AD

هوش مصنوعی عکس واتس اپ

هوش مصنوعی عکس واتس اپ
0 7

هوش مصنوعی عکس واتس اپ  به زودی قادر به تولید تصاویر هوش مصنوعی از شما خواهد بود.

واتس اپ در چند ماه گذشته کاربران خود را با هوش مصنوعی آشنا کرده است. یک ویژگی جدیدی که واتس اپ قرار است در اختیار کاربرانش قرار دهد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از خود کاربران است.

از زمانی که واتس اپ هوش مصنوعی متا را معرفی کرد، کمی می‌گذرد. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر را از متن تولید کنند و با هوش مصنوعی چت کنند تا به سوالاتی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهند. علاوه بر اینکه ربات چت هوش مصنوعی Meta  ممکن است یک ترفند برای درگیر نگه داشتن کاربران باشد، یک قابلیت جالب برای اضافه شدن به سرویس پیام رسانی نیز است.

به نظر می‌رسد نسخه بتای جدید واتس‌اپ دارای ویژگی است که به کاربران امکان می‌دهد از خود عکس بگیرند، سپس از Meta AI بخواهند تصاویر هوش مصنوعی از آن عکس ایجاد کند.

اگر نمی‌توانید عکس‌های حرفه‌ای برای عکس پروفایل واتس‌اپ خود بگیرید، این قابلیت ممکن است راهکار خوبی برای شما باشد. این فرآیند یا در یک چت یا در بخش متا هوش مصنوعی انجام می‌شود.

مشخص نیست که متا چه نوع حفاظت از حریم خصوصی را در مورد این قابلیت اعمال می‌کند. احتمالاً هیچ کس دیگری قادر به تولید تصاویر شما نخواهد بود و مدل هوش مصنوعی تنها قادر به خواندن فرمان واحد برای تولید تصاویر خواهد بود.

واتس اپ نسخه 2.24.14.13 در فروشگاه گوگل پلی برای کسانی که در برنامه بتا هستند موجود است. همچنین اخبار مرتبط با نرم افزار موبایل را می توانید در رسانه ایموجو دنبال کنید.

منبع: 9to5google

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.