AD

آموزش بازی among us + [ حرفه ای شوووووووو ]

among us
20 632

هرچند بازی among us اولین بار در سال 2018 عرضه شد اما تا سال 2020 نتوانست محبوبیت بالایی پیدا کند. این بازی در سبک بازی های کسر اجتماعی و توسط Innersloth  ساخته شده است. آموزش بازی among us می تواند اهمیت بالایی برای بازیکنان داشته باشد و گیمرها با آموزش دیدن می توانند لذت و هیجان بیشتری از این بازی را تجربه کنند. بازی اِمانگ آس شباهت بسیار بالایی به بازی محبوب و مشهور مافیا دارد و همین باعث شده است که در یک سال گذشته به شدت مورد توجه قرار بگیرد و تاکنون بیشتر از 100 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است. گیمرها می توانند این بازی جذاب و هیجان انگیز را بر روی گوشی های اندروید و آی او اس به صورت رایگان نصب کرده و از آن لذت ببرند. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر و همچنین بررسی نحوه بازی among us پرداخته خواهد شد. با ما در این مطلب از سری مطالب آموزش بازی ایموجو همراه باشید.

بازی among us چیست؟

همانطور که گفته شد بازی اِمانگ آس یکی از بازی های ساخته شده در سبک خاص و منحصر به فرد کسر اجتماعی است که فقط 3 سال از عمر آن می گذرد. این بازی در بین بازیکنان ایرانی با نام های (در میان ما) و (گرگینه) نیز شناخته می شود. منبع الهام among us در حقیقت بازی معروف و سرشناس مافیا است که به وسیله دیمتری داویدوف از دانشگاه دولتی مسکو اختراع شده است. داستان این بازی همانند بازی مافیا بوده و در آن 4 تا 10 بازیکن می توانند در نقشه های مختلف بازی که شامل THE SKILD، POLUS، MIRAHQ و AIRSHIP هستند حضور داشته باشند.

آموزش بازی among us اهمیت بالایی دارد و تعدادی از بازیکنانی که در بازی حضور دارند به صورت تصادفی به عنوان شیاد یا شیطان انتخاب می شوند و بقیه بازیکنان خدمه خواهند بود. هر کدام از بازیکنان فضایی را در اختیار خواهند داشت و وظیفه آنها تعمیر و نگهداری سیستم های حیاتی خواهد بود. یکی از بازیکنان که به نام Impostor شناخته می شود قصد دارد که فضای بازی را متشنج کند و خرابکاری به بار بیاورد و در نهایت بازیکنان را به قتل برساند. بازیکنان باید تلاش کنند که شیاد را شناسایی کرده و او را از بازی اخراج کنند.

among us edu
among us edu

آموزش بازی among us و راه های برنده شدن در آن

به صورت کلی نحوه بازی among us به این شکل است که بازیکنان باید به خوبی بلوف بزنند، دروغ بگویند و دروغگوها را تشخیص بدهند. اصلی ترین فاکتور و عامل موفقیت و برنده شدن در این بازی جنگ اطلاعاتی است. بازیکنانی که بتوانند به صورت صحیح یا ظاهراً صحیح و قانع کننده جواب سوالات مختلفی مانند کجا بودی؟ چکار کردی؟ را بدهند می توانند به موفقیت برسند. در سفینه SKILD بازیکنان خائن و شیاد بازیکنان خدمه را احاطه کرده اند و گیمر باید بتواند با داشتن استراتژی های شخصی و ویژه از خودش محافظت کند.

استراتژی های برنده شدن در بازی اِمانگ آس

دو استراتژی اصلی در آموزش بازی among us وجود دارد که بازیکنان باید از آن استفاده کنند.

