AD

عرضه بازی Transformers Galactic Trials در اکتبر 2024

عرضه بازی Transformers Galactic Trials در اکتبر 2024
0 5

Hasbro و توسعه دهنده Outright Games، بازی Transformers Galactic Trials را آماده کرده اند، یک بازی مسابقه ای ربات آرکید با مبارزات روگ لایت که در 11 اکتبر برای پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ و رایانه شخصی عرضه می شود.

تریلر مربوط نگاهی به این بازی مسابقه‌ای هیبریدی دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد Autobots و Decepticons را انتخاب کنند، از آن‌ها در مبارزات درBot Mode  استفاده کنند و در نقش آنها در هر مود Alt Transformer مسابقه دهند. شما می توانید به تنهایی یا در مقابل یک دوست بازی کنید. همچنین دیگر اخبار بازی را می توانید در رسانه بازی ایموجو دنبال کنید.

در ادامه تریلر Transformers: Galactic Trials تماشا کنید:

در توضیحات بازی آمده است: Evil Nemesis Prime ،Prime Relics  را به سرقت برده است که قدرت های باورنکردنی را به هر کسی که آنها را در اختیار دارد می دهد.

کاراکتر خود را از میان نمادهایی مانند Bumblebee، Megatron و Optimus Prime انتخاب کنید. به سرعت وارد عمل شوید، برای شارژ کردن Energon دریفت و بوست کنید و سپس حرکات ویژه ویرانگر را در نبرد اجرا کنید و از تجربه خود برای باز کردن مهارت ها، شخصیت های جدید  و اسکین ها استفاده کنید.

Transformers: Galactic Trials در تاریخ 11 اکتبر 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.