما شاهد صحبت کردن شخص اول یعنی خودتان نیز هستید که این جذابیت بازی را برای گیمر بیشتر می‌کند. نکته دیگری که باید در نقد و بررسی بازی Fallout 4 به آن اشاره کرد، این است که گیمر با انتخاب 4 نوع داستان یعنی طنز آلود، مثبت گرا، منفی گرا و یا ترکیبی می‌تواند بازی را تا انتها پیش ببرد.

گرافیک و کیفیت بازی به گونه‌ای است که اگر از طرفداران قدیمی و پروپاقرص Fallout  باشید، نمی‌توانید ایرادی در آن ببینید. بافت‌های بازی و مناظر و همچنین پیشرفت بصری بازی در کنار انیمیشن روانتر همه را در برابر فال اوت 4 بی دفاع کرده است. اکتشافات جدیدی که در سری 3 این بازی به چشم می‌خورد، در نقد و بررسی بازی Fallout 4 نیز توانسته طرفداران خود را راضی نگه‌ دارد. هوش مصنوعی دشمنان‌تان ارتقاء پیدا کرده و تقریباً مبارزه را برایتان سخت‌تر می‌کند، از طرفی پیشرفته‌تر شدن سلاح‌ها و تنوع‌شان بهایی است که در قبال انتظار دریافت کرده‌اید. صداگذاری فوق‌العاده و داینامیک بودن بازی یکی دیگر از دلایلی است که باید فال اوت 4 را تجربه کنید. اما در عصر امروز بی‌شک نمی‌توان از ضعف‌های بازی‌ها چشم پوشی کرد، در نقد و بررسی بازی Fallout 4 قصد داریم تا شما را یک دید دیگر با این بازی آشنا کنیم.

باگ‌هایی که بهتر بود از بازی فال اوت 4 حذف می‌شدند

درست است که بازی از گرافیک بالا، کیفیت و همچنین بافت‌های بی‌نظیر و به هم پیوسته بهره‌مند است، اما داستان بازی شاید آنطور که باید چالش برانگیز نباشد و این دست شما خواهد بود که چه موضوعی را برای بهتر شدن انتخاب می‌کنید. محیط سرتاسر رادیواکتیوی شاید بعد از مدتی برایتان خسته کننده باشد و این یعنی همان کلیشه قبلی! وجود باگ‌هایی که نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد و افت شدید فریم بازی شاید مخاطب را از ادامه دادن باز نگه دارد. در نقد و بررسی بازی فال اوت 4 خشک بودن مبارزات پی خواهید برد و شاید ترجیح دهید در دنیای واقعی اما مجازی آن قدم بزنید تا اینکه بازی کنید.

باگ‌هایی که بهتر بود از بازی فال اوت 4 حذف می‌شدند

حرف آخر

بدون شک، Fallout 4 برای بهتر شدن جنگید و موفق هم ظاهر شد. نکات مثبتی که در این بازی وجود دارد آنقدر زیاد است که شاید وقت فکر کردن به افت فریم و یا بی انتها بودن داستان آن نداشته باشید. بطور کلی در نقد و بررسی بازی Fallout 4 به این نکته پی بردیم که انتظار کشیدن برای ارائه بازی‌ها توسط کمپانی Bethesda چندان غیر منطقی هم نبود، می‌توانیم از این نظر هم به نکات منفی بازی نگاه کنیم که شاید وجود آن‌ها باعث خواهند شد که در سری‌های بعدی، گیمرها شاهد یک اتفاق بی‌نظیر دیگر باشند. شما می‌توانید در مجله بازی موبایل ایموجو علاوه بر نقد Fallout 4 به نقد و بررسی دیگر بازی‌های مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. خلیلی می گوید

    سلام من یه سوال فنی دارم الان یجوری شده که رادیو اکتیو با نوار قرمز روی خونمو گرفته من چیکار کنم اون رادیو اکتیو از رو خونم پاک شه که جونم زیاد بشه؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای از بین رفتن تاثیرات رادیو اکتیو،rad awayنیاز داری.یدونه ازش بخوری تا چهارصد واحد قرمزی جونتو ازبین میبره وبازسازی میکنه

  2. حیدری نیا می گوید

    سلام این بازی نسخه کرک شده داره؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام دوست گرامی بله بازی Fallout 4 توسط گروه CODEX کرک شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.