  • استراتژی اول این است که بازیکن بتواند به عنوان یک فرد معمولی شروع به ایفای نقش کند. معمولی بودن در بازی اِمانگ آس می تواند بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان به همراه داشته باشد.
  • استراتژی دوم در حقیقت نوعی تقلب محسوب می شود و در آن بازیکنان باید همیشه به دنبال یک نفر باشند و او را کاملا زیر نظر داشته باشند و همیشه او را دنبال کند. این پروسه در بلند مدت می تواند باعث آزار بازیکن شده و به همین علت، نوعی تقلب (cheating) به حساب می آید. این روش مزایای متعددی دارد و چنانچه بازیکن شیاد باشد با این استراتژی تقریبا هیچ کسی به او شک نخواهد کرد زیرا بازیکنی که همیشه همراه او بوده است از بی گناهی او حمایت خواهد کرد. البته در این استراتژی بازیکن نباید تا پایان بازی بازیکنی را که همراه او بوده است از بین ببرد.

در آموزش among us اگر بازیکن از استراتژی دوم استفاده کند لازم است که از تجمع اضطراری نیز در مواقع مناسب استفاده کند برای این کار بهتر است که ابتدا دلیل مفیدی برای تجمع بسازد. بازیکنان حرفه ای و ماهر می توانند بعد از چندین بازی با دوستان خود از استراتژی های مختلفی به صورت همزمان استفاده کنند.

among us game
among us game

بیشتر بخوانید: چگونه در بازی among us قاتل شویم؟ + [ مثل حرفه ای ها بازی کن ]

نحوه تقلب کردن در بازی اِمانگ آس

برای یادگیری و آموزش آنلاین بازی کردن among us لازم است که بازیکنان شیوه های انجام تقلب را نیز فرا بگیرند. یکی از شیوه های تقلب کردن در این بازی ایجاد لابی شخصی می باشد. بازیکنان با ساختن لابی می توانند تنظیمات بازی را به نفع خودشان بچینند. ساده ترین راه تقلب در بازی کم کردن دید Crewmate ها و بالا بردن دید Impostor ها می باشد. چنانچه بازیکن در این بازی شیاد باشد محوطه بیشتری را زیر نظر خواهد داشت و با دغدغه کمتری می تواند کرومیت‌ها را از بین ببرد و همچنین کمتر دیده شود.

آموزش آنلاین بازی کردن among us

برای آنلاین بازی کردن در بازی among us بازیکنان می توانند به صورت 4 تا 10 نفره در دو گروه شیاد و خدمه به انجام بازی بپرازند. برای آنکه بازیکنان قادر باشند به صورت آنلاین با دوستان خودشان بازی کنند و مراحل آموزش بازی among us را به درستی انجام دهند لازم است که به نکات زیر توجه شود:

  • ابتدا بازیکن باید برروی گزینه Online کلیک کنند و منویی که در قسمت آنلاین بازی برای او بازی می شود را مشاهده کند که شامل چندین قسمت است.
  • در قسمت بالایی این منو بازیکن باید نام خودش را وارد کند.
  • بازیکنان می توانند در قسمت Host می تواند اتاق یا Room خودشان را ایجاد کنند و دوستان خودشان را به این اتاق دعوت نمایند.
  • در بخش Public اتاق هایی وجود دارد که گیمرها می توانند وارد آنها شوند و به بازی سایر بازیکنان دیگر بپردازند.
  • در بخش Private بازی بازیکنان می توانند کد اتاق مورد نظر خودشان را وارد کنند. چنانچه بازیکنی یک اتاق ایجاد کرده و کد آن را در اختیار بازیکن دیگری قرار دهد می تواند با وارد کردن آن کد به دوستان خود ملحق شود.

نحوه ایجاد Room های شخصی در آموزش بازی امانگ اس

همانطور که در بخش بازی آنلاین با دوستان گفته شد بازیکنان می توانند در قسمت Host با کلیک کردن بر روی گزینه Create Game اتاق مورد نظر خودشان را ایجاد کنند. بعد از آنکه بازیکنان وارد این قسمت شدند می توانند به تنظیمات بازی دسترسی داشته باشند. در این بخش بازیکن می تواند جزئیات مربوط به نقشه های بازی، تعداد خائنین و شیادها، زبان اتاق مورد نظر، تعداد بازیکنان و … را در اختیار داشته باشند.

