AD

افشای مشکل آپدیت Season 1 Reloaded در mw3 و warzone

افشای مشکل آپدیت Season 1 Reloaded در mw3 و warzone
0 255

آپدیت جدید و بزرگ Call of Duty به نام آپدیت Season 1 Reloaded ، این هفته منتشر شد که همراه با مشکل بود. چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ Raven Software شرکت توسعه دهنده، اکنون یک آپدیت پشت صحنه در مورد این مسائل ارائه کرده و از طرفداران عذرخواهی کرده است. همچنین شاید تمایل به آشنایی با تمام سلاح‌های Call Of Duty: Modern Warfare 3 با جزئیات باشید.

Raven در پستی در رسانه‌های اجتماعی گفت که به‌روزرسانی Season 1 Reloaded با برخی از تنظیمات پیشگیرانه (preemptive) منتشر شد که استودیو قصد نداشت آن‌ها را به صورت عمومی منتشر کند.

او گفت: متاسفانه ما با یک تضاد بین live player data و سرورهایمان مواجه شدیم. تیم های ما بلافاصله از این مشکلات مطلع شدند و مدت کوتاهی پس از انتشار این به روز رسانی، شروع به بررسی کردند.

این توسعه دهنده ادامه داد که تیم های استودیویی در سراسر جهان جمع شدند تا به رفع مشکلات در سریع ترین زمان ممکن کمک کنند. یک پچ یک شبه، در روز راه اندازی منتشر شد که بسیاری از مشکلات را برطرف کرد و بازی را در وضعیت بسیار بهتری قرار داد.

Raven توضیح داد: ما به عنوان توسعه دهندگان، این بازی را دوست داریم و بابت اختلال ناشی از این رویدادها عذرخواهی می کنیم. لطفاً بدانید که ما استاندارد بالایی داریم و مشکلات Season 1 Reloaded با آن همخوانی ندارد.

آپدیت Season 1 Reloaded یک نقشه چندنفره جدید به نام Rio را همراه با مودی با تم ابرقهرمانی با الهام از مجموعه تلویزیونی The Boys  به نام Supe’d Up به همراه داشت. علاوه بر این، مود Ranked که مدت ها انتظارش را می کشیدیم اکنون برای بازیکنانی که به سطح 55 رسیده اند در دسترس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.