AD

بازی Gods of Cricket یک بازی کریکت چند نفره

بازی Gods of Cricket یک بازی کریکت چند نفره
0 7

بازی Gods of Cricket یک بازی کریکت چند نفره برای موبایل، رایانه شخصی و کنسول است. این بازی اولین بازی کریکت چند نفره جهان است.

کریکت یکی از پربیننده‌ترین ورزش‌های جهان است و به همین دلیل بازی‌های کریکت بسیار محبوب هستند. تایتل دیگری با موضوع بازی کریکت به زودی از راه می‌رسد. این بازی که Gods of Cricket نام دارد، اولین بازی کریکت چند نفره 11v11 جهان را طبق ادعای سازندگان ارائه خواهد کرد که بر روی پلتفرم‌های موبایل، رایانه شخصی و کنسول در دسترس خواهد بود.

 

بهترین بازی کریکت بازی Gods of Cricket

Gods of Cricket توسط The Gods And Heroes Studio که توسعه دهنده بازی مستقر در حیدرآباد است با هدف ارائه یک تجربه بازی در سطح AAA و ارائه یک تجربه بی نظیر کریکت برای طرفداران و بازیکنان این ورزش آماده شده است. انیمیشن سینمایی این بازی نشان می‌دهد که این بازی می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های کریکت باشد.

Gods of Cricket با کمک Unreal Engine، گرافیک‌های بسیار واقع گرایانه‌ای را ارائه می‌کند که به شیوه‌ای بسیار دقیق طراحی شده‌اند.

یکی از مود‌های مورد علاقه بازیکنان، Career  است، و در این مود بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که از سطح کریکت باشگاهی به ستاره‌های بین‌المللی برسند و چالش‌ها و پیروزی‌های حرفه‌ای بازی کریکت را طی کنند. مود‌های دیگر شامل مود چند نفره 11v11 است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تیم‌هایی تشکیل دهند و در مسابقات با سایر تیم‌ها از سراسر جهان به رقابت بپردازند.

 

تاریخ انتشار بازی Gods of Cricket

انتظار می‌رود Gods of Cricket در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 عرضه شود

همانطور که قبلا ذکر شد، Gods of Cricket  بر روی طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها از جمله رایانه شخصی، اندروید، iOS، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود. سازندگان تاریخ عرضه خاصی را ذکر نکرده‌اند، اما اعلام کرده‌اند بازی در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 در دسترس قرار می‌گیرد.

 

منبع: gamingonphone

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.