بعد از آنکه گیمر تمام تنظیمات را در حالت ایده آل مورد نظر خود قرار داد می تواند با زدن گزینه Confirm وارد بازی شود. بعد از آنکه بازیکن وارد بازی شد در داخل یک سفینه قرار می گیرد که می تواند دو گزینه برای خودش انتخاب کند. هر کدام از گزینه های Public و Private می توانند توسط بازیکنان انتخاب شوند.

آموزش بازی among us
آموزش بازی among us

بیشتر بخوانید: چگونگی نصب برنامه های ایرانی روی آیفون + [ مشکلات، جیلبریک کردن گوشی، راهکار و نحوه نصب ]

آموزش آنلاین بازی کردن among us و مهم ترین نکات برای پیروزی

هرچند که بازیکنان برای استفاده از نسخه کامپیوتری بازی among us لازم است که هزینه های آ درغگوها ن را پرداخت کنند اما سازنده های بازی آن را به صورت رایگان برای کاربران اندروید و آی او اس عرضه کرده اند. در بحث آموزش بازی among us لازم است که بازیکنان به فاکتورها و نکات مختلفی برای برنده شدن و رسیدن به پیروزی توجه داشته باشند. از مهم ترین نکاتی که بازیکنان نقش Imposter باید به آنها توجه داشته باشند تا به پیروزی برسند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازیکنان باید خودشان را به فعالیت های جعلی مشغول کنند.
  • شیاد بازی باید تلاش کند که اول بازیکنان با تجربه را مورد هدف قرار دهد
  • شیاد باید تلاش کند که همانند بازیکنان خدمه رفتار کند تا مشکوک نباشد.
  • Imposter باید دقیقا در زمانی که جمع شلوغ می شود یک نفر را از بین ببرد.
  • بازیکن Imposter باید از دریچه های برای قایم شدن استفاده کند.
  • در صورتی که بازیکن بیش از یک Imposter باشد باید در بحث ها به همدیگر سیگنال بدهند.
  • در دست های پایانی بازی بازیکن باید تلاش کند که در نزدیکی زنگ جلسه ای اضطراری باشد.
  • بازیکن Imposter باید توجه ویژه ای به خرابکاری وسایل داخل کابین سفینه داشته باشد.
  • بازیکنان Imposter باید خودشان را به عنوان بازیکنان غیر فعال جا بزنید.
  • بازیکنان شیاد باید به صورت غیر واقعی به بازیکنان خدمه یا Crewmate کمک کنند و توجه ویژه ای به دوربین های نظارتی داشته باشد.
  • باید توجه داشت که هیچ وقت نباید یک شخص خاص را به صورت 100 درصد متهم کرد و حتی در صورت لزوم یکی از اعضای تیم خودش را مورد هدف قرار بدهد.
  • شیاد باید در بحث ها بسیار باهوش بوده و ابتکار عمل بالایی داشته باشد.

مهم ترین نکات و فاکتورهای بازیکنان نقش Crewmate

  • بازیکن باید همراه با چندین نفر در حال حرکت باشد و از طریق دوربین های نظارتی بازیکن شیاد را شناسایی کند.
  • در بخش گفت و گو بازیکن باید باهوش باشد و زنگ جلسه ای خود را بیهوده استفاده نکند.
  • بازیکن باید در حالت روح بازی بقیه گیمرها را مشاهده و رصد کند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند که در جمع آوری تیم خدمه موفق باشند.
  • بازیکن باید به خوبی وظایف خود را تکمیل کند و خرابی وسایل را جدی بگیرد و تلاش کند در مناطق امن و مطمئن حرکت کند.

اینکه چگونه بازی among us را آنلاین بازی کنیم و یا نحوه بازی among us با سایر بازیکنان به چه شکلی است می تواند با تمرین مداوم به راحتی برای بازیکنان تداعی شود اما مطالعه مقالات مختلف آموزشی نیز می تواند کمک بسیار زیادی به گیمرها برای رشد و موفقیت و رسیدن به پیروزی داشته باشد.

سخن پایانی

بازی اِمانگ آس به عنوان یکی از بازی های محبوب و پرطرفداری سبک کسر اجتماعی شناخته می شود که ده ها میلیون بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود و نصب شده است. اگرچه دانلود، نصب و اجرای بازی بر روی گوشی های موبایل می تواند کار ساده ای باشد اما گیمرها می توانند با بهره گیری از آموزش بازی among us، نحوه آنلاین بازی کردن با دوستان و … به مهارت بالایی در این بازی برسند. بازیکنانی که قصد خرید و دانلود این بازی را دارند می توانند به سایت معتبر و پربازدید ایموجو مراجعه کنند و بازی را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 نظرات
  1. فاتحی می گوید

    سلام وقتتون بخیر در هر مرحله از بازی چند خیانتکار وجود دارد؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر باتوجه به تنظیمات هاستی که وارد آن میشوید، از 1 تا 3 خیانتکار در بازی میتواند وجود داشته باشد، هرچقدر تعداد خائنین بیشتر شود بازی مهیج تر شده و حساسیت آن افزایش پیدا میکند.

  2. ابری می گوید

    سلام وقتتون بخیر چطور بازی در میان ما را به شکل رایگان بر روی کامپیوتر نصب کنیم؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر برای نصب رایگان بازی در میان ما (Among Us) بر روی کامپیوتر باید در ابتدا یک شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر شخصی تان دانلود کنید، سپس فایل Apk این بازی را دانلود و بر روی شبیه ساز نصب کنید، در غیر این صورت می توانید این بازی را به قیمت 4دلار از استیم خریداری کنید.

  3. املی می گوید

    سلام وقتتون بخیر من وقتی بازی میشم این ارور میده برای چیه؟MismatchedProductUserlDs

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر این ارور در صورت استفاده از چند اکانت درPC یا اکانت Steam یکسان پدیدار می‌گردد و مانند سایر ارور ها پیغام تلاش مجدد برای ورود به بازی بر روی اسکرین مشاهده می‌شود. برای رفع این ارور ابتدا مطمئن شوید که با چند حساب مختلف وارد یک پلتفرم نمی‌شوید چرا که درحال حاضر این بازی فقط ورود یک حساب را در آن واحد پشتیبانی می‌کند

  4. طاهری می گوید

    سلام وقتتون بخیر انگارمافیاست نه ؟؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله شبیه بهم هستن

  5. بیاتی می گوید

    سلام وقتتون بخیر من میتونم بادوستام بازی کنم؟؟؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله

  6. غفاری می گوید

    سلام وقتتون بخیر من نفهمیدم نوشته ها برای چیه ؟!

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر اگه منظور شما نوشته های سمت چپ صحفه بازیه اون ها کار های خواسته شده از شما برای انجام بازیه اکثرا کار هایی مثل خالی کردن زباله ها انتقال فایل ها … است

  7. خاندوزی می گوید

    سلام وقتتون بخیر خود بازی رندم قاتل رو انتخاب میکنه ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر بله

  8. طاها می گوید

    سلام چجوری باید ببرم بازیو؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر وقتی تعداد اینپاسرا با بازیکنا برابر بشه بازی تموم میشه و اینپاسر برنده میشه و بازیکنان عادی هم با حل کردن کار های خواسته شده

  9. عباسعلی می گوید

    سلام خسته نباشید چجوری قاتلارو پیدا کنم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر این به دقت شما در بازی بستگی داره ولی میتونید از دوربین ها هم کمک بگیرن

  10. پارسایی می گوید

    سلام چجوری بعد دیدن قاتل به هم گروهیام بگم ؟

    1. ادمین سایت می گوید

      سلام وقت بخیر با استفاده از دکمه EMERGENCY میتونید بعد لز دیدن قاتل به هم گروهیاتون اطلاع بدین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.